Strona 1 z 2
					
				Za wysoka temperatura na wskazniku
				: ndz gru 05, 2004 12:28
				autor: wiatru
				Witam. ostatnio mialem pewne problemy z chlodzeniem w mkII 1.6. Mam takie pytanko: gdzie na wskazniku temperatury jest optimum( 90stopni). U mnie po naprawie non stop jest w polowie skali. Nie wiem jak bylo wczesniej( przed naprawa). czy to nie jest za wysoka temperatura. dzieki
			 
			
					
				
				: ndz gru 05, 2004 13:08
				autor: Michael G60
				No co ty!
Jeśli w połowie skali to masz wszystko OK!
Bujaj sie wozem ile wlezie!
			 
			
					
				
				: ndz gru 05, 2004 13:26
				autor: martines
				U mnie w tym samym silniku 1.6 jest delikatnie za diodka. Wiec jest delikatnie nachylona w prawo.
			 
			
					
				
				: ndz gru 05, 2004 13:36
				autor: wiatru
				thx micheal
			 
			
					
				
				: ndz gru 05, 2004 13:37
				autor: Egon PŃ
				Teraz zimą też mam kawałek za diodą po prawej, ale latem to miałem na 3/4 w prawo. Nie za mocno?? Kumpel też tak miał w 1.3 gaź
			 
			
					
				
				: ndz gru 05, 2004 16:25
				autor: wiatru
				no 3/4 to troche za mocno na bank. mi sie grzal tak wlasnie. dioda zaczela mrugac. trzeba bylo satwac. otwierac mache, studzic 15 min i dalej jechac, a za parenascie kilosów to samo. ja ci powiem tak. dokad mialem to awarie to teraz jezdze  i co chwile obserwuje wskazanie. kurde tam sie tyle rzeczy moze zjebać, ze nie zawsze wiadomo co jest. ja w sumie to na naprawe wydalem 1000 bez robocizny. tyle ze wstawilem nowy wiatrak, króćce, uszczelke pod głowicą, uszczelniacze, pierscienie, pompe wody. bylo troche roboty i nie zycze tego nikomu. poniewaz robilem sam z kumplem mechanikiem w czasie wolnym to trwalo prawie 3 tygodnie!!! pozdro
			 
			
					
				
				: pn gru 06, 2004 02:08
				autor: daaroo
				a ja mam zawsze za pierwsza kreska. czyli  mniej wiecej 1/3
			 
			
					
				
				: pn gru 06, 2004 03:31
				autor: Czechu
				u mnie trzyma na połowie
			 
			
					
				
				: pn gru 06, 2004 04:35
				autor: Krzylu
				daaroo cos mi sie zdaje ze termostatu nie masz skoro trzyma ci na 1/3 wskaznika on jest nie dogrzany moze ci duzo palic.
u mnie wskazowka zaslania kontrolke stoi pionowo czasami sie wychyli za a czasami przed kontrolke.
			 
			
					
				
				: pn gru 06, 2004 07:43
				autor: 79Adam79
				U mnie tez wskażnik trzyma się w okolicy połowy czasami troche za połową. Raz zdarzyło sie, że wskaźnik temp. pokazał prawie max. , ale to była moja wina odpaliłem gofera na gazie przy minus 2 stopniach i zamarzł reduktor  niestety  gdy się zorientowałem  brakkowało mi juz około 2 litruw płynu w układzie a koło zbiorniczka wyrównawczego mokra plama 

 
			
					
				
				: pn gru 06, 2004 12:37
				autor: Ciukier
				U mnie od kiedy mam auto wskaźnik pokazuje 3/4 cały czasi i jeszcze nigdy się nie zapaliła kontrolka, no i się nie grzeje.
Jeden gość mi mówił że w starszych autach wskaźnik pokazuje wyższą temperatuę ponieważ trochę inaczej były skalowany wskaźniki niż teraz w nowych autach.
Na początku sam się martwiłem że coś nie tak, ale ani razu mi się nie zagrzał i mam nadzieję że tak pozostanie, no i zawsze wskaźnik może być zjeb..y.
Pozdr 

 
			
					
				
				: pn gru 06, 2004 16:17
				autor: GREG89
				na srodku jest optymalna
			 
			
					
				
				: pn gru 06, 2004 21:43
				autor: Mathi
				Wszsytko pienie, ale podobno sa dwa rodzaje termostatow. jedne do 92 stopni, i drugie do (prawdopodbnie jesli mnie pamiec nie myli do 76 stopni). Co o tym sadzicie. Mam teraz ten do 92 i wskozowka jest pomiedzy polowa a 3/4 wzkaznika. Czy powiniem zmienic na te mniejszy?? 
I druga sprawa, przy jakiej temperaturze powinien sie zalczyc wiatrak?? Wczoraj probowalem do tego dopowadzic, ale sie nie udalo. Sam wiatrak dziala bo sprawdzalem, ale sie nie zalacza
Pozdr
Mathi
			 
			
					
				
				: wt gru 07, 2004 02:15
				autor: Egon PŃ
				Ciukier pisze:U mnie od kiedy mam auto wskaźnik pokazuje 3/4 cały czasi i jeszcze nigdy się nie zapaliła kontrolka, no i się nie grzeje.
Jeden gość mi mówił że w starszych autach wskaźnik pokazuje wyższą temperatuę ponieważ trochę inaczej były skalowany wskaźniki niż teraz w nowych autach.
Na początku sam się martwiłem że coś nie tak, ale ani razu mi się nie zagrzał i mam nadzieję że tak pozostanie, no i zawsze wskaźnik może być zjeb..y.
Pozdr 

 
[Jak już wspominałem latem dochodziło mi do 3/4]
Mnie równiez nigdy nie zapaliła się kontrolka (tylko jak odpalam 

), a termostat otwiera mi się przy 90C