Strona 1 z 1
					
				Dymi sie z korka od wlewu oleju
				: pt lis 13, 2009 01:11
				autor: djpro
				Dzisiaj podczas jazdy zaczelo mi sie lekko dymic spod maski,Kiedy otworzylem maske dym wydostawal z okolic korka od wlewu oleju.Na korku jest biala maź.Co to moze byc??auto jest w gazie.
			 
			
					
				
				: pt lis 13, 2009 01:15
				autor: osaVWosa
				Jesli na korku jest biala maź to wychodzi że uszczelka pod glowicą do roboty niestety
			 
			
					
				
				: pt lis 13, 2009 01:16
				autor: żernik911
				nie mam mk IV ale moze masz cos z uszelka pod glowica ;> popatrz czy plyny ci sie nie pomieszaly a jak nie to ja nie bardzo ci pomoge kolego pozdrawiam 

 
			
					
				
				: pt lis 13, 2009 01:26
				autor: djpro
				a jaki koszt wymiany uszczelki
			 
			
					
				
				: pt lis 13, 2009 01:32
				autor: osaVWosa
				Kolega z forum ostatnio robil ale w MK II wynioslo ok 500 pln Tanio nie jest bo głowice trzeba zdac wymienic uszczelke oczywiscie glowice splanowac... No i wymiana oleju i plynu chlodzacego Troche roboty jest niestety
			 
			
					
				
				: pt lis 13, 2009 01:42
				autor: żernik911
				zgadzam z kolega napewno trzeba wyminic plyn i olej bo sie mieszaja a co do kosztu to mysle ze nawed w mk IV moze przekroczyc niz 500 zl czyli sprawa troszke kosztowna ale co sie nie robi dla volkswagena 

 
			
					
				
				: pt lis 13, 2009 03:45
				autor: poolak2006
				Pierścienie też mogą być już wygiełdane ... Najlepiej odpal furę odkręć korek od oleju i przytknij rękę albo połóż odkręcony korek. Powinno raz zaciągać raz go lekko wciągać jeśli tylko go wypychać będzie lub zaciągać to zapewne do robienia pierścienie itp ...
			 
			
					
				
				: pt lis 13, 2009 09:48
				autor: Paweł Marek
				djpro, najpierw odma do sprawdzenia ew. wyczyszczenia, zwł jak to 1.4. Maź jest normą na niedogrzewanym silniku, żadnych podstaw na razie niema żeby martwić się o uszczelkę głowicy.
I zwracam uwagę: masz napisać kod silnika w temacie zgodnie z regulaminem. A do kolegów odpowiadających: nie straszcie nowicjusza bezpodstawnie. na to jeszcze jest czas.
			 
			
					
				
				: pt lis 13, 2009 09:49
				autor: Kavior
				Nie ma co od razu panikować. W chłodne dni, na krótkich dystansach majonez pod korkiem wlewu oleju ma prawo sie tworzyć tym bardziej jak auto jest w zagazowane. Dymek o którym piszesz może być zwykłą parą. Kontroluj stan płynu chłodzącego i  oleju. Czy jednego i drugiego nie ubywa nie przybywa, czy w zbiorniczku wyrównawczym nie ma tłustych plam. Możesz podjechać na jakiś warsztat by sprawdzili Ci zawartość spalin w płynie. Jak ja bym chciał zmieniać uszczelki pod głowicą w autach w których mam majonez pod korkiem to każde by musiało przejsc ten zabieg 

 Po prostu jeżdze na krótkich odcinkach 

  Zrób dłuższa trasa i wtedy sprawdz czy zniknie. 
[ Dodano: 13 Lis 2009 08:50 ]
A do kolegów odpowiadających: nie straszcie nowicjusza bezpodstawnie. na to jeszcze jest czas.
,Chłopaki zaraz mu każą motor zmieniać 

 
			
					
				
				: sob lis 14, 2009 16:20
				autor: djpro
				spoko wymienilem olej i jest ok nic sie nie dzieje jak narazie
			 
			
					
				
				: ndz lis 15, 2009 11:50
				autor: jendrej83
				odrazu nic nie załwazysz,musisz troche pojezdzic
			 
			
					
				
				: wt lis 17, 2009 21:07
				autor: grizzly83
				osaVWosa pisze:Jesli na korku jest biala maź to wychodzi że uszczelka pod glowicą do roboty niestety
nie koniecznie uszczelka  
 
  
Maź na korku pokazuje się , jeśli latasz autem krótkie dystanse , oprócz tego syfu na korku może jeszcze pokazać się kilka kropelek wody i teraz wszystkich uspokoję , że ta biała maź i kropelki wody to z powodu właśnie krótkich przelotów  , gdyż mam uszczelkę nówkę i z mechanikami doszliśmy do takiego wniosku po wcześniejszym bdb sprawdzaniu silnika.
p.s obojętnie czy gaz czy też benzyna
 
			
					
				
				: ndz gru 20, 2009 17:07
				autor: Marko1134
				Witam jestem nowy na forum zgadzam się z wypowiedzią [Paweł Marek] najpierw odma do czyszczenia a potem kontroluj olej i płyn chłodniczy czy nie ubywa