Strona 1 z 2
					
				problem z rozrzadem
				: sob paź 31, 2009 21:57
				autor: garges
				Witam jak ustawic rozrzad w golfie II 1.3
ustawiłem dokładnie na znakach przekrecam walem
i znaki sie niezgrywaja dziwne co???
			 
			
					
				
				: sob paź 31, 2009 22:07
				autor: Tomek
				nie... bo widocznie nie usrtawiles na znaki ;P 

 
			 
			
					
				
				: sob paź 31, 2009 22:11
				autor: garges
				no raczej ustawialem na znaki 
[ Dodano: 31 Paź 2009 21:19 ]
Jeszcze chcialem dodac dla takich odpowiedzi jak ta pierwsza
jezeli pierwszy tłok jest w gorze i krzywki  wyznaczaja ze zawory sa zamkniete
to chyba jest oki co
			 
			
					
				
				: sob paź 31, 2009 22:39
				autor: roman58
				Ile razy obróciłeś?musisz obrócić cały cykl pracy silnika dwa razy w prawo.
 Tu masz schemat.

Model:  Lupo 1,0/1,4 • Polo 1,0/1,1/1,3/1,4/1,6 • Polo Classic 1,4/1,6 • Caddy 1,4/1,6 
Golf/Vento 1,4/1,6 
Rok modelowy:  1994-05 
Kod silnika:  Automatyczna rolka napinająca 
ADX, AEA, AEE, AER, AEV, AEX, AKK, AKP, AKV, ALD, ALL, ALM, ANV, ANW, 
ANX, APQ, AUC, AUD 
A schemat rozrządu Michaś_1977 to rok 1981-95 napinacz paska pompą  wodną
 
			 
			
					
				
				: sob paź 31, 2009 23:06
				autor: garges
				obracałem nawet wiecej jak cały cykl a cykl
to dwa podajrze obroty? 
[ Dodano: 31 Paź 2009 22:10 ]
Troche  sie natym znam ale jak to zobaczyłem to zglupiałem,
puzniej mechanior to ogladał i mowił ze pierwszy raz takie cos widzi 
[ Dodano: 31 Paź 2009 22:16 ]
[quote]No tak obracałem dwa razy nawet wiecej razy
bo niemogłem uwierzyc w to
			 
			
					
				
				: ndz lis 01, 2009 01:58
				autor: Tomek
				garges pisze:Jeszcze chcialem dodac dla takich odpowiedzi jak ta pierwsza 
jezeli pierwszy tłok jest w gorze i krzywki wyznaczaja ze zawory sa zamkniete 
to chyba jest oki co
tak od tego wychodzi sie gdy znaków nie ma  ;P ostatnio widzialem takie cos w peugueocie u znajomego
ja zadal bym jedno pytanie- czy auto chodzilo do tej pory?? tzn przed wymiana rozrzadu?
bo skoro po całym cyklu, czyli znowu tłok nr 1 calkowicie u gory punkty się nie schodzą to albo ktorres z kol zebatych ma nieodpowiednia ilisc zebow(nie jest od tego silnika)
albo innej bajki nie ma, tylko taki silnik mial by problemy z rozruchem raczej 
 
 zakladajac ze pasek masz odpowiedni z odpowiednia liczba zebow
 
			 
			
					
				
				: ndz lis 01, 2009 11:21
				autor: Skyline15
				Jeśli wszystko jest ori musi się zgadzać
U  mnie w 1.3 mk2 nie było problemów z ustawieniem
			 
			
					
				
				: ndz lis 01, 2009 12:40
				autor: garges
				koło wałka rozrzadu było wymieniane ale zemby sie zgadzaja
			 
			
					
				
				: ndz lis 01, 2009 12:56
				autor: Michał_1977
				garges, jakie masz oznaczenie silnika? 
[ Dodano: 01 Lis 2009 12:02 ]
Hmm,wg.programu Autodata,wszystkie silniki 1,3 mają taki rozrząd...
 

 
			 
			
					
				
				: ndz lis 01, 2009 13:05
				autor: norek111
				typ silnika w 1,3 niema znaczenia,HK/MH czy NZ we wszystkich jednakowo się ustawia rozrząd
			 
			
					
				
				: ndz lis 01, 2009 13:08
				autor: Michał_1977
				norek111, przecież zrobiłem edit poprzedniego posta 

 ...
 
			 
			
					
				
				: ndz lis 01, 2009 13:23
				autor: guti
				garges,   a koło zamachowe masz dobrze załozone ??:) 
to znaczy czy znak masz w dziurz akurat wtedy kiedy masz tłok w GMP ?
			 
			
					
				
				: ndz lis 01, 2009 18:37
				autor: Tomek
				guti pisze:garges, a koło zamachowe masz dobrze załozone ??:) 
to znaczy czy znak masz w dziurz akurat wtedy kiedy masz tłok w GMP ?
a jest mozliwosc zalozenia go zle???
 
			 
			
					
				
				: ndz lis 01, 2009 20:00
				autor: garges
				koła zamachowego niesciagałem
a tak wogule ustawiałem na pierwszy tłok 
tak ze powinno byc wszystko wporzo a jednak niejest