Strona 1 z 1
					
				Płyn ubywa
				: czw wrz 17, 2009 19:56
				autor: brach86
				Witam ma golfa 1.8 Gt rok 93 z gazem gaz mam nie całe dwa lata, I mam problem bo mi ucieka płyn chłodzący ze zbiornika  dziś wyjechałem za miasto po paru kilometrach samochód zaczął szarpać  przyczyna był zamarznięty reduktor dolałem płynu ponad litr i jest dobrze . I tka średnio co 300 km  muszę dolać z litr jak nic czy to uszczelka pod głowica padła ????
			 
			
					
				
				: czw wrz 17, 2009 20:04
				autor: seba198666
				niestety chyba tak 
[ Dodano: 17 Wrz 2009 20:07 ]
po odkreceniu zbiorniczka plynu pewnie zobaczysz babelki na odpalonym silniku 
[ Dodano: 17 Wrz 2009 20:08 ]
jesli oczywiscie nie masz nigdzie wycieku na wezu to bedzie wina uszczelki
			 
			
					
				
				: czw wrz 17, 2009 20:10
				autor: Orange
				sprawdź krućce w bloku silnika 

 
			 
			
					
				
				: czw wrz 17, 2009 20:11
				autor: damiano25
				myśle że gdyby to była uszczelka pod głowicą to bys zauważył inne oznaki jej nieszczelnosci np:charakterystyczny biały osad na bagnecie lub korku wlewu oleju.sprawdz ewentualnie cały układ chłodzenia w celu zlokalizowania ewentualnego wycieku. pozd
			 
			
					
				
				: czw wrz 17, 2009 20:46
				autor: brach86
				właśnie wycieków to nie widać a gdzie jest dokładnie te kruccic z boku silnika
			 
			
					
				
				: czw wrz 17, 2009 21:00
				autor: seba198666
				nie z boku tylko w bloku silnika 
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:02 ]
chodzi o waz ktory dochodzi do silnika ale jak nie masz wyciekow 
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:04 ]
sprobuj jeszcze odpalic samochod nagrzac i patrz czy nie ucieka gdzies plyn minimalnie....a nagrzewnica cala nie masz mokrej wykladziny z przodu 
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:07 ]
jesli nie bedzie wyciekal nigdzie to uszczelka do wymiany. sprawdz jak pisalem otworz zbiorniczek plynu i zobacz czy sa pecherzyki powietrza jesli tak to na 100%%% uszczelka 
[ Dodano: 17 Wrz 2009 21:09 ]
a jak odpalisz nie smierdza dziwnie spaliny????  bedzie to swidczyc o spalaniu plynu chlodniczego
			 
			
					
				
				: czw wrz 17, 2009 21:43
				autor: golfer_1984
				panowie małe pytańko, auto stoi z 3 dni i przez te dni ubywa płyn - gdzieś jest wyciek?? czy uszczelka jest dobra??
			 
			
					
				
				: czw wrz 17, 2009 21:48
				autor: rajkru
				raczej uszczelka- tak samo zalatwilem uszczelke w swojej zagazowanej Favoritce...zamarzl reduktor i uszczelke diabli wzieli...
			 
			
					
				
				: czw wrz 17, 2009 21:50
				autor: VW GOLF III 1.8
				umnie tak bylo tez mi wyciekal i po jakis tygodniu wyciekl do srodka czyli nagrzewnica
maly koszt bo ok 40 zl a roboty na caly borzy dzien 
pzdr
			 
			
					
				
				: czw wrz 17, 2009 21:59
				autor: Rafał 82
				Dokładnie spróbuj nagrzać silnik ( tak porządnie ) i obserwuj wszystkie łączenia węży wodnych i dokładnie obejrzyj chłodnice , obserwuj co dzieje sie z płynem podczas wkręcania się silnika na obroty jeśli po dodaniu gazu "zasysa" płyn w zbiorniczku aż prawie znika a po odpuszczeniu gazu "rośnie " pod korek - uszczelka . Biały dym z tłumika (sprawdz na benzynie na LPG może być delikatny) , nabijanie dużego ciśnienia w zbiorniczku wyrównawczym , pojawianie się "szlamu" w zbiorniczku , biały osad na bagnecie - to też jedne z objawów uszczelki  

  . A i tak jak ci psali wcześniej zobacz w środku czy nie masz mokrej wykładziny w okolicy nagrzewnicy dziwnego zapachu (stęchlizny ) lub tłustego osadu na przedniej szybie - ucieka przy nagrzewnicy
 
			 
			
					
				
				: czw wrz 17, 2009 22:25
				autor: VW GOLF III 1.8
				ewentualnie moze byc pompa wody.. moze miec wyciek
ale tobedziesz widziec
			 
			
					
				
				: pt wrz 18, 2009 15:28
				autor: TOMAS89
				Miałem podobną sytuację, poradziłem sobie w ten sposób. Podłożyłem pod silnik duży karton, taki że był pod całym silnikiem. Odpaliłem silnik i poczekałem aż silnik się nagrzeje do 90 C, wtedy wzrasta ciśnienie w przewodach którymi idzie płyn. Poczekałem chwilkę potem zajrzałem pod spód i okazało się że płyn spływa z łączenia węża z silnikiem, okazało się że ta "obiemka" która dociska wąż na złączeniu była już za słaba, wymieniłem ją na taką skręcana śrubokrętem.   
 
Pozdro.