Strona 1 z 1
					
				golf II 1,3 i na wielopunkcie
				: ndz lis 06, 2005 16:47
				autor: Serek 19
				witam. Niedawno zakupiłem sobie wolkswagena golfa II 1.3 na wielopunkcie z ;91r.Silnik ma niby około 170tys.km przebiegu!! Po przejechaniu kilkudziesięciu km silnik po prostu staje!! Po odczekaniu kilkunastu minut zapala za pierwszym razem i moge jechać dalej.Gdy zrobie znowu kilkanascie km to ponownie staje i tak w kółko.Byłem u mechanika mówił ze to cewka.Wymienili i nadal to samo. Pojechałem ponownie. Powiedział ze to na 100% moduł.No to znowu wymieniliśmy i nadal to samo!!auto pali po odczekaniu kilku minut.Po prostu nie dam rady go zapalic po zgaśnieciu od razu!! Prosiłbym o szczegółową rade!!
			 
			
					
				
				: pn lis 07, 2005 18:31
				autor: kotem
				A masz takie głosne brzęczenie z tylu po prawej?? A i czy czujesz duza różnice w przyspieszeniu zaraz po odpaleniu a powiedzmy 2min przed zgasnieciem?? A najlepiej jak bys pojechał do ASO.
			 
			
					
				
				: pn lis 07, 2005 19:27
				autor: tauka
				A gdzis juz jst podbny temacik. Z tego co tam wyczytałe to moze to być przekżnik pompki paliwa. Wpisz  szukaj wielopunkt i poszukaj napeno znajdziesz.
			 
			
					
				
				: pn lis 07, 2005 19:50
				autor: ygd
				Coś z zapłonem, cewka, czujnik halla....
			 
			
					
				
				: śr lis 09, 2005 00:44
				autor: Michal 20
				Cos ci z pompka sie dzieje.U kumpla byl taki sam przpadek i mial przytopiony bezpiecznnik z pomki.Spruboj go wymienic
			 
			
					
				
				: śr lis 09, 2005 12:36
				autor: guli
				Serek 19 pisze:Po przejechaniu kilkudziesięciu km silnik po prostu staje!! Po odczekaniu kilkunastu minut zapala za pierwszym razem i moge jechać dalej.Gdy zrobie znowu kilkanascie km to ponownie staje i tak w kółko.
Może być przypchany układ wydechowy, po krótkiej przerwie spaliny wydostają się z kata/tłumika i jedzie dalej, albo czujnik temperatury płynu (niebieski) może pokazywać bzdury i silnik sie zalewa albo paliwka nie dostaje.
 
			
					
				
				: śr lis 09, 2005 14:25
				autor: Egon PŃ
				Sprawdz ciśnienie w układzie poliwowym. Ja pojechałem do gości co zajmują się pompami paliwowymi. Jak zdusił wężyk powrotny to pokazało 6 atmosfer. Mówił że norma to 5.
			 
			
					
				
				: czw lis 10, 2005 00:14
				autor: FosGate
				Czujnik Halla  :] na bank:]