Strona 1 z 3
					
				Nie zamykająca się szyba kierowcy, spadek mocy.
				: wt cze 09, 2009 12:05
				autor: Lulek
				Szukałem podobnych tematów odnośnie szyby, ale nie znalazłem odpowiedzi.
Kwestia taka. Szyba jak używam przełącznika w rączce podjeżdża do góry i opada na dół. Problem byłby prosty, gdyby nie fakt, że jak zamykam auto i szyby same się domykają to wtedy się zamyka normalnie. Czy to może być wina samego przełącznika?
2. Mam problem silnikowy. Przy DOKŁADNIE 2950 obrotach na biegu piątym i gazie w podłodze samochód nie jedzie. Muszę puścić gaz i ponownie go wcisnąć. Co to może być i jak mógłbym temu zaradzić?
Dzięki z góry.
			 
			
					
				Re: Nie zamykająca się szyba kierowcy, spadek mocy.
				: wt cze 09, 2009 12:27
				autor: Baczyk
				Miałem podobny problem w swoim mk4 z tym że mój po 3 tyś obr. już w ogóle nie szedł tylko musiałem zgasić i dopiero... A powodem był gumowy węrzyk od podciśnienia które sterują turbiną (był przetarty) wymieniłem i golfik śmiga bez zarzutu. Może to być również wina bączka. Sprawdz czy iglica w bączku się nie przycina jezeli tak to psiknij jakim kolwiek smarem w spreju...
			 
			
					
				
				: wt cze 09, 2009 12:37
				autor: Lulek
				Ok, spróbuje,ale proszę o jeszcze jakieś porady i o szybę. 
A z silnikiem, to może być tak, że jest zapowietrzony?
			 
			
					
				
				: wt cze 09, 2009 12:43
				autor: Baczyk
				Kurde tego to Ci już nie powiem ale ja osobiście nie słyszałem o tym żeby silnik się zapowietrzył...
			 
			
					
				
				: wt cze 09, 2009 14:19
				autor: Ceglarz
				Lulek, Masz notalufa. Albo zaworek, albo przewody do niego są nieszczelne. Zepnij ze sobą niebieski i czerwony i się przejedź. Jeśli będzie w porządku to znaczy, że zaworek ma już dość. Przed tym wszystkim sprawdź czy masz zasilanie na kostce zaworka.
			 
			
					
				
				: wt cze 09, 2009 14:46
				autor: Lulek
				Ceglarz, A powiedz mi, czy jak zrobię to co mówisz, to ogólnie będzie bardziej zrywny? 
Jaki jest koszt zaworka?
			 
			
					
				
				: wt cze 09, 2009 15:34
				autor: Ceglarz
				Lulek, Będzie słabszy. Na początek najlepiej zvaguj auto. Koszt zaworka ok 150zł.
			 
			
					
				
				: wt cze 09, 2009 15:47
				autor: Lulek
				Ceglarz, Vag nie wykazał mi błędów.. 
Jak to będzie słabszy? Słabszy jeszcze niż teraz? 

 
			 
			
					
				
				: wt cze 09, 2009 16:24
				autor: bradley
				Lulek, slaby na tyle zeby byc mocniejszy na 5 biegu przy 2950 obr....
Ceglarz, Vag nie wykazał mi błędów.. 
No to jeszcze zloguj dynamicznie.
 
			 
			
					
				
				: wt cze 09, 2009 16:37
				autor: Lulek
				bradley pisze:Lulek, slaby na tyle zeby byc mocniejszy na 5 biegu przy 2950 obr....
To rozumiem. 
bradley pisze:No to jeszcze zloguj dynamicznie.
Tego za to wcale..
 
			 
			
					
				
				: wt cze 09, 2009 17:05
				autor: gOOzOl
				
			 
			
					
				
				: wt cze 09, 2009 17:07
				autor: mobi65
				u mnie tez tak bylo i wystarczylo przeczyscic zaworek N75 i smiga ,ale przetestuj tak jak kolega muwi zepnij te dwa wezyki i sie przejedz powinno byc lepiej
			 
			
					
				
				: wt cze 09, 2009 17:09
				autor: Lulek
				A jakąś fotkę gdzie te wężyki i zaworek mogę prosić? To zaraz pójdę spiąć i zobaczę co jest grane.
			 
			
					
				
				: wt cze 09, 2009 18:16
				autor: Ceglarz
				Lulek, Przy filtrze powietrza, idzie do niego czerwony, niebieski i czarny wężyk.