Panowie Co to za wersja Golfa i czym ona sie Charakteryzyje
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- chmurapawel
- Gadatliwa bestia
- Posty: 711
- Rejestracja: wt kwie 08, 2008 14:46
- Lokalizacja: LKR
- Kontakt:
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
marcinm23, ostrożnie, jakie 130 koni. Przede wszystkim to jest składak, nie było raczej CL z silnikiem na digifancie. On ma ok 110 koni. Bez ogledzin z dobrym znawcą w towarzystwie nawet nie myśl o tym. Klima niby jest ale chyba dokładana.
[ Dodano: Pon Cze 08, 2009 2:46 pm ]
korków brakuje, osłony od rozrządu brakuje, silnik umyty, same minusy
[ Dodano: Pon Cze 08, 2009 2:46 pm ]
korków brakuje, osłony od rozrządu brakuje, silnik umyty, same minusy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
To jest wersja US na 100%. Obrysówki na błotnikach, kierownica, sposób prowadzenia kabli w komorze silnikowej (dla wersji US charakterystyczne było to, że kable do altka szły pokrywą zaworów, a nie dołem), haczyki przy zawiasach maski, licznik w milach, ramka deski rozdzielczej dwuczęściowa - US na 100% albo ktoś na prawdę się napracował, żeby wyglądał jak US ( w co wątpię).
Poza tym klima, wspomaganie, podgrzewane fotele, pasy US, ekonomizer, mocny silnik - w innym temacie napisałem, że warto nim się zainteresować - gdyż cena jest dość atrakcyjna, jak na auto z takim silnikiem i wyposażeniem, oczywiście nie pisze żeby kupować go w ciemno, ale za 2800 amerykaniec z tym silnikiem i tym wyposażeniem, to myślę, ze nie jest zły.
Ma kilka niedociągnięć i widać, że nie jest zbyt zadbany - brak osłony rozrządu, brak korka na zbiorniczku wyrównawczym, jekiś element przy przepustnicy poklejony taśmą (w ogóle to ta pokrywa zaworów jest ori?), ale tak jak pisałem - trzeba by się bliżej przyjrzeć, może nie jest tak źle. U mnie też kable w silniku poklejone były taśmą, na aparacie zapłonowym była torebka foliowa z Biedronki, akumulator trzymał się na drewnianej listewce - i jakoś to doprowadziłem do porządku.
Poza tym klima, wspomaganie, podgrzewane fotele, pasy US, ekonomizer, mocny silnik - w innym temacie napisałem, że warto nim się zainteresować - gdyż cena jest dość atrakcyjna, jak na auto z takim silnikiem i wyposażeniem, oczywiście nie pisze żeby kupować go w ciemno, ale za 2800 amerykaniec z tym silnikiem i tym wyposażeniem, to myślę, ze nie jest zły.
- to jest GL.Paweł Marek pisze:Przede wszystkim to jest składak, nie było raczej CL z silnikiem na digifancie
Ma kilka niedociągnięć i widać, że nie jest zbyt zadbany - brak osłony rozrządu, brak korka na zbiorniczku wyrównawczym, jekiś element przy przepustnicy poklejony taśmą (w ogóle to ta pokrywa zaworów jest ori?), ale tak jak pisałem - trzeba by się bliżej przyjrzeć, może nie jest tak źle. U mnie też kable w silniku poklejone były taśmą, na aparacie zapłonowym była torebka foliowa z Biedronki, akumulator trzymał się na drewnianej listewce - i jakoś to doprowadziłem do porządku.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
mettenos pisze:Lipek81, ale nie ma miejsca pod wymiar kwadratowej tabl. rej. USA na tylnej klapie, osobiście sądzę że to przeróbka
- na tych powyższych zdjęciach też pewnie ludze ze US poprzerabiali sopbie klapu na EU.... Moim zdaniem z tymi klapami z tyłu było różnie, niektóre były takie zame jak w EU, niektóre były na kwadratowe tablice, ale nie wiem, od czego to zależało. Po za tym komu by się chciało przerabiać EU na US w takich szczegółach (haczyki na zawiasach maski, prowadzenie przewodów w peszlach i przy krawedzi pokrywy zaworów itp.).
[ Dodano: Pon Cze 08, 2009 20:04 ]
- części są takie same jak w EU, także tym sie nie martw. Może jakieś tam szczegóły, typu plastiki, czy coś są inne, ale to na prawe pojedyńcze elementy.marcinm23 pisze:Ale wiadomo ze Kupujac takie auto...mozna niezle wkopac sie w koszta....!Jeszcze amerykaniec,to tez moze byc kopot z czesciami do niego.....No nic..Jade luknac na auto w srode...
Po prostu obejrzyj te auto, tak, jak byś ogladał każde inne. Sprawdź, czy silnik chodzi równo i nie wydaje jakiś dziwnych dźwięków, czy dobrze ciągnie itp. Zobacz, jak się ma zawiesznie - no ogólnie tak, jak się kupuje auto - materiałów w internecie sporo. Ponieważ jest to wersja US, sprawdź, w jaki sposób została przerobiona instalacja koło lamp tylnych. Będą tam pewnie jakieś pocięte i poizolowane kable - bo US miały inne lampy z tyłu, na inne wtyczki, z kolei z przodu powinny być klosze z wersji EU, a reszta raczej nie powinna być ruszana. Klima może już nie działać - zawsze to pretekst do obniżenia ceny.. Oczywiście kompresor może być już padnięty itp. ale przy tej cenie.... Zawsze lepiej klimę naprawić, niż monmtować od nowa.
Ogólnie nie chciałbym, zeby ktoś odniósł wrażenie, że kogoś namawiam na te auto, ale cena w stosunku do wyposażenia jest atrakcyjna, więc albo gość nie wie co sprzedaje, albo jest to kompletny trup.
Ostatnio zmieniony pn cze 08, 2009 18:21 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 52 gości