przyspieszenie w mk 2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

przyspieszenie w mk 2

Post autor: paulox » sob wrz 04, 2004 20:44

Pytam o czas osiągnięcia 100km/h, u mnie w golfie 1,6 benzyna kat (PN) jest około 14 sekund. Nie wiem czy dobrze czy źle bo za bardzo przyspieszenia to nie czuc (nie wciska w fotel).

Pozatym troche denerwuje mnie sprzęgło, a mianowicie załapuje dopiero w koncowej fazie, a wg mnie powinien gdzies w połowie drogi od podłogi do krancowego połozenia, czy dobrze mi sie wydaje? Co moge zrobic czy tylko zwykłą regulacja pomoze czy trzeba cos wymienic? Jak na razie to jezdzic mozna spokojnie na tym sprzegle ale mam wątpliwosci co do tego czy jak chce mocniej przyspieszyc to czy czasami nie slizga sie przez chwile na sprzegle.

Podam przyklad: chcialem puscic laczka na polbruku. dalem gaz w deche, puscilem raptownie sprzeglo (jak stopniowo puszczam to laczka nie targnie) i przez chwile nic a po okolo pol sekundy od puszczenia sprzegla dopiero laczka pusil. Czy to normalne bo chyba od razu po puszczeniu sprzegla powinien? mam wrazenie ze troche za slabo dociska sprzeglo co o tym myslicie?

Jakie macie przyspieszenia na jakich silnikach?



KONiu

Post autor: KONiu » sob wrz 04, 2004 23:39

no też tak miałem tyle ze mi wogóle laczka nie palił , tylko ruszał normalnie i :ass: , potem wogóle niechciał przyspieszać , aż wkońcu sprzegło sie schajcowało , i była :ass: zimna , a teraz mam problem bo po wymianie sprzegła na nowe , też jakos nie za bardzo przyspiesza , ja mu w deske gaz a on tak samo jak by lekko sie nacislo gaz , moze ktoś wie co zrobic



Awatar użytkownika
dominoh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: czw wrz 02, 2004 11:05
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Post autor: dominoh » ndz wrz 05, 2004 01:23

wg info z netu:
silnik PN prod 86'-92' (gaźnik Pierburg 2EE/91)
to 70 KM ,max speed 162km/h , a 0-100 w 14,1 s =co by się zgadzało z Twoim wynikiem.
Prywatnie dodam ,że na starcie mam spory problem z kumpla MK2(1.6 bez przeróbek 75KM teoret do setki 12.7-) 1.8 RP 90KM


CZARNY NISKI SZEROKI

gipson

Post autor: gipson » ndz wrz 05, 2004 10:49

A ile RP 90KM powienien miec do setki??



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz wrz 05, 2004 10:53

11.5, 11.7 zależnie od wersji GT/GL


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

gipson

Post autor: gipson » ndz wrz 05, 2004 22:18

Mam GT :D A dlaczego GT ma lepsze? Inna skrzynia czy tez moze lzejszy jest?



Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » ndz wrz 05, 2004 22:46

gipson pisze:A ile RP 90KM powienien miec do setki??
u mnie jak mierzylismy na Majóvwce było 10.3 s na G-techu

400m w 17.3 s

jak jest teraz nie wiem bo sie pozbyłem tegio szmelcu z pod maski, :bigok:


www.vrservice.pl

Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » ndz wrz 05, 2004 22:52

gipson pisze:Mam GT :D A dlaczego GT ma lepsze? Inna skrzynia czy tez moze lzejszy jest?
Inna skrzynia, krótsza


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
HooB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt wrz 07, 2004 17:42
Lokalizacja: WaFka - Bródno
Kontakt:

Post autor: HooB » wt wrz 07, 2004 18:34

Myślę, że ta stronka wam się przyda:

- http://www.vw.friko.pl/dane.html,

Na samym dole są osiągi. Pozdrówki


[img]http://nubira.autokacik.pl/podpisior.jpg[/img]

b_sixkiller
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt wrz 07, 2004 21:41

Post autor: b_sixkiller » wt wrz 07, 2004 21:43

to jak juz rozmawiamy o przyspieszeniach to moze ktos ma pojęcie ile do setki ma 112konny EV (1.8gti)????



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » wt wrz 07, 2004 22:05

b_sixkiller pisze:to jak juz rozmawiamy o przyspieszeniach to moze ktos ma pojęcie ile do setki ma 112konny EV (1.8gti)????
Wg tej strony ktora podal HooB 10 sek.

Ja dzisiaj mierzyłem swojego 1,6 PN i wyszło mi tak:

1. Pierwsza próba 13,96 s
2. Druga próba 12,7 s

Pierwsza próba na drzodze prostej w jednym kierunku pod wiatr
Druga próba po tej samej drodze z powrotem czyli z wiatrem

Średnia: (13,96 + 12,7) / 2 = 13,33 s
Myślę że to obiektywny pomiar uwzględniając pomiar po tej samej drodze w te i spowrotem.

Tak na marginesie mam jeszcze troche lamerskie pytanie, ale kto pyta nie błądzi:
O co chodzi z momentem obrotowym podawanym przy różnych silnikach?? U mnie jest 118 Nm przy 2700 obr/min. Jak to na chłopski rozum wytłumaczyć, chodzi mi głównie o te obroty. Lepszy jest max. mom. obr. przy niższych czy wyższych obrotach? I na co konkretnie ma on wpływ?



b_sixkiller
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: wt wrz 07, 2004 21:41

Post autor: b_sixkiller » wt wrz 07, 2004 22:32

Wam tez ta strona nie działa czy tylko mi ?!?!



Awatar użytkownika
paulox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: sob sie 28, 2004 12:56
Lokalizacja: Darlowo
Kontakt:

Post autor: paulox » wt wrz 07, 2004 22:36

b_sixkiller pisze:Wam tez ta strona nie działa czy tylko mi ?!?!
Chyba wszystkie strony na friko.pl slabo dzialają. Trzeba duzo cierpliwosci zeby sie wczytala.



Awatar użytkownika
gtx
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: wt sie 24, 2004 00:47
Lokalizacja: 3 miasto

Re: przyspieszenie w mk 2

Post autor: gtx » wt wrz 07, 2004 23:24

paulox pisze:Pytam o czas osiągnięcia 100km/h, u mnie w golfie 1,6 benzyna kat (PN) jest około 14 sekund. Nie wiem czy dobrze czy źle bo za bardzo przyspieszenia to nie czuc (nie wciska w fotel).

Pozatym troche denerwuje mnie sprzęgło, a mianowicie załapuje dopiero w koncowej fazie, a wg mnie powinien gdzies w połowie drogi od podłogi do krancowego połozenia, czy dobrze mi sie wydaje? Co moge zrobic czy tylko zwykłą regulacja pomoze czy trzeba cos wymienic? Jak na razie to jezdzic mozna spokojnie na tym sprzegle ale mam wątpliwosci co do tego czy jak chce mocniej przyspieszyc to czy czasami nie slizga sie przez chwile na sprzegle.

Podam przyklad: chcialem puscic laczka na polbruku. dalem gaz w deche, puscilem raptownie sprzeglo (jak stopniowo puszczam to laczka nie targnie) i przez chwile nic a po okolo pol sekundy od puszczenia sprzegla dopiero laczka pusil. Czy to normalne bo chyba od razu po puszczeniu sprzegla powinien? mam wrazenie ze troche za slabo dociska sprzeglo co o tym myslicie?

Jakie macie przyspieszenia na jakich silnikach?

Sory ale co ma cie tu wciskac w fotel ?? masz tylko 1.6 i 70km.Jak chcesz zeby cie wciskalo w fotel to musisz kupic 1.8 16v.
Po drugie wymien cale sprzeglo(tarcze+dicisk),Niektorzy wymieniaja tylko tarcze,bo taniej i pozniej sa efekty ze sprzeglo nie dziala jak powinno.

Pozdrawiam :cool: :cool:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 78 gości