Strona 1 z 1
					
				
				: czw maja 14, 2009 19:02
				autor: Karol G60
				jesli koło chodzi przód tył to tylna zapewne jest wyrwana tuleja gumowo-metalowa  ale jak mówisz zmieniałes wszystkie gómy to moze gumy na drazka stabilizatora maja luz i stuka... lub moze tez sprawdz czy za dokrecone sróby poziome i pionowe wahaczy..
			 
			
					
				
				: czw maja 14, 2009 19:22
				autor: Karol G60
				sprawdz i luz na stabilizatorze oczywiscie jak auto stoi na kołach... z kanału... sróby poziome i pionowe sa inne sa inne.... poziome sa dłuzsze i wkrecone jako pionowe beda dotykac do karoseri poczatkiem sróby i tym samym kołnierzem nie dociskac belki wraz z wahaczem..
			 
			
					
				
				: czw maja 14, 2009 20:33
				autor: hepos
				P4SEA pisze: z ciekawosci pokopalem troche pasata obokl
jestes moim Bogiem stary  
 
   
  
 
			
					
				
				: czw maja 14, 2009 20:47
				autor: Paweł Marek
				P4SEA, ja bym pojechał jeszcze na inną stację, albo do mechanika z dużym doświadczeniem. Nie może być tak że od kopnięcia się dużo koło rusza, chyba że przesadzasz. Na odległość co można było wymyślić to już ci napisano. 
Ale ja w zimie też usłyszałem stuki w prawym kole, dwa razy byłem na stacji żeby mi to zlokalizowali: ależ skąd panowie powiedziaeli, żadnych luzów niema. Po powrocie do domu zdjąłem koło i stwierdziłem na sworzniu luz koło 2 milimetrów, trzeba było tylko większej siły użyć żeby się pokazał. Jeszcze trochę i bym się zabił jak by mi sworzeń wyskoczył. Więc: zasada ograniczonego zaufania
			 
			
					
				
				: czw maja 14, 2009 22:14
				autor: Ryszardo
				Ciekawe, czy w czasie wymiany ławy wymienili ci też przednie i tylne gumy na wachaczach, czy tylko przełożyli całe wachacze nie zaglądając do tulei gumowych?? Z naszymi mechanikami to różnie bywa 

 
			
					
				
				: czw maja 14, 2009 23:33
				autor: Tomek_Dx
				Dokładnie jak napisał Ryszardo Sprawdź dokładnie tylne tuleje przedniego wahacza. Podstawowa zasada jakiej niestety nie stosuja w warsztatach to że śruby wachacza dokręca się jak samochód stoi na kołach a wahacze sa w pozycji w jakiej zazwyczaj porusza się samochód. Zazwyczaj jak auto jest na podnośniku "mądrzy" macherzy dokręcają śruby na maxa a jak opuszczą auto wystepują takie naprężenia że nawet nowe tuleje wytrzymuja góra 2 tygodnie. Dodatkowo jak chcesz usztywnić zawieszenie zakładaj pełne tylne tuleje wahacza a nie z dwoma wycięciami. Wtedy na 100% nie przesuniesz koła "z kopa" 

 Podaje numer pełnej oryginalnej 8N0 407 181B możesz po tym numerze kupić np zamiennik Lemfordera. Standardowo te tuleje były montowane w Seacie Cupra ale pasują plug&play.
 
			
					
				
				: wt maja 19, 2009 22:25
				autor: skinek83
				witam, jestem swiezak ale mialem podobny problem. wszystkie gumy koncowki i sworznie wymienione, nawet drazki kierownicze i .............. dalej stuka 
 
 
co sie okazalo? luz na maglownicy!