Strona 27 z 27

: ndz kwie 11, 2010 21:38
autor: Pawel_Mk2
w którym miejscu jest oznaczenie silnika np gx czy rp
nie chodzi mi o pojemność bo wiem ze mam 1.8 .
widać nad miska olejowa. to zauważyłem tam jest oznaczenie 1.8

: ndz kwie 11, 2010 21:55
autor: Marlone
Krigga pisze:
Sztomel pisze:
GERONIMO pisze:Witam. Mam pytanko odnośnie TDI. Mianowicie czy czerwone litery D i I oznaczają moc silnika 130 kM czy nie ma w tym reguły. Mój golf ma 101 kM i dwie czerwone litery. Czy to jest OK?
z tymi oznaczeniami to jest tak, że silniki na pompowtryskiwaczach mają te czerwone oznaczenia i tak:
silniki o mocy 115 KM (AJM, AUY) - czerwone "DI"
silnik o mocy 130 KM (ASZ, AWX) - czerwone "DI"
silnik o mocy 150 KM (ARL) - czerwone "TDI"
silniki o mocy 110 KM (AHF, AFN, ASV, AVG) mimo, iż są na pompie rotacyjnej VP mają czerwone "I" z uwagi na turbinę ze zmienną geometrią. Silnik ALH 66kW/90 KM również ma turbinę ze zmienną geometrią ale ma mniejszą moc i dlatego srebrne literki "TDI".

W przypadku silników ATD i AXR - 74kW/100 KM na pompowtryskach mają również czerwone "DI".
Ogólnie rzecz biorąc silniki na pompowtryskach poza wzmocnionym ARL-em mają czerwone "DI".

Witajcie,

Dołączam się z pytaniem o kod silnika.
W książce mam napisane AXR. Jest to silknik 1.9 TDI (DI czerwone) 77kW/101KM.
Wyczytałem, że silniki ATD to właśnie ten silnik i często podawane są oznaczenia ATD/AXR.
W tabeli z oznaczeniami znalazłem tylko ATD w pojemności 1.9 TDI i 77kW.
Nic więcej nie znalazłem...

Moje pytanie czym różnią się te silniki??

Dzięki wielkie.


Są rowniez wyjatki. Ja mam silnik ATD i ma 2 czerwone literki DI i moc 131KM. Wiec nie zawsze ATD rowne jest mocy 101KM

: pn kwie 12, 2010 09:03
autor: Sztomel
Ja mam silnik ATD i ma 2 czerwone literki DI i moc 131KM. Wiec nie zawsze ATD rowne jest mocy 101KM
ATD ma zawsze fabryczną moc na poziomie 101 KM z pewnym giftem czyli zakresem tolerancji mocy zawsze na korzyść a to, że Twój ATD ma 131 KM oznacza, że moc masz podniesioną ale nie fabrycznie tylko poprzez chipowanie.

: pn kwie 12, 2010 15:29
autor: Marlone
Sztomel pisze:
Ja mam silnik ATD i ma 2 czerwone literki DI i moc 131KM. Wiec nie zawsze ATD rowne jest mocy 101KM
ATD ma zawsze fabryczną moc na poziomie 101 KM z pewnym giftem czyli zakresem tolerancji mocy zawsze na korzyść a to, że Twój ATD ma 131 KM oznacza, że moc masz podniesioną ale nie fabrycznie tylko poprzez chipowanie.
Wiec jak wyjasnic fakt ze w dow. rej. i na tablicy informacyjnej w bagazniku moc silnika jest oznaczona cyframi ATD 96kW ?

: śr kwie 14, 2010 10:00
autor: MkII 1.3Digijet
A gdzie jest golf II 1.3 NZ z lat ...1992

: ndz maja 02, 2010 08:37
autor: yatering
mam mk4 2001 rok
1,9
TDI (DI- na czerwono)
5-biegowy , czy to mozliwe?

: czw maja 06, 2010 17:44
autor: Pawel_Mk2
mk2
witam doszedłem już do tego ze mam motor 1.8 gx

co można sprawdzic odczytując nr silnika?
dowiem się z którego np jest roku ? tam gdzie kropki skorodowane nie doczytam nic

*Gx 2.....872X

Re: Dane techniczne, silniki, VIN dekoder, kody wyposażenia

: pn cze 21, 2010 12:01
autor: teng44
ygd pisze:Dane techniczne - wszystkie generacje GOLFA, Passaty, Corrado, Polo, Scirocco, EOS, Skoda
Witam serdecznie, a czy ktoś spotkał się z czyms takim:?
"Volkswagen Official Factory Repair Manuals 3.0 [ENG]" - podobno jest to manual w którym opisane jest krok po kroku jak naprawiać poszczególne elementy.

Spotkał się ktoś z tym? Z góry dziękuję za info.

: wt cze 22, 2010 02:06
autor: robertbed
co do "Volkswagen Official Factory Repair Manuals 3.0" to poszukaj na torentach wpisz w google albo masz link: :bajer: http://torrentownia.org/programy/torren ... -dvd-13484

: ndz cze 27, 2010 18:12
autor: lolo.lolo
Witam,
odczytałem dwa błędy ze skrzyni automatycznej:
1. błąd 526 - przełącznik świateł hamulców-niewłaściwy sygnał (f)
2. błąd 300 - czujnik obwodu niskiego/wysokiego poziomu wejścia temperatury transmisji płynów (G93)

Szukałem na forum, ale nic konkretnego nie znalazłem dotyczącego tych błędów, a że jestem laikiem w tych sprawach proszę o rozszyfrowanie czego mogą dotyczyć i czy mam zacząć się martwić czy skasować je, zapomnieć i jeździć dalej.

pozdro