sworzeń mk3 gti a wachacz mk2

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bacardi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob paź 25, 2008 18:48
Lokalizacja: 100lica

sworzeń mk3 gti a wachacz mk2

Post autor: bacardi » czw gru 25, 2008 13:21

mam zwrotnice z mk3 gti tam jest inny sworzeń niż z piastą na 4 śruby nie miałem jeszcze w ręku sworznia z mk3 gti i się zastanawiam czy będzie on pasował do wachacza z mk2 czy trzeba zmieniać jeszcze wachacze na te z mk3??



paulek87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 44
Rejestracja: sob gru 23, 2006 18:12
Lokalizacja: Bytom

Post autor: paulek87 » czw gru 25, 2008 13:25

Wahacz jest taki sam w mk2 i mk3 różnica jest w grubości sworznia 17mm albo 19mm



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » czw gru 25, 2008 13:54

Wahacz jest taki sam w mk2 i mk3 różnica jest w grubości sworznia 17mm albo 19mm
:bajer: paulek87, sorki znow błą
kolego widziales kiedys obok siebie dwa wachacze z mk2 i mk3??????????
Chyba nie skoro takie rzeczy piszesz. Przedewszystkim z mk3 jest o okolo 2 cm dluzszy, a np u mnie w mk3 gti wachacz wyglada calkiem inaczej niz np w kumpla ABU.
SAm sie zastanawialem czy swoznie beda pasowac bo mam nowe z mk2 i chcial bym zalozyc do mk3. Nie mierzylem jednak ale wydaje mi sie ze nie beda pasowaly miedzy innymi dlatego ze to miejsce w zwrotnicy gdzie wchodzi swozen jest nie pozimo np do aswaltu tylko od strony komory silnika zadarte do gory. Mozesz sprobowac no ale nawet jak ci sie uda to kula swoznia nie bedzie miala dobrego zakresu pracy. Jak ta zwrotnica ma isc do mk2 to zaloz wachacz mk2 i swozen mk3 gti.
Moge sie mylic co do wachacza mk3 gti bo porownuje tylko do swojego, no ale wydaje mi sie ze u mnie sa oryginalne, watpie zeby ktos cos dziwnego wlozyl.
Pozdrowionka

[ Dodano: 25 Gru 2008 12:59 ]
paulek87, ps bez urazy za to.
pozatym masz kapitalne autko KR to jest to
mialem kr, ale niestety :( . Ogladnij sobie filmik z youtube ktory jest pod moim profilem.
Tylko sie walnalem i wkleilem zdjecie komory silnika z astry hehe
pozdrowka chlopaki


BB (borówka, bandit ...)

bacardi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: sob paź 25, 2008 18:48
Lokalizacja: 100lica

Post autor: bacardi » czw gru 25, 2008 14:03

generalnie poza grubością to różnią sie jeszcze sposobem montażu w 3 gti sworzeń jest skręcany jaky od gór nakrętką samokontrującą a tam gdzie masz piastę na 4 śruby to sworzeń ma kołnierz i jest blokowany śrubą z nakrętką tak jakby w poprzek
wachacze z 3 gti i tej z piastą na 4 śruby są inne chociażby jest inny łącznik ale chodzi mi o to czy ten płaski element odpowiedzialny za kąt pochylenia koła jest tej samej grubośći oraz czy rozstaw tych 3 trzynastek jest ten sam ;)
nie wiem czy się jasno wyraziłem :)



Awatar użytkownika
GTI KR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 16:40
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: GTI KR » czw gru 25, 2008 14:19

jasno jasno, mi to duzo pomoglo bo nawet nie dojrzalem ze swozen jest na nakretke :) widac slabo patrzylem bo to byla taka mala ciekawska przymiarka. Musisz zmierzyc mi sie bydaje ze te 3 trzynastki raczej napewno beda tak samo:)


BB (borówka, bandit ...)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 79 gości