Strona 1 z 2
					
				Sprawdzenie elektrycznych podnośników szyb
				: ndz lip 10, 2005 16:18
				autor: Sebos
				wie moze ktos w jaki sposob, sprawdzic czy dzialaja silniczki od podnoszenia szyb, zeby ni robic calej instalcji ? tzn ktore kabelki i jak koniecznie podlaczyc ?
			 
			
					
				
				: ndz lip 10, 2005 16:45
				autor: tomek26106
				Niestety nie wiem jak sprawdzić ten podnosnik, ale polecam sprawdzić przewody w tym miejscu gdzie wychodzą ze słupka a wchodzą do dzwi, w moim przypadku własnie w tym miejscu przewody były poprzerywane, mysle ze na skutek częstego otwierania dzwi, polutowałem i smiga jak trza
			 
			
					
				
				: ndz lip 10, 2005 16:47
				autor: Sebos
				u mnie sytuacja jest trovhe inna, ja nie mialem elektryki, w wlasnie ja wlaozylem 

 tylko przed polozeniem wszystkich kabli chcialbym sprawdzic czy to dziala  

 
			
					
				
				: ndz lip 10, 2005 17:11
				autor: 1 6 D
				Do samego silniczka dochodzą 2 kable, jak podłączysz w jedną lub drugą stronę to będzie iść w górę lub w dół.
			 
			
					
				
				: ndz lip 10, 2005 17:13
				autor: Sebos
				1 6 D pisze:Do samego silniczka dochodzą 2 kable, jak podłączysz w jedną lub drugą stronę to będzie iść w górę lub w dół.
do silniczka idzie zlocze dwurzedowe chyba z 10 pinow 

 
			
					
				
				: ndz lip 10, 2005 17:40
				autor: Jeffik
				Witam!!!
Myślę że przyda się Tobie ten schemat.
Można wszystko podłączyć bez wkładania do auta i sprawdzić.
Pozdrawiam!!!
			 
			
					
				
				: ndz lip 10, 2005 17:54
				autor: Sebos
				hmm, schemat juz mialem wczesniej, ale niepotrafie z tego wyczytac gdzie mam podlaczyc kabelki, zeby nie podlacac przyciskow itp. tylko samo sprawdzenie silniczka ...
ps. wie ktos po kiego szyby sa podlaczone do centralnego ? (tak wynika ze schematu)
			 
			
					
				
				: ndz lip 10, 2005 18:04
				autor: Jeffik
				Szybki są podłączone do centralnego oraz do modułu komfortu.
Jak przytrzymasz kluczyk przekręcony w prawo to powinny zamknąć się: zamki,szyber oraz szyby.
Pozdrawiam!!!
			 
			
					
				
				: ndz lip 10, 2005 18:06
				autor: Sebos
				Jeffik pisze:Szybki są podłączone do centralnego oraz do modułu komfortu.
Jak przytrzymasz kluczyk przekręcony w prawo to powinny zamknąć się: zamki,szyber oraz szyby.
Pozdrawiam!!!
w mk3 nie ma modulu komforu ... jest dopiero w  mk4
 
			
					
				
				: ndz lip 10, 2005 18:08
				autor: Jeffik
				Zapewniam Ciebie że jest! 
Może nie we wszystkich ale są na pewno,montowane oczywiście fabrycznie.
Możesz to łatwo sprawdzić np jeśli masz elektryczny szyberdach to zostaw go otwartym i zamknij drzwi z kluczyka i przytrzymaj kluczyk przekręcony w prawo.Jak dach się zamknie to masz moduł komforu.
Pozdrawiam!!!
			 
			
					
				
				: ndz lip 10, 2005 18:12
				autor: Sebos
				Jeffik pisze:Zapewniam Ciebie że jest! 
Może nie we wszystkich ale są na pewno,montowane oczywiście fabrycznie.
Pozdrawiam!!!
szukalem we wszystkich schematch i nic takiego nie ma 

 w mk3 te opcje sa rozwiazane w prostszy sposob, poprzez wzajemne polaczenie wszytskich elementow, w mk4 jest jeden modol tym sterujacy ...
 
			
					
				
				: ndz lip 10, 2005 18:18
				autor: Paweł Marek
				jest moduł jest. Przy pompce. 
[ Dodano: Nie Lip 10, 2005 6:21 pm ]
ze schematu wynika że: 
masa do 1
plus do 13 i 7 na stałe
plus do 11 lub 15 powinien uruchomić silnik
			 
			
					
				
				: ndz lip 10, 2005 18:26
				autor: Sebos
				Paweł Marek pisze:jest moduł jest. Przy pompce. 
[ Dodano: Nie Lip 10, 2005 6:21 pm ]
ze schematu wynika że: 
masa do 1
plus do 13 i 7 na stałe
plus do 11 lub 15 powinien uruchomić silnik
przy pompce? od centralnego ? a nie przy silniczku ? jak na zdjeciu ?
a jak zmienic kierunek pracy silnika ?
 
			
					
				
				: ndz lip 10, 2005 18:35
				autor: Paweł Marek
				Przy silniczku. Przecież kolega Jeffik zapodał schemat silników a nie pompki. Pisząć o pompce miałem na myśli umiejscowienie modułu domykania szyb z kluczyka 
[ Dodano: Nie Lip 10, 2005 6:37 pm ]
do 11 w jedną do 15 w drugą. Tak odczytuje schemat ale nie sprawdzałem sam.