Strona 1 z 1
					
				Równe obroty po dodaniu gazu... MK2
				: pn kwie 07, 2008 12:46
				autor: Darek1987
				Witam!!!
Mój samochód to Vw Jetta 1,8 wielopunktowy wtrysk gaz/benz oznaczenia silnika RV (107 KM) 1988 Wersja amerykańska.
Wymieniłem silnik krokowy ponieważ miałem nierówne obroty.Sytuacja wygląda tak że czasami mam równe obroty a czasami skaczą ,ale przestają  skakać gdy dodam gazu na jałowym biegu.Sprawdzałem silnik krokowy i otwiera się prawidłowo pod napięciem.
Czy przyczyną może być wyeksploatowany silnik ponieważ ma powyżej 350 tys i bierze 1 litr oleju na 700 km.
Dziękuje i pozdrawiam
			 
			
					
				Re: Równe obroty po dodaniu gazu... MK2
				: pn kwie 07, 2008 12:55
				autor: trepicjusz
				Darek1987 pisze:Witam!!!
Mój samochód to Vw Jetta 1,8 wielopunktowy wtrysk gaz/benz oznaczenia silnika RV (107 KM) 1988 Wersja amerykańska.
Wymieniłem silnik krokowy ponieważ miałem nierówne obroty.Sytuacja wygląda tak że czasami mam równe obroty a czasami skaczą ,ale przestają  skakać gdy dodam gazu na jałowym biegu.Sprawdzałem silnik krokowy i otwiera się prawidłowo pod napięciem.
Czy przyczyną może być wyeksploatowany silnik ponieważ ma powyżej 350 tys i bierze 1 litr oleju na 700 km.
Dziękuje i pozdrawiam
 
witam
jak bierze olej to pewnie uszczelniacze w głowicy do wymiany , jak twierdzisz że silnik jest wyeksploatowany to sprawdź kompresje  na cylindrach po zatem sprawdź przepływomierz i czujnik połeżenia przepustnicy
 
			 
			
					
				
				: pn kwie 07, 2008 13:00
				autor: Darek1987
				a jak sprawdzić przepływomierz i czujnik położenia przepustnicy ??
			 
			
					
				
				: pn kwie 07, 2008 13:06
				autor: trepicjusz
				Darek1987 pisze:a jak sprawdzić przepływomierz i czujnik położenia przepustnicy ??
co do czujnika położenia przepustnicy musisz poszukać gdzieś na forum jakie wartości powinien trzymać . zZ tego co wiem nie naprawia sie  przepływomierzy a psuja sie dość często i ch koszt jest przerażający. najlepiej wyciągnij z niego wtyczkę odrazu poczujesz różnice w pracy silnika nawet jak u siebie juz go wymieniłem to po pewnym czasie go znowu wyciągnąłem i jakoś sie dynamiczniej zachowuje moim zdaniem. 
jak wyjmiesz  wtyczkę to komputer przechodzi w stan pracy awaryjnej i nie odczytuje błędnych danych chodzi całkiem nieźle skutki ujemne to oczywiście konsumpcja paliwa u mnie ponad 0,5 l więcej no i czystość spalin sie pogarsza , jeśli tak się u ciebie zachowuje przepływka to kup drugą i nie eksperymentuj jak ja
 
			 
			
					
				
				: pn kwie 07, 2008 13:43
				autor: Darek1987
				jak odłączyłem ten czujnik połozenia przepustnicy  to nie chciał odpalić
			 
			
					
				
				: pn kwie 07, 2008 13:49
				autor: trepicjusz
				Darek1987 pisze:jak odłączyłem ten czujnik połozenia przepustnicy  to nie chciał odpalić
źle mnie zrozumiałeś czujnik położenia przepustnicy miałeś sprawdzić miernik a odłączyć przepływomierz na włączonym silniku i sprawdzić reakcje czy się polepszy czy nie ewentualnie na pinach możesz go przeczyścić
 
			 
			
					
				
				: pn kwie 07, 2008 15:44
				autor: Darek1987
				Rozumiem że przepływomierz to jest ta wtyczka na filtrze powietrza.Odłączyłem ją na włączonym silniku i także zgasł.A czujnik otwarcia przepustnicy gdzie jest ?? Przepraszam za nie zrozumiałoś ale jestem nowicjusz 
