Wymiana paska rozrządu w AAM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bielu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt sie 03, 2007 22:09
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Wymiana paska rozrządu w AAM

Post autor: Bielu » wt mar 04, 2008 16:49

Siemka. Mam pytanko co potrzeba do wymiany paska rozrządu w silniku 1.8 AAM Czy potrzebna tez jest pompa wody??, Jeżeli kjtoś mógłby dac linka do jakiejś aukcji z allegro. Bardzo mi sie śpieszy licze na szybką odpowiedź pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony wt mar 04, 2008 20:22 przez Bielu, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GarageBoy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1867
Rejestracja: pt lis 04, 2005 19:45
Lokalizacja: ERW - NEB
Kontakt:

Post autor: GarageBoy » wt mar 04, 2008 16:57

Sam pasek + napinacz obowiązkowo do wymiany :bigok:
Bielu pisze:Czy potrzebna tez jest pompa wody??,
Niestety tego nie kumam, chodzi Ci o pasek od pompy wody :crazy:



Awatar użytkownika
Bielu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt sie 03, 2007 22:09
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Bielu » wt mar 04, 2008 17:03

chodzi mi o mniej więcej to
http://moto.allegro.pl/item321996373_ro ... _kxmk.html



Buli fan VW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: pt wrz 22, 2006 16:30
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Buli fan VW » wt mar 04, 2008 17:04

W Volkswagenowskich silnikach 1,8 pompa wodna napędzana jest paskiem klinowym a nie zębatym. W związku z tym jej ewentualne uszkodzenie (zatarcie łożysk) nie ma żadnego wpływu na napęd rozrządu. Zatem pasek i obowiązkowo rolka napinacza! Pozdrawiam.


PozdraVWiam!

Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » wt mar 04, 2008 17:05

GarageBoy pisze:Niestety tego nie kumam, chodzi Ci o pasek od pompy wody :crazy:
a ja kumam
kolega sie pyta czy przy wymianie rozrządu zmienia sie pompę wody :bajer:
odpowiadam że nie trzeba



Awatar użytkownika
Bielu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt sie 03, 2007 22:09
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Bielu » wt mar 04, 2008 17:06

Golf III 1992 :D 1,8 AAM z Gazem i nowymi dywanikami :crazy:



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » wt mar 04, 2008 17:08

Bielu pisze:Golf III 1992 :D 1,8 AAM z Gazem i nowymi dywanikami :crazy:
z dywanikami czy bez zmień sam pasek i napinacz



Awatar użytkownika
Bielu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt sie 03, 2007 22:09
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Bielu » wt mar 04, 2008 17:13

Dobra dzięki wielkie za pomoc :)



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » wt mar 04, 2008 17:35

Bielu, przy wymianie paska rozrzadu koniecznie wymien zimmeringi (czyli uszczelniacze) na kole zebatym walka rozrzadu i kole pasowym walu korbowego (te 2 zimmeringi sa takie same) koszt 12PLN za sztuke


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6612
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » wt mar 04, 2008 17:41




Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » wt mar 04, 2008 20:53

Bielu, przy wymianie paska rozrzadu koniecznie wymien zimmeringi (czyli uszczelniacze) na kole zebatym walka rozrzadu i kole pasowym walu korbowego (te 2 zimmeringi sa takie same) koszt 12PLN za sztuke
_________________
Niepotrzebnie. Przecierz nie bedzie wymienial walu korbowego ani walka rorzadu a chyba mu nie cieknie?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » wt mar 04, 2008 21:42

potrzebnie !!!!!!!!!!
nalezy wymienic uszczelniacze bo na tym roarzadzie zrobi 60-80 tys a te uszczelniacze tego juz nie wytrzymaja i pociekną wczesniej niz te 60-80tys kim na nowym rozrzadzie i co znowy ma wszystko zmieniac i ponosic koszty?
nie znasz sie nie radź źle :green_fuck:



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » wt mar 04, 2008 21:53

Dj.Fahoo pisze:potrzebnie !!!!!!!!!!
nalezy wymienic uszczelniacze bo na tym roarzadzie zrobi 60-80 tys a te uszczelniacze tego juz nie wytrzymaja i pociekną wczesniej niz te 60-80tys kim na nowym rozrzadzie i co znowy ma wszystko zmieniac i ponosic koszty?
nie znasz sie nie radź źle
dokladnie, jak pociekna pozniej to 2 razy taka sama robota a 24 PLNy to chyba nie duza kasa zeby od razu wymienic i miec spokoj??? niekotrzy mowia ze raz naciagnietego paska nie powinno sie 2 raz naciagac


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » wt mar 04, 2008 23:10

Dj.Fahoo pisze:potrzebnie !!!!!!!!!!
nalezy wymienic uszczelniacze bo na tym roarzadzie zrobi 60-80 tys a te uszczelniacze tego juz nie wytrzymaja i pociekną wczesniej niz te 60-80tys kim na nowym rozrzadzie i co znowy ma wszystko zmieniac i ponosic koszty?
nie znasz sie nie radź źle :green_fuck:
Kisiel pisze:dokladnie, jak pociekna pozniej to 2 razy taka sama robota a 24 PLNy to chyba nie duza kasa zeby od razu wymienic i miec spokoj??? niekotrzy mowia ze raz naciagnietego paska nie powinno sie 2 raz naciagac
Niech sobie jeszcze uszczelke wymieni pod glowica zeby dwa razy nie robic albo silnik wymieni raz zaplaci tylko. Bzdury piszecie o wielcy mechanicy. :green_fuck:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości