Wymiana paska rozrządu w AAM

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt mar 04, 2008 23:28

KOledzy czy wiecie jakie trudności można napotkać przy zmianie simeringu na wale, chyba nie bardzo skoro takie zalecenia dajecie. Uszczelniacze na wałkach i wale zmienia się jak potrzeba, ponieważ wytrzymują przynajmniej 4-5 razy dłużej niż wymienia się pasek. Pasek każdy amator zrobi sobie na podwórku, a z uszczelniaczem nie jest już tak prosto.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » wt mar 04, 2008 23:38

Paweł Marek pisze:KOledzy czy wiecie jakie trudności można napotkać przy zmianie simeringu na wale, chyba nie bardzo skoro takie zalecenia dajecie. Uszczelniacze na wałkach i wale zmienia się jak potrzeba, ponieważ wytrzymują przynajmniej 4-5 razy dłużej niż wymienia się pasek. Pasek każdy amator zrobi sobie na podwórku, a z uszczelniaczem nie jest już tak prosto.
wiem bo sam (tzn z ojcem) robilem pasek i zimmeringi
Majek666 pisze:Bzdury piszecie o wielcy mechanicy.
ciekaw jestem co z Ciebie za znawca ze wysmiewasz mnie
Majek666 pisze:Niech sobie jeszcze uszczelke wymieni pod glowica zeby dwa razy nie robic albo silnik wymieni raz zaplaci tylko
no to porownales :panna: :panna: wymiane zimmeringow (ktora zajela mi 20 minut) do wymiany uszczelki (gdzie trzeba ja planowac, najlepiej nowe sruby, uszczelka pod klawiatura, etc.), czyli koszty czesci sa duze i robocizna do wymiany dwoch zimmeringow (koszt 24 PLNów), gdzie czesto mechanik w cenie robocizny paska wymieni uszczelniacze (wiem bo moj ojciec jest mechanikiem i sporo kumpli)
z reszta jak Bielu bedzie chcial to wymieni a jak nie to nie


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » wt mar 04, 2008 23:52

Paweł Marek pisze:a z uszczelniaczem nie jest już tak prosto.
Jest bardzo prosto jak sie wie jak tego nie spierd**c. Paweł Marek nie przekonasz ich wiedza lepiej a pewnie nigdy simeringu nie wymieniali.

[ Dodano: 04 Mar 2008 22:57 ]
Kisiel pisze:gdzie czesto mechanik w cenie robocizny paska wymieni uszczelniacze (wiem bo moj ojciec jest mechanikiem i sporo kumpli)
W cenie rozrzadu moze mi twoj ojciec i jego kumple turbine wymienia ?
Kisiel pisze:wiem bo sam (tzn z ojcem) robilem pasek i zimmeringi
Patrzyles czy lampe trzymales?

Niech Bielu robi co chce w tym zgodze sie z toba. Nie bedziemy sie tu przescigac co kto lepiej robi. Jego auto jego wybor.



Awatar użytkownika
Kisiel
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2284
Rejestracja: sob sty 20, 2007 18:22
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Kisiel » śr mar 05, 2008 00:04

Majek666 pisze:W cenie rozrzadu moze mi twoj ojciec i jego kumple turbine wymienia ?
nie kozacz
Majek666 pisze:Patrzyles czy lampe trzymales?
Majek666 pisze:wiedza lepiej a pewnie nigdy simeringu nie wymieniali.
ja nie wiem jaka masz wiedze wiec sie nie wypowiadam a Ty po co wypowiadasz sie na temat co ja robilem a czego nie robilem i wyjezdzasz z tekstami, ze lampe trzymalem, patrze ze kozak na forum rosnie, wyluzuj troche i naucz sie szacunku do innych
KONIEC OT


[size=200][b][color=black][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=97453]Moja Czarna Perła[/url][/color][/b][/size] <--- SPRZEDANA
Obecnie Audi A3 8L 1.9 TDI 110PS
[img]http://images31.fotosik.pl/48/6a443d0601dd6d22.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » śr mar 05, 2008 00:06

Szacunek dla Kisiel, :kwiatek:



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » śr mar 05, 2008 00:29

oj nie ładnie kolego Majek 666


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Majek666
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: pn mar 19, 2007 19:49
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Majek666 » śr mar 05, 2008 00:37

norek111 pisze:oj nie ładnie kolego Majek 666
Nie mam zamiaru kolegi Kisiel, obrazac :pub: szacunek dla niego :pub:
Ostatnio zmieniony śr mar 05, 2008 00:38 przez Majek666, łącznie zmieniany 1 raz.



lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Post autor: lwlw » śr mar 05, 2008 01:25

Dobra, to może ktoś napisze krok po kroku jak wymienia się te uszczelniacze? Będę musiał to robić, bo skądś mi tam cieknie, chyba spod koła zębatego wałka rozrządu. Na co trzeba uważać?



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Fahoo » czw mar 06, 2008 21:19

nie jestem wielkim mechanikiem ale zmienili mi rozrząd wszystko hulało 30 tys i nagle delkiel zachlapany olejem koła zebate tez i co pociekło na 2 wałkach rozrządu za rozrzad dałem 700zl i co od nowa robic?bo pozalowalem 20 czy 40zł? :crazy:



Awatar użytkownika
Bielu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt sie 03, 2007 22:09
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Bielu » pt mar 07, 2008 00:59

Ja wcziraj wymieniłem se pasek rozrządu, za te zimeringi dałem 16zł komplet 22 za pasek gates i 22zł za napinacz wymiana kosztowała mnie 100zł:). W sumie groszowe sprawy przy pokazji wymieniłem se pasek wieloklinowy 35zł i pasek wspomagania za 11zł. Teraz działa wxzystko ładnie dzięki za pomoc pozdro



Awatar użytkownika
dyzio86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 140
Rejestracja: ndz kwie 29, 2007 20:43
Lokalizacja: ZPL/ZS/FSW
Kontakt:

Post autor: dyzio86 » pt maja 30, 2008 12:21

dołącze się na temat wymiany simeringów -a dokł o simering wału rozrządu- na co zwrocić uwage przy wymianie? i czy samemu sie zrobi jesli nie jestem mechanikiem... :chytry:


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images30.fotosik.pl/151/05518c7c0cf2c7bd.jpg[/img][/url]
VW -w przeciwieństwie do kobiety -lubi jak go napastujesz

tylas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz maja 18, 2008 13:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: tylas » pt maja 30, 2008 13:43

ja jak w swoim golfie AAM wymieniłem rozrząd to tylko pasek i napinacz i tak śmigam juz 20 kkm i jest ok. :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 144 gości