Strona 1 z 1
					
				
				: wt lut 05, 2008 11:32
				autor: coyot
				witam
najlepiej kup cały zestaw jednej firmy,zaoszczędzisz napewno czas i pieniądze,ponieważ zestawy są tańsze niż zbieranina kilku firm.pamiętaj,że po wymianie zawiasu koniecznie musisz ustawić kąty i zbieżność.
pozdro
			 
			
					
				gwincik
				: wt lut 05, 2008 11:51
				autor: 2RaZ
				
			 
			
					
				hmmm
				: wt lut 05, 2008 12:34
				autor: 2RaZ
				
			 
			
					
				
				: wt lut 05, 2008 14:35
				autor: womar
				W swoim zyciu mialem doswiadczenie z duzą liczba zawieszen, poczawszy od samych sprezyn poprzez gwinty Eibacha czy KW, ale i tak nic nigdy nie dorówna oryginałowi Bilsteina...Oczywiscie jak ktos lubi sportowa jazde  polecach Eibacha, ekstremalnie nisko mozna polozycna KW lub H&R,a jak ktos lubi wygode i komfort podrozowania to oczywiscie Bilstein
			 
			
					
				100%
				: wt lut 05, 2008 19:07
				autor: 2RaZ
				zgadzam się w 100% z kolegą!
			 
			
					
				
				: wt lut 05, 2008 19:23
				autor: szatanek
				womar  a mozesz powiedziec czy na tym Blisteinie jeździ sie lepiej niz na orginalnym seryjnym zawieszeniu? Mam tu na mysli komfort, bo nie interesuje mnie twarde sportowe zawieszenie, choć jak kazdy pewnie wie MK3 z seryjnym zawiasem nie rozpieszcza komfortem jazdy, więc chciałbym to jakos poprawić.
Powiedz jesli zdecydowałbym sie na zawieszenie Blisteina to co trzeba wymienic? Czy są to tylko amorki, sprężyny czy wymienia sie coś jeszcze?