1.6 jak ustawic zaplon bez lampy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 jak ustawic zaplon bez lampy
Jak ustawic zaplon bez lampy na sluch? Na co zwrocic uwage?
Pomimo tego ze auto jak zapali jezdzi dobrze, ale czasem ma problemy z rozruchem, i okapca swiece na czrnno
Pomimo tego ze auto jak zapali jezdzi dobrze, ale czasem ma problemy z rozruchem, i okapca swiece na czrnno
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Jeśli kręcisz zgodnie z euchem wskazówek zegara to opóźniasz, jeśli przeciwnie do ruchu wsk. zegara to przyspieszasz.
Ustaw tak aby silnik praqcowal w twoim mniemaniu najpłynniej. Bez stuków i nadmiernie wysokich obrotów.
Jeśli kręcisz zgodnie z euchem wskazówek zegara to opóźniasz, jeśli przeciwnie do ruchu wsk. zegara to przyspieszasz.
Ustaw tak aby silnik praqcowal w twoim mniemaniu najpłynniej. Bez stuków i nadmiernie wysokich obrotów.
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Płynnie to on będzie pracował nawet przy 12 stopniach a dopiero się przekonasz jak Ci wzrośnie spalanie albo nadpali się kopułka. Na słuch to możesz malucha potraktować ale nie VW. Tak wiec nie uczmy dziadostwa bo tylko takim określeniem można nazwać ustawianie zapłonu na słuch przy golfie. Skoro chcesz żeby tak wdzięczny silnik jak 1.6 na jednopunkcie odwdzięczył Ci się dobrą pracą i spalaniem zainwestuj w lampę. Na allegro koszt około 29 zł. a naprawdę skutkuje - nie wykazuje różnicy przy porównaniu z drogimi lampami.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
mateusz18[/b jezeli juz bedziesz kupował lampe to kupuj taka z podziałka wyprzedzenia kata zapłonu, taka lampa wszystko sobie sam ustawisz. A taka zwykla bez podziałki to mozesz co najwyzej na znak ustawic ( ale to bedzie na zero do rozrzadu), ewentualnie jezeli wiesz ile masz miec przyspieszone i jakiej odległosci na pasku rozrzadu/ kole zamachowym odpowiada to przyspieszenie i wtedy kombinowac. Troszke zamotane to moze jest ale jak ktos nie ma takiej lampy z podziałka to wlasnie w ten sposob sobie radzi, ty jestes w tej sytuacji ze jeszcze nie kupiles lampy, jezeli sie przymierzasz to polecam ta z podziałka. Na allegro znalazlem za ok 100 zł , calkiem przyzwoita.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Koledzy, a podpowiecie jak się ustawia zapłon z ta lampą przy silniku 1,8 75 KM (AAM)? Pewnie już to gdzieś było, ale nie mogę otwierać starszych postów, nie wiem czemu...
Ostatnio miałem zmieniany pasek rozrządu, po czym okazało się, że autko strasznie zamulone jest. Mechanior stwierdził ze zdziwieniem, że "zapłon musiał się przestawić" no i "ustawił" na słuch. Teraz w zasadzie jest ok, ale jako, że auto odebrałem wczoraj to nie wiem jeszcze np. ile pali po takim ustawianiu. Ewentualnie może polecicie jakiś warsztat w zachodniej Warszawie, Mszczonowie, Rawie Mazowieckiej lub gdzieś po drodze, gdzie by mi to fachowo ustawili? A ile za to kasują?
Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam!
Ostatnio miałem zmieniany pasek rozrządu, po czym okazało się, że autko strasznie zamulone jest. Mechanior stwierdził ze zdziwieniem, że "zapłon musiał się przestawić" no i "ustawił" na słuch. Teraz w zasadzie jest ok, ale jako, że auto odebrałem wczoraj to nie wiem jeszcze np. ile pali po takim ustawianiu. Ewentualnie może polecicie jakiś warsztat w zachodniej Warszawie, Mszczonowie, Rawie Mazowieckiej lub gdzieś po drodze, gdzie by mi to fachowo ustawili? A ile za to kasują?
Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam!
- Jacenty85
- Forum Master
- Posty: 1019
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
Kolego lwlw sprawdź najpierw zanim rozregulują Ci całkowicie czy przypadkiem mechanik nie przestawił o jeden ząbek rozrządu. Przy zmianie paska owszem następują lekkie przesunięcia ale nie aż takie, żeby auto zesłabło. Polecam sprawdzić we własnym zakresie - miła zabawa a może przynieść całkowitą poprawę. Jeśli stwierdzisz, że mimo poprawnego ustawienia rozrządu i tak auto jest słabe to jedź do mechanika na zwykły stroboskop (bez kompa - twój silnik tego nie wymaga) koszt takiej regulacji to zwykle 30 złotych.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości