Strona 1 z 2
					
				odkręcony korek oleju
				: pt lis 23, 2007 10:59
				autor: bzykss
				witam.może ktoś miał z was taką sytuacje bo kumpel tak ma ze gdy odpala auto i odkręca korek od oleju obroty mu spadają i falują i silnik mało co nie zgaśnie gdy wkręca jest ok silniczek 2.0 gti mk3 co to może być
			 
			
					
				
				: pt lis 23, 2007 19:29
				autor: mmaniek8
				Nie ma się czym przejmować!
To normalne bo silnik łapie "lewego powietrza" przez odkręcony kurek oleju. Z pokrywy zaworów idzie wąż do rury dolotowej przez filterek taki na pokrywie i to właśnie tamtędy te powietrze sie przedostaje.
			 
			
					
				
				: pt lis 23, 2007 22:48
				autor: marek2907
				zdadza się w silnikach 2,0 tak się dzieje 
natomiast np:w 1,8 obroty już nie spadają po odkreceniu korka
			 
			
					
				
				: pt lis 23, 2007 23:27
				autor: Ładziox
				jedna rada to nie odkrecaj korka  

 
			
					
				
				: pt lis 23, 2007 23:37
				autor: danioo
				W 1,6 też można bez problemu korek odkręcić i nic sie nie dzieje.
			 
			
					
				Po odkreceniu korka
				: pn lis 26, 2007 02:27
				autor: weakness
				Witam 
Mam Golfika III 2.0 Gti 8V 92r nikt nie wie co mu dolega ,niestety ! Opisze po krutce problem bo mam to samo co pisze kolega , bardzo bym prosil o odpowiedz co z tym fantem zrobił , bo to zaczeło sie dziac jak mi cos strzelilo wczesniej tego nie bylo kumpel tez ma identyczny model i mu silnik pracuje rowno jak mi kiedys
Najszybciej mowiac przy wlączonym silniku wszystko jest OK ale po odkreceniu korka oleju silnik warjuje i potrafi zgasnać ! Wymienilem uszczelke pod głowica mysląc ,ze to to , bral troche wody i oleju , po wymianie jest wszystko super ma moc i nie robi nic z wymienionych czynnosci poza korkiem  Rozrzad jest ustawiony idealnie zaplon tez ! Wszystkie uszczelki nowe kolektory oba , odmy szczelne i drozne ,wymienilem olej na mineralny taki jak zawsze plus filtr oleju i filtr zwykly , cisnienie na garach mam jednakowe , cisnienie oleju w normie i paliwa , był podłaczany na 2 komputery ktore nic nie wykazały zadnego błedu i nadal to samo ! Niby nie przeszkadza bo jezdze raczej z zakreconym korkiem  ale boje sie aby nie poszlo cos innego jutro
			 
			
					
				
				: pn lis 26, 2007 02:33
				autor: guti
				weakness, 
poczytaj troszke wyzej , te silniki tak maja 

 po co odkrecasz korek podczas pracy silnika ? plamy z oleju ciezko schodza 

 zakrecaj korek a jedyny moment to odkrec jak bedziesz wymieniac olej 

 
			 
			
					
				
				: pn lis 26, 2007 18:14
				autor: bzykss
				te silniki tak nie maja bo z kolei w drugim golfie sprawdzalismy to jest ok i nic takiego sie nie dzieje w 2.0
			 
			
					
				
				: pn lis 26, 2007 18:41
				autor: Paweł Marek
				bzykss pisze:te silniki tak nie maja 
 2E tak mają, może ten co sprawdzałeś to ADY.
 
			
					
				
				: pn lis 26, 2007 23:26
				autor: mroku59
				TE TYPY TAK MAJA A KOREK PRZY WYMIANIE ALBO DOLEWCE SIE ODKRECA NIEMA CO SZUKAC I KOMBINOWAC
			 
			
					
				
				: pn lis 26, 2007 23:57
				autor: szczypior
				Ja mam 2E i nic takiego mi sie nie dzieje
			 
			
					
				
				: wt lis 27, 2007 00:05
				autor: mmaniek8
				DarkFiolet pisze:Ja mam 2E i nic takiego mi sie nie dzieje
I nawet obroty się nie zachwieją??  

 
			
					
				golfik
				: wt lis 27, 2007 23:00
				autor: weakness
				Dokładnie tak odkrecilem tez u kumpla korek specialnie do niego pojechalem nic nawet nie drgnelo jesli chodzi o obroty pojechalem do drugiego kumpla u niego to samo normalnie pracowal ! Wiec postanowilem wydac 100zl na fachowa porade okazalo sie ale nie na 100% ,ze to moze byc wina przeplywomierza ! jutro jade do kumpla jak znajde czas i podlacze jego ciekawe czy bedzie roznica
			 
			
					
				
				: wt lis 27, 2007 23:12
				autor: Paweł Marek
				weakness pisze:ze to moze byc wina przeplywomierza
 wydasz kasę niepotrzebnie, to co się dzieje w 2E to właśnie dowód jego dobrego działania, bo przepływomierz nie mierzy przecież lewego powietrza lecacego przez korek do wtrysku i stąd ten objaw. Rób oczywiście jak uważasz.