problem z uciekąjacym prądem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z uciekąjacym prądem
Drodzy,
prosze o pomoc w ustaleniu przyczyny ginącego pradu! Samochod nie chce zapalic po trzech dniach nieuzywania. W lutym tego roku kupilem nowy akumulator, ladowanie sprawdzane i jest OK! Radio podlaczone oryginalna kostka, zadna lampka w kabinie czy bagazniku nie pozostaje wlaczona. CO MOZE BYC PRZYCZYNĄ takiego stanu rzeczy, moze ktos spotkal sie z takim problem w MKIV,
pozdrawiam
Mariusz
prosze o pomoc w ustaleniu przyczyny ginącego pradu! Samochod nie chce zapalic po trzech dniach nieuzywania. W lutym tego roku kupilem nowy akumulator, ladowanie sprawdzane i jest OK! Radio podlaczone oryginalna kostka, zadna lampka w kabinie czy bagazniku nie pozostaje wlaczona. CO MOZE BYC PRZYCZYNĄ takiego stanu rzeczy, moze ktos spotkal sie z takim problem w MKIV,
pozdrawiam
Mariusz
pozdrawiam
Mariusz
Mariusz
-
greg
-
greg
najprościej to wystarczy że sprawdzisz czy po podłączeniu danego bezpiecznika następuje pobór prądu - większość bezpieczników jest odłączona przy wyłączonej stacyjce a więc nie powinny pobierać prądu urządzenia z tych bezpieczników - przykład- grzanie szyb, lusterek, wentylator nawiewu, klimatronik itd
[ Dodano: Pią Paź 26, 2007 10:41 pm ]
jeśli tam nie ma poboru prądu to możliwy jeszcze pobór przy alarmie jeśli masz podłączony nieoryginalny z własnym zasilaniem to przy padniętej baterii alarmu masz bardzo duży pobór
[ Dodano: Pią Paź 26, 2007 10:41 pm ]
jeśli tam nie ma poboru prądu to możliwy jeszcze pobór przy alarmie jeśli masz podłączony nieoryginalny z własnym zasilaniem to przy padniętej baterii alarmu masz bardzo duży pobór
Po wielu probach ustalenia co jest przyczyna poboru pradu okazuje sie, ze samochod jest w 100% spawny, wystepuje pobor 25miliamperow(chyba- z tego co mowia mechanicy z VW bardzo maly) na module komfortu.
WIEC CZY KAZDY MKVI JEST NIE DO URUCHOMIENIA PO CZTERACH DNIACH NIE JEZDZENIA? GDZIE NIEMIECKA PRECYZJA I NIEZAWODNOSC, MOZE TO PRZEREKLAMOWANY PARCH!
Jezeli jest to mozliwe to prosze o opinie innych uzytkownikow MKVI.
WIEC CZY KAZDY MKVI JEST NIE DO URUCHOMIENIA PO CZTERACH DNIACH NIE JEZDZENIA? GDZIE NIEMIECKA PRECYZJA I NIEZAWODNOSC, MOZE TO PRZEREKLAMOWANY PARCH!
Jezeli jest to mozliwe to prosze o opinie innych uzytkownikow MKVI.
pozdrawiam
Mariusz
Mariusz
Rozumiem, że MKIV a nie MKVI? Chyba, że testujesz jakiś prototypg4mario pisze:
WIEC CZY KAZDY MKVI JEST NIE DO URUCHOMIENIA PO CZTERACH DNIACH NIE JEZDZENIA?
Mój MK IV, po miesiącu postoju na parkingu na deszczu i śniegu, odpalił jakbym 10 minut temu go zgasił, także wydaje mi się, że coś jest nie tak u Ciebie...
Ostatnio zmieniony wt gru 04, 2007 13:27 przez Tomalka, łącznie zmieniany 1 raz.
JASNE ZE MKIVTomalka pisze:Rozumiem, że MKIV a nie MKVI?
DZISIAJ DOWIEDZIALEM SIE, ZE W MOIM SAMOCHODZIE ZALOZONY JEST INNY PRZELACZNIK REGULACJI LUSTEREK, BRAK JEST W NIM POZYCJI PODGRZEWANIA ICH, I MOZE TO ON ZABIERA PRAD?(MOZE TAK BYC, ZE BEDZIE POBIERAL PRAD?)leoncio pisze: z doswiadczenia wiem ze pobor moze byc wszedzie ja mialem padniety przelacznik swiatel i tam "uciekal" prad trzy dni i nie bylo po co isc do auta
pozdrawiam
Mariusz
Mariusz
-
greg
skoro tak to nie moduł komfort zżera - a sprawdzałeś akumulator? Czy przed zmianą akumulatora w lutym też się tak działo?g4mario pisze:Po wielu probach ustalenia co jest przyczyna poboru pradu okazuje sie, ze samochod jest w 100% spawny, wystepuje pobor 25miliamperow(chyba- z tego co mowia mechanicy z VW bardzo maly) na module komfortu.
trudno powiedziec! przy zakupie samochodu byl ten problem, nawet urwalem z ceny samochodu na nowy akumulator! wydawało sie na poczatku, ze jest ok-po wymianie na nowy- teraz jak zrobilo sie chlodniej znowu jest problem!greg pisze:Czy przed zmianą akumulatora w lutym też się tak działo?
( to samo uslyszalem w serwisie)rozumiem, ze przelacznik dziala z pozycja podgrzewanych lusterek po wlaczeniu podgrzewania tylnej szyby?tak? a jezeli to wina przelacznika to pozytywny skutek powinno przyniesc jego odlaczenie z kostki?dobrze mysle?VW Maniak pisze:Sam przełącznik nie pobiera prądu. Ale może być że cały czas lusterka są podgrzewane.
pozdrawiam
Mariusz
Mariusz
-
greg
raczej juz po nich, jezeli zakladac, ze caly czas grzaly, po ostatnich opadach sniegu na pewno bym to zauwazyl, nawet wlaczelem je myslac, ze dzialaja poprawnie! no, a jesli sie nawet spalily wklady lusterek, to czy moze to powodowac pobor pradu i wymiana (odlaczenie)przelacznika moze cos pomoc?
pozdrawiam
Mariusz
Mariusz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości


