Problem ze wskazaniem temperatury
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem ze wskazaniem temperatury
Witam jestem właścicielem 4 od roku. Na poczatku nie widzaiel mproblemu ale po czasie zobaczylem że wskaznik temp. nie dziala jak powinien. Wskaznik nie wznosil sie stopniowo ale po przejechaniu sporej odleglosci gdy dostawal obrotow skakal nagle do 90 stopni, by po chwili znow opasc do 0. Od pewnego czasu wskaznik nie wznosi sie wcale, bez wzgledu na ilość przejechanych km. Prosze o porady co to moze być? Czy moze ktos z Was mial podobny problem?
			
									
									mam  golfa 4 1,9TDI-2001r było  tak  ze  raz  pokazywał , raz  nie  i  wreszcie  wskażnik  zastrajkował--wymiana  czujnika  i  od  miesiaca  równe  90  stopni  po  rozgrzaniu bez  problemu . Czujnik  65zł , na  dole  chlodnicy  jest  zawór  do  spusc-zczenia płynu , spuścić  płyn ,czujnik jest  u góry  głowicy  cztero  przewodowy , zdjąć  zapinke , wymienic  czujnik - troche  płynu  wyleci , zalac  , rozgrzać  silnik  , uzupełnic jak  będzie  mało
Ja mam silnik ALH od 2001r są inne czujniki tz z takią mniejszą wtyczką łączeniową
			
									
									Ja mam silnik ALH od 2001r są inne czujniki tz z takią mniejszą wtyczką łączeniową
Witam.Miałem podobny problem i wystarczylo wymienic czujnik temperatury.koszt orgyginalnego czujnika to 45zł.najlepiej jest to zrobic na zimnym silniku.nie trzeba spuszczac plynu chlodniczego.nic sie nie wyleje tylko trzeba ostroznie wyjac czujnik.pozdrawiam
			
													
					Ostatnio zmieniony czw paź 11, 2007 19:55 przez mlody1775, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									Jesli chodzi o rozgrzewanie sie silnika to jest ok. Po wlaczeniu dmuchawy i przejechaniu kilku kilometorw dmucha cieple. Wiec jak mowicie powinien to byc czujnik. Czy moze ktos nakierować jaka jest dokladna nazwa i gdzie dokladnie jest. Moze jakies fotki. Dzieki bardzo. Przypominam ze chodzi o silnik 1,6 16V.
			
									
									Najlepiej będzie jeżeli powędrójesz ręką po górnym przewodzie od chłodnicy do silnika i pod miejscem łączenia się przewodu z silnikiem będzie czujnik, a dokładnie kostka elektryczna, musisz ściągnąć kostkę i zobaczysz czujnik, ma on 4-piny, a najlepiej sprawdź jego kolor i zapamiętaj wygląd wtyczki bo w sklepie dostaniesz czujnik po kolorze, koszt czujnika jest nieco większy bo ok 60-80 zł.
			
									
									valerio
						- Remigiusz78
 - Ma gadane

 - Posty: 211
 - Rejestracja: czw wrz 21, 2006 15:03
 - Lokalizacja: Zielona Góra
 - Kontakt:
 
Spoko Panowie dzieki bardzo juz znalazlem czujnik, jest zielony czyli kupie w sklepiek ktory polecacie.
Mam jednak jeszcze jedno pytanie, w jednej z odpowiedzi bylo że nei trzeba spuszczac plynu z ukladu bylo by super ale z tego co widze mimo ze czujnik jest usytuowany w gornej czesci bloku to jest skoerowany w dol, boje sie wiec ze gdy go wyjme bedzie wyciekal plyn. Z drugiej strony wolal bym nie spuszczac plynu. Ponizej zamieszczam zdjecie tego jak umieszczony jest czujnik u mnie. Prosze o rade moze ktos wymianial go w tym malsnie modelu.

			
									
									Mam jednak jeszcze jedno pytanie, w jednej z odpowiedzi bylo że nei trzeba spuszczac plynu z ukladu bylo by super ale z tego co widze mimo ze czujnik jest usytuowany w gornej czesci bloku to jest skoerowany w dol, boje sie wiec ze gdy go wyjme bedzie wyciekal plyn. Z drugiej strony wolal bym nie spuszczac plynu. Ponizej zamieszczam zdjecie tego jak umieszczony jest czujnik u mnie. Prosze o rade moze ktos wymianial go w tym malsnie modelu.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości




