Falowanie obrotów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Falowanie obrotów

Post autor: Bruno77 » sob wrz 22, 2007 08:21

jak w temacie mój golfik 1,3 gaźnik ma objaw falowania obrotów( same rosna i maleją) gaźnik był na regulacji i nic. czego może to być wina?? złej regulacji??
Ostatnio zmieniony pn wrz 24, 2007 10:30 przez Bruno77, łącznie zmieniany 1 raz.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

Awatar użytkownika
naziro
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob lip 01, 2006 13:37
Lokalizacja: KOSTRZYN WLKP

Post autor: naziro » sob wrz 22, 2007 10:24

sprawdź szczelność gumowej podstawy gaźnika-to częsta przyczyna falowania obrotów


[img]http://images34.fotosik.pl/136/805d567f4413b812.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bruno77 » sob wrz 22, 2007 21:58

naziro pisze:sprawdź szczelność gumowej podstawy gaźnika
ok ale jak to można sprawdzić???


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » sob wrz 22, 2007 22:05

co znaczy gaźnik był na regulacji? Musi być doreglowany na samochodzie.
Podstawę sprawdzasz pryskając po niej poalnym dezodorantem. Wzrost obrotów oznacza nieszczelność.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bruno77 » sob wrz 22, 2007 22:22

co znaczy gaźnik był na regulacji? Musi być doreglowany na samochodzie.
był regulowany po założeniu i wyczyszczeniu przez fachowca i było ok a na drugi dzień falujace obroty a czasem nawet gasł :grrr:
Paweł Marek pisze:Podstawę sprawdzasz pryskając po niej poalnym dezodorantem. Wzrost obrotów oznacza nieszczelność.
jutro z samego rana to wypróbuje mam nadzieje że to coś wyjaśni :crazy:


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » sob wrz 22, 2007 23:29

Bruno77 pisze:gaźnik ma objaw falowania obrotów( same rosna i maleją)
Witam
Ja obstawialbym na luźną przepustnię ssania. Napisz także czy ten objaw jest na zimnym czy nagrzanym silniku. Sprawdź po zdjęciu pokrywy filtra powietrza czy perwsza klapka luxno lata. Jeśli tak to napisz to napiszemy jak zrobic.


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bruno77 » ndz wrz 23, 2007 14:41

Podstawę sprawdzasz pryskając po niej poalnym dezodorantem. Wzrost obrotów oznacza nieszczelność.
podstawa okazała sie nieszczelna, teraz pytanie jak to uszczelnić???


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz wrz 23, 2007 14:58

Bruno77 pisze:podstawa okazała sie nieszczelna, teraz pytanie jak to uszczelnić???
to się wymienia, kosztuje na tyle nie dużo że zabawy w uszczelnianie nie mają sensu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Bruno77
vag-podkarpacie.pl
vag-podkarpacie.pl
Posty: 1679
Rejestracja: pt lis 10, 2006 13:27
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Bruno77 » ndz wrz 23, 2007 22:11

Paweł Marek pisze:to się wymienia, kosztuje na tyle nie dużo że zabawy w uszczelnianie nie mają sensu.
i gdzie to kupić w hurtowni motoryzacyjnej powinni mieć??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=338716&p=4409474#p4409474

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 95 gości