Strona 1 z 3
					
				VR6 Bardzo dymi na niebiesko po myciu silnika
				: pn sie 20, 2007 22:15
				autor: jabolo
				..
			 
			
					
				
				: pn sie 20, 2007 22:28
				autor: GarageBoy
				Ja kiedyś doczytałem na naszym forum, że dym na niebiesko i słodki specyficzny zapach spalin to objaw spalania się płynu chłodniczego (w skutek walniętej uszczeleczki). Ale nie powiem Ci czy to na pewno jest to...
A zauważyłeś jescze jakieś inne dziwne zachowania gofera???
			 
			
					
				
				: pn sie 20, 2007 22:31
				autor: Acid
				jabolo pisze:pewien majster-spec radził zeby nagrzac motor przed myciem bo podobno pozniej lepiej schnie bo odparowuje 
No to pięknie doradził 

 
			
					
				
				: pn sie 20, 2007 22:40
				autor: souler
				spryskales cieply silnik zimna woda/plynem? hehe temu panu gratulujemy pomyslu i doradcow. kopci na niebiesko - sprawdz sobie poziom oleju, najlepiej teraz juz codziennie. jak ubywa, glowica do gory.
			 
			
					
				
				: pn sie 20, 2007 22:59
				autor: jabolo
				...
			 
			
					
				
				: pn sie 20, 2007 23:00
				autor: Jacenty85
				hahaha...to już kolejna rada majstra, która uwaliła silnik. Tak tylko spytam - czy zauważyliście że jest bardzo dużo mechaników, którzy nie mają pojęcia o podstawach ekspluatacji i naprawach auta??
Gorzej jak powstało mikropęknięcie na głowicy. Kiedy spryskałeś doszło do gwałtownego schłodzenia ale metal mógł nie byc do konca wystudzony. Przestudzenie auta po kilku dniach doprowadziło do rozszczelnienia.
			 
			
					
				
				: pn sie 20, 2007 23:03
				autor: jabolo
				...
			 
			
					
				
				: pn sie 20, 2007 23:19
				autor: zico
				normalnie pracuje ten silnik czy kuleje i szrpie? bo może poprostu wilgoć poszła do rozdzielacza zapłonu
			 
			
					
				
				: pn sie 20, 2007 23:44
				autor: GarageBoy
				przejedz się nim trochę i zobacz jak sie auto sprawuje. Wtedy będzie lepiej zdiagnozować usterke. W sumie to na 100 % nie wiadomo jak nim przejechałeś raptem 10 km. Pojeżdzij i zobaczymy
			 
			
					
				
				: wt sie 21, 2007 00:11
				autor: gOOzOl
				orneciak pisze:przejedz się nim trochę i zobacz jak sie auto sprawuje. Wtedy będzie lepiej zdiagnozować usterke. W sumie to na 100 % nie wiadomo jak nim przejechałeś raptem 10 km. Pojeżdzij i zobaczymy
niech kolega pojezdzi ale z jakas buteleczka oleju na dolewke... bo ze go bedzie ubywac to raczej pewne.
jabolo pisze:ktos tu pisze ze głowica do góry..co mam przez to rozumiec?
tzn ze potrzebny jest dobry mechanik, a nie majster spec ktory kaze lac zimna wode na cieply silnik, i ci powie jakie masz straty jak juz ja zdejmie. pozdr
 
			
					
				
				: wt sie 21, 2007 00:16
				autor: Jacenty85
				a tak z ciekawości - co ma woda w rozdzielaczu do niebieskich kłębów dymu - nie widzę logicznego związku
			 
			
					
				
				: wt sie 21, 2007 00:59
				autor: zico
				gOOzOl pisze:tzn ze potrzebny jest dobry mechanik, a nie majster spec ktory kaze lac zimna wode na cieply silnik, i ci powie jakie masz straty jak juz ja zdejmie. pozdr
popieram, jeśli już trzeba by było głowicę zdejmować to lepiej żeby żaden "podwórkowy grzebalec" tam rąk nie pchał
Jacenty85 pisze:a tak z ciekawości - co ma woda w rozdzielaczu do niebieskich kłębów dymu - nie widzę logicznego związku
jak gubi iskrę i nie zawsze pali na któryś gar to też może na niebiesko kopcić
 
			
					
				
				: wt sie 21, 2007 08:24
				autor: jabolo
				...
			 
			
					
				
				: wt sie 21, 2007 09:44
				autor: toffic
				Otwórz maske wieczorem i popatrz na "neonki"