pompa paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Tomek MK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 20:08
Lokalizacja: z woj. Łódzkiego

pompa paliwa

Post autor: Tomek MK2 » śr cze 20, 2007 20:03

witam Mam problem Jade ostatnio moim golfem i nagle odechcialo mu sie pracowac (silnik przestal pracowac i nie chcial odbplic ponownie) Musieli mnie holowac :-/ :grrr: Na poczatku myslalem ze np. jakisz prewod spadl np z cewki itp ale nie wiec zaczalem sprawdzac paliwo jest Iskra tez wiec zaczynam sie obawiac ze to pompa ale na wszelki wypadek sprawdzilem tez przepustowosc przewodow (wporzadku sa) Powiedzcie mi co moze byc Jednak pewnie pompa (u mnie jest w baku) Da sie ja jakosc samemu naprawicz czy trzeba kupic druga?



Awatar użytkownika
KrisGliv
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:10
Lokalizacja: Gliwice / UK
Kontakt:

Post autor: KrisGliv » śr cze 20, 2007 20:21

Wsluchaj sie czy po wlaczeniu zaplonu slychc prace pompki paliwowej jesli nie to... na poczatek sprawdz sobie bezpiecznik od pompy w skrzynce bezpiecznikow w mk3 jest pod kierownica a mk2 nie mam pojecia. Jesli bedzie ok to sprawdz jeszcze na wszelki wypadek czy dochodzi do niej napiecie i czy ma mase, zwyklym miernikiem mozesz to zrobic. Jesli napiecie dochodzi a pompka nie pracuje to czeka Cie niestety wymiana. Najtaniej dla Ciebie bedzie jesli wyciagniesz stara, i dokupisz sam wklad do niej zawsze to troszke do przodu. Jakis czas temu wymianialem to tez u siebie. Podstawa przy elektrycznej pompie paliwowej to nie dopuszczac do tego by jezdzic na rezerwie. Paliwa powinno byc w zbiorniku zawsze wiecej.
Pozdrawiam



Tomek MK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 20:08
Lokalizacja: z woj. Łódzkiego

Post autor: Tomek MK2 » wt cze 26, 2007 13:07

bezpieczniki sa w porzadku pompe kupilem druga i jest to samo Nie dochodzi do niej prad Jaka moze byc tego przyczyna Sprawdzal to elektryk i nie zrobil Auto ma silnik 1.8 na wielopunkcie pomożcie bo ja juz nie wiem co jest grane



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt cze 26, 2007 13:30

Sprawdź czy pojawia się napięcie na bezpieczniku pompy na chwilke tuż po włączeniu zapłonu. Jeśli tak winne sa kable, jeśli nie może być winny przekaźnik pompy lub brak sygnału na przekaźnik od sterownika silnika


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Bazyl GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: śr sty 25, 2006 17:54
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Auto: MK3 1.8 GT
Silnik: ADZ

Post autor: Bazyl GT » wt cze 26, 2007 13:32

Dobra, po pierwsze : Co za elektryk z niego! Skoro w skrzynkę wchodzi napięcie (mniemam że to sprawdził" to ma też wychodzić na pompę! Jeśli gubi się po drodze, to winny przewód do pompy. Nie wiem jaki masz ten wtrysk (model silnika by sie zdał) ale przy wielopunkcie (przynajmniej elektronicznym z GTI - Digifant) Jest jeszcze druga pompa pod podwoziem przy prawym kole - najważniejsza, bo ciśnieniowa! Ta w baku to tylko "nagania" paliwo do tej drugiej. Zajrzyj pod podwozie. A więc : przekaźnik pompy sprawdzony? Sprawdź te pompe na wszelki wypadek (zanurz w benzie, podepnij kabelki do styków i bezpośrednio do akumulatora). Następnie jak przekaźnik walnięty lub nie możesz narazie tego zrobić, to bierz kabel dwużyłowy na długość auta, podpinaj pod styki pompy, ciągnij drugi koniec do skrzynki bezpiecznikowej - jeden biegun do masy (tam jest taka blaszka z brązowymi kabelkami- tam najlepiej ale może być gdziekolwiek byle dobry styk z karoserią nielakierowany!) drugi biegun dodatni do jakiegoś styku w skrzynce na którym pojawia się prąd jak przekręcisz kluczyk w pierwszą pozycję (sprawdzisz to oczywiście próbnikiem na 12V albo żaróweczką z dwoma kabelkami od biedy). Podpinasz bez pierdół i jezdzisz tymczasowo! Tylko baku nie osuszaj do końca nigdy jak to już poprzednik pisał. To tak ogólnie - jak masz wątpliwości - pytaj, bo może zbytnio zagmatwałem tę wypowiedź...



Tomek MK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 20:08
Lokalizacja: z woj. Łódzkiego

Post autor: Tomek MK2 » wt cze 26, 2007 15:42

dzieki pokombinuje jeszcze Cos mi sie wydaje ze to wina przekaznika pompe sprawdzalem na samym poczatku (na krotko) i dziala Sprobuje zrobic to obejscie



Awatar użytkownika
erp.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sty 19, 2007 18:18
Lokalizacja: WPR stare WFF

pompa

Post autor: erp. » wt cze 26, 2007 20:35

witam podobnie bylo w moim aucie golf 2 gti 16v krecil a nie odpalal okazalo sie ze kabelek ktory byl podpiety za aparatem zaplonowym ( obok kolektora wydechowego ) byl luzny i pompa paliwa nie dzialala . wszystkie ponownie zarobilem na koncowke (takie oczko) elektryczna i zaczelo dzialac palil jak trzeba.. dodam tylko ze tez elektryk szukal i nie znalazl co bylo . :kac:



Tomek MK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 20:08
Lokalizacja: z woj. Łódzkiego

Post autor: Tomek MK2 » wt cze 26, 2007 21:35

pogrzebalem troche przy skrzynce bezpiecznikow i auto po czasie odpalilo Popracowalo ok 5 min i znow to samo Obstawiam ze znow pompa nie tloczy paliwa czyli nie dochodzi prad

[ Dodano: 27 Cze 2007 11:40 ]
Zrobilem to obejscie i teraz mam pytanie czy ta druga pompa tez ma byc podlaczona Ta pod podwoziem po prawej stronie ta od cis

[ Dodano: 27 Cze 2007 12:06 ]
podlaczylem przewod bezposrednio do pompy w zbiorniku ale fabrycznie przy przewodzie jest wtyczka jak tam podlaczam to chodzi mi tez ta druga pompa Wiec sie pytam czy maja chodzic obie?

[ Dodano: 27 Cze 2007 19:42 ]
juz zrobione :pub:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 126 gości