Montaż komputera FIS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Arek84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 19:25
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Post autor: Arek84 » wt cze 15, 2010 21:30

wacek1972 pisze: 1. Z tego co wyczytałem w tych licznikach jest IMMO3, więc aby dopasować klucze będę musiał zapodać nowe pastylki, czy da radę na poprzednich?
2. Nowy licznik ma na godzinie 12-tej 100km/h a stary 130km/h, muszę modyfikować eprom nowego licznika, które linie, jak, może jest gotowy wsad?

1. Jeśli masz możliwość edycji epromu to stare pastylki mogą zostać i nic nie beziesz musiał kodować wystarzy, że wszystko zrobisz zgodnie z tą instrukcją http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=52106

2. Przecież nowy licznik kupiłeś razem z tarczami więc eprom jest już dopasowany do tarcz.


Sprzedam:
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4

wacek1972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 15, 2010 19:22
Lokalizacja: Opoczno

Post autor: wacek1972 » wt cze 15, 2010 21:43

Dzięki!
Czyli 3 pytanie z głowy. A co do pierwszego to jesteś pewien, jakie masz immo 2 czy 3. Ja też mam TDI.
Czytając na stronie ross-tech wydaje mi się że jednak powinny być nowe pastylki.
Obrazek

[ Dodano: 15 Cze 2010 21:49 ]
Dzięki za linka Arek84
Zabieram się za czytanie :bajer:



Arek84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 19:25
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Post autor: Arek84 » wt cze 15, 2010 21:59

Pastylki musisz zmieniać jak standardowo chcesz adaptować licznik. Jeśli masz możliwość edycji wsadu to przyspieszasz sobie pracę bo wszystkie najważniejsze informacje kopiujesz ze starego licznika łącznie z przebiegiem.


Sprzedam:
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4

wacek1972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 15, 2010 19:22
Lokalizacja: Opoczno

Post autor: wacek1972 » wt cze 15, 2010 22:14

Przeczytałem, bardzo dobry opis.
Niestety nie posiadam VAG-TACHO ale mam VAG-K+CAN COMMANDER FULL i tam o ile pamiętam też jest pełen odczyt eproma, w ostateczności wylut i programator.

PS.
Co do wskazań prędkościomierza to będzie pokazywać prawidłowo nawet po skopiowaniu tej części starego eproma do nowego?



Arek84
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt kwie 22, 2008 19:25
Lokalizacja: łódzkie
Kontakt:

Post autor: Arek84 » wt cze 15, 2010 22:35

Za wskazania prędkościomierza odpowiadają inne linijki wsadu.


Sprzedam:
panel climatronik golf 4/ Passat B5
Wentylator chłodnicy, nagrzewnica do MK4

wacek1972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 15, 2010 19:22
Lokalizacja: Opoczno

Post autor: wacek1972 » czw cze 17, 2010 14:27

Koledzy, a jak odpiąć te wtyczki z tyłu licznika. Mają one jakieś zatrzaski?



Awatar użytkownika
owies
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 931
Rejestracja: pn gru 29, 2008 18:28
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: owies » czw cze 17, 2010 14:43

Wciskasz delikatnie zaczepy zwalniające różowe dzwigienki i przesuwasz je tak aby się schowały we wtyczce, wyskoczą same. Zacznij od niebieskiej wtyczki.


Grzana multifunkcja, FIS, Delta 6 + USB w łokciu, Fotochrom z kompasem, Pikowana deska, PDC
ThermoTop E, Xen, Gwint, 312 heble, Thule, mało mocy, dużo rdzy i trochę zadrapań...

wacek1972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 15, 2010 19:22
Lokalizacja: Opoczno

Post autor: wacek1972 » pt cze 18, 2010 22:20

No i jestem po zamianie 1J0920806G na VDO 1J5920826C :okej:
Efekt jest niesamowity :grin:

Zamianę robiłem przez VAGA (adaptacja), pastylki zostały te same, dały się zakodować w nowym liczniku. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz, jak odczytuję licznik przez VAGA to na 1 sek. w polu Extra pokazują się moje numery VIN i ten drugi zaczynający się od VWZ (zresztą nie wiem od czego on jest) po czym zostają zastąpione dwukrotnym numerem VIN nowych liczników.
Odczytałem eprom z nowego licznika VAG-Commanderem i w adresach 0A2 do 0F4 jest zarówno mój VIN, (VWZ) i VIN z nowego licznika.
Czy mogę to jakoś zmienić?

[ Dodano: 20 Cze 2010 13:21 ]
Walczę z tym, ale bez pozytywnego efektu. Cały czas pojawiają się dwie wartości pola Extra.
Czy ktoś wie, które linie starego licznika (wsad 1KB) przekopiować do nowego licznika (wsad 2KB)?



Awatar użytkownika
Włodary88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 626
Rejestracja: pn sie 10, 2009 15:50
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Włodary88 » sob cze 26, 2010 19:04

Panowie mam licznik 1J0920 801E czy ktoś może mi podpowiedzieć na co zwracać uwagę szukając nowego licznika z fisem ? dodam jeszcze ze te zegary które mam potrafią się czasem wieszać i nie wiem w czym tkwi problem
Ostatnio zmieniony sob cze 26, 2010 20:31 przez Włodary88, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek
Jesteś z Płocka lub okolic koniecznie zajrzyj!!
Sprzedam : SCHOWEK (BOX) CD FISCHER VW GOLF 4 BORA PASSAT B5

ukiloki
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 207
Rejestracja: wt sty 29, 2008 00:05
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

Post autor: ukiloki » sob cze 26, 2010 20:24

Włodary88, zeby bylo full plug&play szukaj 1J0920 842C
mozesz tez poszukac z koncowka 845 lub 846 ale wtedy nie bedzie komunikacji z modułem komfortu

wszystkie inne niuanse masz opisane w tym watku



Awatar użytkownika
lezo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz lip 04, 2010 15:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: lezo » ndz lip 04, 2010 16:16

Witam Panowie,

chciałem dopytać bo nie znalazłem do końca odpowiedzi odnośnie Golfa 5:

Mam Golfa Mk5 2005r 1.9 TDI z DSG i mam zegary 1/2 FIS

zaczyna mi słabnąć wyświetlacz więc pomyślałem, że wymienię zegary i założę od razu z pełnym FISem.

Teraz pytanie co oprócz nowych zegarów będę musiał zrobić?

Pewnie jest to prostsze zadanie od tych opisywanych?



OxiDizer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr mar 17, 2010 18:41
Lokalizacja: Warszawa \ Radzyń Podlaski

Post autor: OxiDizer » pn lip 12, 2010 21:39

Witam!

Mam golfa mk4 z silnikiem AQM i zegarami 1J0 920 805E. Chciałbym założyć zegary z 1/2FIS. Znalazłem na allegro o numerze 1J0 920 820B. Czy będą pasować? Szukałem ich w Etce i nie ma takiego numeru (możliwe ze mam jakas stara wersję). Mógłby mi ktoś powiedzieć jakie numery by pasowały do mojego samochodu?

Pozdrawiam i proszę o pomoc :)



wacek1972
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt cze 15, 2010 19:22
Lokalizacja: Opoczno

Post autor: wacek1972 » pn lip 12, 2010 23:04

Chyba u Ciebie będzie 1J0 920 845 BX --> FULL FIS, lub 1J0 920 825 BX --> 1/2 FIS.

Ps.
Szukaj w E**e 1J0 920 805 EX



OxiDizer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: śr mar 17, 2010 18:41
Lokalizacja: Warszawa \ Radzyń Podlaski

Post autor: OxiDizer » czw lip 15, 2010 17:52

A 1J0 920 822B? Pasowałyby? Bo nie mogę znalezc co oznacza ta cyferka ostatnia. Wiem ze 5 to immo2 a 6 to immo3. A co oznacza 2?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości