Odpalanie tdi MK3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pt gru 31, 2004 20:20

Moj to wersja GT - GTD były robione raczej na silnikach TD. Co do silnika to zalezy o jakim hałasie mówisz. Mnie tam hałas nie przeszkadza i śmiem twierdzić że jest mniejszy niż w benzynie - terkocze tylko wtedy gdy jest zimny i na niskich obrotach, jednak jadąc 100-120 na obrotomierzu jest ok 2500 i porównując z Vento AAM jest ciszej ;). Inna sprawa to wibracje, z którymi walcze i jest coraz lepiej. Najczęstszą przyczyną ich powstawania to wytłuczone poduszki - w dieslu to ważne, inna przyczyna to elastyczny element między kolektorem a katalizatorem - potrafi się tam odkładać syf i robi się przez to sztywny, dzięki czemu przenosi wibracje na wydech. Objawy to rezonans w okolicach 1200 i potem 2500 obr. Wskaźnik paliwa to też taki 'myk' ze strony producenta on długo stoi nieruchomy, ale potem jak poleci.....

U mnie na rozgrzanym silniku od 1500 obr to słychać już praktycznie tylko turbinke - co akurat mi zupełnie nie przeszkadza, wręcz przeciwnie :). Można powalczyć z matami bitumicznymi - zdziwisz się ile hałasu i dragań mogą zredukować. Ja mam wyłożony cały tył auta (bagażnik, boczki i szczególnie blachę pod tylnią kanapą - tam nie ma wogule wygłuszenia. Na wiosne zabieram się za przód i będzie cacy.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 120 gości