Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli 

	Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
																			 Zilly
- Użytkownik
  
- Posty: 337
- Rejestracja: czw wrz 09, 2004 08:43
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Zilly » czw mar 09, 2006 14:19
			
			
			
			
			ćwikła pisze:ja uzywam takze mobila ale coraz bardzije zastanawiam sie nad zmiana na inny...jakis rzadki ostatnio robia ten mobil...duzo jest podróbek...zastanawiam sie nad valvoline max life
Ja tak samo śmigam 2 wymianę na mobilu ale ten olej jakiś rzadki jest. Mój mechanior już ma 3 VWeja i od zawsze zalewa je Lotosem i poleca mi ten olej. Następna wymiana to będzie Lotos minerał albo coś właśnie z Valvoline, Texaco, Motul. Ale od Mobila odchodzę na bank.
 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								malcu							
- .::Szalony_Kefir::.
  
- Posty: 92
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
- Lokalizacja: LbN
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: malcu » czw mar 09, 2006 14:37
			
			
			
			
			Zalałem lotosa na przeczyszczenie silnika.
Samochod grzal sie, i pojawił sie nagar !!!! 
Po 1 tys km wylałem to kupa !
			
									
									
		
		
				[url=http://imageshack.us][img]http://img501.imageshack.us/img501/2195/avatarmk3bmaly1fy.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ćwikła							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 977
- Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ćwikła » czw mar 09, 2006 14:43
			
			
			
			
			a jak poznałes ze tworzy sie nagar??do silnika zagladałes??ja tez kiedys wlałem lotosa na przeczyszczenie ale przejzdzilem ok 4tys i zlałem..w sumie było ok ale był to mineral a wczesniej golf jezdził non stop na półsynteyku wiec dlatego go zlałem...teraz jak bede lał to valvoline...leje ojcu go do vento i jest super
			
									
									
		
		
				ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								malcu							
- .::Szalony_Kefir::.
  
- Posty: 92
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
- Lokalizacja: LbN
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: malcu » czw mar 09, 2006 14:45
			
			
			
			
			1 odkrecajac korek 
2 na bagnecie byly jakies białe bąbelki niewiem nawet co to bylo
			
									
									
		
		
				[url=http://imageshack.us][img]http://img501.imageshack.us/img501/2195/avatarmk3bmaly1fy.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ćwikła							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 977
- Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ćwikła » czw mar 09, 2006 14:48
			
			
			
			
			moze miałes niedogrzany silnik i dlatego były białe babelki.......ja mimo ze leje mobila i nie ma nagaru to jest jakis rzadki i przerzuce sie na valvoline
			
									
									
		
		
				ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								malcu							
- .::Szalony_Kefir::.
  
- Posty: 92
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
- Lokalizacja: LbN
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: malcu » czw mar 09, 2006 14:53
			
			
			
			
			Wiesz tylko akurat wtedy to mialem dluzsze kursy, z tego tysiaca to z 800km to byla trasa 
 
Zalej Valvo duzo znajomych mowilo ze olej jest dobry.
[url=http://imageshack.us][img]http://img501.imageshack.us/img501/2195/avatarmk3bmaly1fy.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MrUkAs							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MrUkAs » czw mar 09, 2006 16:04
			
			
			
			
			Ja jezdze na statoil 15w40, teraz planuje wlac mobila 15w40. U mnie problem wyglada tak, ze co 1000km musze mu litra dolac. W czym moze byc problem, ze tak duzo oleju mi bierze? 

www.SportCom.PL
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 racer18
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: racer18 » czw mar 09, 2006 17:19
			
			
			
			
			malcu pisze:Ja jezdze na statoil 15w40, teraz planuje wlac mobila 15w40. U mnie problem wyglada tak, ze co 1000km musze mu litra dolac. W czym moze byc problem, ze tak duzo oleju mi bierze? 

 
Ja na Twoim miejscu zmieniłbym uszczelniacze na zaworach, koszt jest minimalny a pomoże napewno bo szybko się zużywają. 

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MrUkAs							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MrUkAs » czw mar 09, 2006 18:54
			
			
			
			
			Jaki to koszt wraz z mechanikiem? 

www.SportCom.PL
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								ćwikła							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 977
- Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: ćwikła » czw mar 09, 2006 18:57
			
			
			
			
			ok 130-150zł
			
									
									
		
		
				ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								malcu							
- .::Szalony_Kefir::.
  
- Posty: 92
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
- Lokalizacja: LbN
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: malcu » czw mar 09, 2006 19:04
			
			
			
			
			racer18 pisze:malcu napisał/a:	
Ja jezdze na statoil 15w40, teraz planuje wlac mobila 15w40. U mnie problem wyglada tak, ze co 1000km musze mu litra dolac. W czym moze byc problem, ze tak duzo oleju mi bierze? 
 
Ja na Twoim miejscu zmieniłbym uszczelniacze na zaworach, koszt jest minimalny a pomoże napewno bo szybko się zużywają. 

 
eee to nie ja napisalem tylko 
MrUkAs,  !!
[url=http://imageshack.us][img]http://img501.imageshack.us/img501/2195/avatarmk3bmaly1fy.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			 racer18
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: racer18 » czw mar 09, 2006 19:23
			
			
			
			
			malcu pisze:eee to nie ja napisalem tylko MrUkAs, !!
Sorki... zaznaczyłem Twoje a źle opisało ;P  

 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								malcu							
- .::Szalony_Kefir::.
  
- Posty: 92
- Rejestracja: czw maja 12, 2005 01:01
- Lokalizacja: LbN
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: malcu » czw mar 09, 2006 20:24
			
			
			
			
			a no nieszkodzi 
 
 
[url=http://imageshack.us][img]http://img501.imageshack.us/img501/2195/avatarmk3bmaly1fy.jpg[/img][/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								MrUkAs							
- Gadatliwa bestia
  
- Posty: 805
- Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:03
- Lokalizacja: Ostrzeszów
- 
				Kontakt:
				
			
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: MrUkAs » czw mar 09, 2006 21:51
			
			
			
			
			OK, dzieki panowie. Pogadam jeszcze z mechaniorem co on o tym mysli i moze sie skusze, bo w sumie nie duzy koszt, a jak mialby pomoc w mniejszym zuzyciu oleju to byloby git. Choc ja uwazam, ze u mnie przyczyna brania oleju moga byc pierscienie, tloki i moze cos jeszcze...Teraz sobie niezle lyka... 

www.SportCom.PL
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości