Uszczelka pod gaźnik nie koszuje dużo. TYlko nie kupuj u serwistana VW. Ja swoją kupiłem za 57.20 PLN (z vatem). Czyli wcale nie tak drogo.zed pisze:Ja mialem podobnie w swoim golfie 1.6 90r. gaznik.Jak go odpalalem obroty byly w porzadku a pozniej 2 tys.Czasami jak go zgasilem to pomoglo.Mechanik patrzyl mi na ten polksiezyc z prawej strony gaznika ale to nie bylo to.Okazalo sie ze uszczelka pod gaznikiem jest walnieta a ona sporo kosztuje wiec szukam uzywki
A jeśl chodzi o to, jak sprawdzić tą uszczelkę to:
1) sprawdźcie, czy gaźnik nie ma za dużych luzów, tzn czy nie majta się przy lekkim popychaniu go
2) zajżyjcie z latarką i poszukajcie pofałdowań, pęknięć na obramówce uszczelki - jak właśnie tymi dwoma metodami doszedłem do tego, co było nie tak
Acha, jest jeszcze 3 możliwość, co jest nie tak. Otóż nie jestem pewien, ale któryś z czujniów temp. współpracuje z automatycznym ssaniem. Jeśli jest padnięty to i ssanie będzie się za częśto załączało...










 ((
(( co to moze byc jeslito nie jest uszczelka pod gaznikiem ????
     co to moze byc jeslito nie jest uszczelka pod gaznikiem ????

 Na ssaniu max 1500 a później około 1000. BOMBA. Acha, nie sugerujcie się dokładnie wskazaniami obrotomierza - ciut przekłamuje - taki model
 Na ssaniu max 1500 a później około 1000. BOMBA. Acha, nie sugerujcie się dokładnie wskazaniami obrotomierza - ciut przekłamuje - taki model