Problem z temperaturą...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Z tymi temperaturami to sam jestem ciekawy?? Wiem ze na srodku (jak jest wskazówka w pionie) jest najlepiej i to jest 90 °C. 
A jezeli chodzi o problem autora to wiele osób nie ma termostatu w lato i auto sie normalnie nagrzewa ( tzn do normalnej temp. ) tyle ze dluzej. Jak dla mnie to czujnik tempratury zle wskazuje...
			
									
									A jezeli chodzi o problem autora to wiele osób nie ma termostatu w lato i auto sie normalnie nagrzewa ( tzn do normalnej temp. ) tyle ze dluzej. Jak dla mnie to czujnik tempratury zle wskazuje...
- 
				mikipromont
dzieki za podpowiedz co do wskazówki - okazuje sie ze jednak najlepiej jak stoi  pionowo  Tak zreszta podejrzewałem   na srodku = najnormalniej z normalnych
 Tak zreszta podejrzewałem   na srodku = najnormalniej z normalnych   Ogolnie nie zabieram głosu  za bardzo bo na Mk2 dopiero sie poznaje  choc wczesniej miałem  pare lat doswiadczenia z   autkami ale głownie diesle. W kazdym razie milo zauwazyc ze  na tym forum ktos jednak czyta i odpowiada na tematy , czego niestety nie mozna powiedziec o wielu innych forum innych samochodów ... Jsli ktos jeszcze mi podpowie jak sprawdzic  poszczegolne biegi wentylatora chłodnicy  to bede jak na razie  "syty" wiadomosci
 Ogolnie nie zabieram głosu  za bardzo bo na Mk2 dopiero sie poznaje  choc wczesniej miałem  pare lat doswiadczenia z   autkami ale głownie diesle. W kazdym razie milo zauwazyc ze  na tym forum ktos jednak czyta i odpowiada na tematy , czego niestety nie mozna powiedziec o wielu innych forum innych samochodów ... Jsli ktos jeszcze mi podpowie jak sprawdzic  poszczegolne biegi wentylatora chłodnicy  to bede jak na razie  "syty" wiadomosci  Pozdrawiam !
 Pozdrawiam !
			
									
									 Tak zreszta podejrzewałem   na srodku = najnormalniej z normalnych
 Tak zreszta podejrzewałem   na srodku = najnormalniej z normalnych   Ogolnie nie zabieram głosu  za bardzo bo na Mk2 dopiero sie poznaje  choc wczesniej miałem  pare lat doswiadczenia z   autkami ale głownie diesle. W kazdym razie milo zauwazyc ze  na tym forum ktos jednak czyta i odpowiada na tematy , czego niestety nie mozna powiedziec o wielu innych forum innych samochodów ... Jsli ktos jeszcze mi podpowie jak sprawdzic  poszczegolne biegi wentylatora chłodnicy  to bede jak na razie  "syty" wiadomosci
 Ogolnie nie zabieram głosu  za bardzo bo na Mk2 dopiero sie poznaje  choc wczesniej miałem  pare lat doswiadczenia z   autkami ale głownie diesle. W kazdym razie milo zauwazyc ze  na tym forum ktos jednak czyta i odpowiada na tematy , czego niestety nie mozna powiedziec o wielu innych forum innych samochodów ... Jsli ktos jeszcze mi podpowie jak sprawdzic  poszczegolne biegi wentylatora chłodnicy  to bede jak na razie  "syty" wiadomosci  Pozdrawiam !
 Pozdrawiam !- 
				mikipromont
Włanie tak przy okazji wantylatora. To moj kiedys przestał działac, wogóle nie dochodziło napiecie do przełacznika w chłodnicy, wiec podłaczyłem dwa przewody od akumulatora do tego przełącznika i działa jak sie nagrzeje. Ale caly czas na maksa i wyje jak cholera. Co mam zrobic zeby bylo fabrycznie, tzn dlaczego nie mam napiecia na orginalnych kablach, bezpiecznik a moze jest jeszcze jakis inny czuly punkt? Jezeli bezpiecznik to który?
			
									
									- 
				mikipromont
zaczał bym od bezpieczników - jest opis na pokrywie obudowy ktory do czego ale ze nasze rakiety maja pare lat i roznych specy za soba to najlepiej po prostu po koleji sprawdzac bo rozne cuda moga byc .To co zrobiłes  to w zasadzie  chyba obejscie fabrycznego podłaczenia z tym ze nie do konca  bo  o ile sie nie myle wentylator ma "mase" ciagle podlaczona a wyłacznik termiczny zwiera tylko styki pradowe  czyli mowiac popularnie  - puszcza napiecie dalej na wetylator . Po mojemu powinienes podjechac + pod  pierwsz styk wylacznika  i z ostatniego pojechac dalej na wentylator a "-" puscic na wentylator  z jakiejkolwiek "masy".bo przy takim podłaczeniu jak teraz Twoj wiatrak nie pociagnie długo gdyz pracuje na pradzie zwarcia niemal. Moje zdanie jednak opiera sie na doswiadczeniach z Fordami fiesta 1,6 i 1,8 diesel wiec niekoniecznie ma zastosowanie do Golfa ... Moze odezwie sie ktos madrzejszy  od nas ?:)) Pozdrawiam !
			
									
									Ja własnie zrobiłem podobnie jak mowisz. Przed włacznikiem termicznym jest tak wtyczka gdzie idzie "+" i "-".  Z czego "-" idzie na wentylator, a "+" najpierw na włacznik pozniej na wentylator. I ja sie podłączyłem pod ta wtyczke plus do plusa i minus do minusa. Czyli jest tak jak fabrycznie tylko ze prad idzie nie z bezpieczników a z akumulatora (a i nawet dałem bezpiecznik na "+" tak dla pewnosci)
			
									
									- 
				mikipromont
- 
				mikipromont
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości



