Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: LoLs » ndz sie 26, 2012 12:49

spróbuj podpiąć inne auto tym kablem albo swoje auto innym kablem


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Awatar użytkownika
muaythai7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 09, 2009 23:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: muaythai7 » ndz sie 26, 2012 16:47

Witam, prześledziłem temat i mam pytanie odnośnie interfejsu do grupy VAG.
Mianowicie, jestem początkujący w sprawach diagnostyki komputerowej silników.
Właśnie zaczynam rozkręcać interes jako warsztat samochodowy zajmujący się tylko samochodami grupy VAG i tylko z silnikami diesla. Szukam interfejsu i kabla do diagnostyki silników, pomp itp. Potrzebował bym kasować błędy, sprawdzać poprawność ustawienia pompy wtryskowej oraz jej konfiguracje (sprawdzenie obrotów i ich konfiguracja, sprawdzenie ustawienia konta wtrysku). Na razie wszystkie te czynności wykonywałem na słuch i zdając się na doświadczenie i szczęście podczas montażu sterownika pompy. Samochody jakie głównie będę diagnozował i obsługiwał to: golf 3 z silnikiem 1z, audi b4 oraz a4 z silnikami 1z i afn, czyli samochody do 2000roku. Chodzi mi o sprzęt w miarę prosty do obsługi ale żebym nie musiał go zmieniać szybko w miarę nauki. Wiadomo, że podłączenie musi być na OBD1 i OBD2, w laptopie mam wejście tylko USB czyli RS odpada. Oczywiście proszę o polecenie mi programu do tego sprzętu który ogarnie te możliwości. Na sprzęt mogę przeznaczyć nie licząc programu max 500zł


Mk1 w budowie.
AAZ+

Awatar użytkownika
przemek_zbr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: czw kwie 05, 2012 20:47
Lokalizacja: WG

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: przemek_zbr » pn sie 27, 2012 13:14

Witam kolegów,

Mam na stanie borę 99 i golfa IV 98. Do wyciągnięcia pinu przy pomocy odpowiedniego programu (tu proszę jeśli można o podanie nazw) któryś z tych kabli będzie odpowiedni. Nie chcę kupować kilku kabli. Czy wystarczy jeden z nich abym mógł korzystać zarówno z vag 3.11 (diagnostyka) i vag tacho?

Co sądzicie o tych kablach:

http://allegro.pl/najnowszy-2012-interf ... 59713.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://viaken.pl/pl/immo-klucze/interfe ... -full.html" onclick="window.open(this.href);return false;


był passat B5 1.8T, audi 80 2.0 ABT
jest golf IV 1.9TDI ALH

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: LoLs » pn sie 27, 2012 18:07

kupisz ten i wystarczy http://viaken.pl/pl/immo-klucze/interfe ... -full.html" onclick="window.open(this.href);return false; masz program z kablem , nigdy nie kupuj kabli typu ELM


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Awatar użytkownika
mssg1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 396
Rejestracja: sob sie 18, 2012 12:23
Lokalizacja: Poznań

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: mssg1 » pn sie 27, 2012 18:09

LoLs pisze:kupisz ten i wystarczy http://viaken.pl/pl/immo-klucze/interfe ... -full.html" onclick="window.open(this.href);return false; masz program z kablem , nigdy nie kupuj kabli typu ELM
Co to jest kabel ELM i i dlaczego ich unikać ? :-(


VW Bora, 1.9 TDI, 2004 rok, 101 KM, silnik w wersji ATD, automat, 5-biegowy TIP-TRONIC
Yamashka R6 :]

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: LoLs » pn sie 27, 2012 18:44

to kabel uniwersalny do wszystkiego czyli do niczego , nic konkretnego nie zrobi nawet nie kiedy nie radzi sobie z odczytanie błędów


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Awatar użytkownika
muaythai7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: śr gru 09, 2009 23:50
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: muaythai7 » pn sie 27, 2012 19:42

LoLs - a może polecił byś mi coś odnośnie mojego powyższego postu?? Tyle że jednak w razie czego może być też na RS.


Mk1 w budowie.
AAZ+

Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: LoLs » pn sie 27, 2012 21:04

wystarczy ci zwykły http://viaken.pl/pl/diagnoza-vag/vag-us ... -piny.html" onclick="window.open(this.href);return false; do tych aut i silników , ale jeśli myślałbyś nad czymś lepszy to na pw masz info


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

serwer20082009
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz lip 31, 2011 22:01

Re: Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: serwer20082009 » wt sie 28, 2012 09:30

muaythai7 pisze:Chodzi mi o sprzęt w miarę prosty do obsługi ale żebym nie musiał go zmieniać szybko w miarę nauki. ((......)) Na sprzęt mogę przeznaczyć nie licząc programu max 500zł
Takiego KKL będziesz musiał niedługo wywalić i kupić HEX-USB+CAN. Nie chce mi się wierzyć że będziesz diagnozował TYLKO stare strucle :grin: . Moim zdaniem ten kabel nie nadaja się do niczego, uwalił mi kiedyś sterownik airbag i nadel te kable tak robia.



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: LoLs » wt sie 28, 2012 18:35

każdy kto zajmuje się diagnostyką wie ze tanie kable , znaczy wszystkie podróbki sa wstanie uwalić sterownik airbag , wiec nic nowego nie piszesz , ale do ogólnej diagnostyki poza poduszkami zwykły KKL się nada ,


[URL=https://datesnow.life]Night dating, no obligations[/URL]

Gapa006
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pt maja 14, 2010 22:42
Lokalizacja: RR

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: Gapa006 » śr sie 29, 2012 10:43

koledzy dalej nie udało mi się rozwiązać problemu z viag commanderem nie chce się połączyć też z innym golfem próbowałem już używać innych portów usb i też nic . macie jakiś pomysł może ?



Awatar użytkownika
btard
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 513
Rejestracja: sob mar 17, 2012 17:03

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: btard » śr sie 29, 2012 11:28

Człowieku przecież napisali Ci, że inny kabel potrzebujesz



borowy jarek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr lut 22, 2012 14:27

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: borowy jarek » śr sie 29, 2012 20:06

http://moto.allegro.pl/vw-audi-skoda-se ... 76573.html" onclick="window.open(this.href);return false; czy coś takiego jest warte uwagi - do kasowania błędów i adaptacji ???



Awatar użytkownika
arek607
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: czw lip 12, 2012 17:09
Lokalizacja: Hrubieszów/Rzeszów

Interfejs diagnostyczny - jaki wybrać ?

Post autor: arek607 » śr sie 29, 2012 20:32

Witam. Posiadam Golfa IV 1999r. Chciałbym sobie kupić jakiś kabel. Nie tylko do czytania/kasowania błędów ale także do robienia logów, może do odczytu kodu PIN z licznika, kodowania immo. Kwota powiedzmy do 100 zł. Ale jest jedno "ale" Mam system win7 64 bit Home Premium. Więc jakim kabelkiem mógłbym robić diagnostykę bez instalacji jakichś maszyn wirtualnych bo na tą wersję systemu nawet tego nie można dostać...


VW Golf 1.9 TDI AJM 115KM LINK

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości