kasowanie/zanikanie pamięci licznika tymczasowego, zegarka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
kasowanie/zanikanie pamięci licznika tymczasowego, zegarka
witam
tak jak w temacie, po każdym wyłączeniu zapłonu kasuje się godzina i przebieg tymczasowy i wszystkie info z BC, sprawdzałem bezpiecznik po kolei i wszystkie są ok, chyba że brakuje mi jednego jakiegoś tylko którego, a może jakieś inne sugestie co sprawdzić? dzięki z góry za ewentualna pomoc
			
													tak jak w temacie, po każdym wyłączeniu zapłonu kasuje się godzina i przebieg tymczasowy i wszystkie info z BC, sprawdzałem bezpiecznik po kolei i wszystkie są ok, chyba że brakuje mi jednego jakiegoś tylko którego, a może jakieś inne sugestie co sprawdzić? dzięki z góry za ewentualna pomoc
					Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 11:10 przez twigel, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				brynol
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 949
 - Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
 - Lokalizacja: Orzesze
 - Kontakt:
 
twigel, 
kasuje sie jak krecisz silnikiem czy jak tylko wlaczasz zaplon?
zwarci sie gdzies musi robic i rozlacza, albo bierze caly prad, zauwaz czy np podczas kasowania licznika gasnie swiatlo w srodku i inne zrodla pradu
			
									
									kasuje sie jak krecisz silnikiem czy jak tylko wlaczasz zaplon?
zwarci sie gdzies musi robic i rozlacza, albo bierze caly prad, zauwaz czy np podczas kasowania licznika gasnie swiatlo w srodku i inne zrodla pradu
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
						Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
kasowanie nie jest na pewno wynikiem spadku napięcia podczas uruchamiania silnika, wystarczy ze przekręcę zapłon w pozycje kontrolek ustawie zegarek, wyłączę zapłon, włączę ponownie w pozycje kontrolek i już jest godzina 0:00 i przebieg tymczasowy 0.0, na mój gust brakuje gdzieś plusa od podtrzymania pamięci licznika. tylko teraz pytanie o przyczynę, może to być spalony bezpiecznik albo inna usterka, jakbym wiedział na którym pinie do licznika wchodzi plus do podtrzymania pamięci to bym mu zrobił osobne zasilanie o ile to jest przyczyną
			
									
									- 
				spawacz
 - Forum Master

 - Posty: 1533
 - Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
 - Lokalizacja: Przemyśl
 - Kontakt:
 
A jak wylaczysz zaplon to dziala zegarek i kilometry? tzn. czy sa cyferki jak kluczyka nie ma w stacyjce? Bo akurat nie wiem czy ktos z was wie ze zegary sa podwojnie zasilane . zasialnie potrzymujace to wlasnie zegarek i kilometry , w glowne to kontroliki i reszta funkcji w tym zegarek i KM , to 1 -we ma bezpiecznik io jak sie spali to tak bedzie jak masz, 2 jest glowne bezposrednio po zaplonie.
			
									
									Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
						ha! to ja sie podepne pod ten temat...
mialem problem z rozrusznikiem, przetarty ten amly kabelek czerwony co dochodzi do elektromagnesu, no wiec naprawilem i odpala jak trza...
az tu nagle po godzinie nie kreci, tak jakby nie mial sily akumulator...
do tego wszystkiego zaczely wariowac kontrolki na zegarach, klikaja i dochodzi jakies pykanie z okolic stacyjki i bezpiecznikow...
jak przekrece kluczyk w stacyjce to swiatlo gasnie, kontrolki tez i kompletna cisza, jak wlacze swiatla znowu pyka i miga na zegarach...
nawet bez kluczyka w stacyjce po nacisnieciu hamulca cos stuka i pyka spod tych zegarow
czy moglem spowodowac jakies zwarcie? nic poza wtyczka do elektromagnesu nie ruszalem... czy moze akumulator slaby?!
help!!!
			
									
									mialem problem z rozrusznikiem, przetarty ten amly kabelek czerwony co dochodzi do elektromagnesu, no wiec naprawilem i odpala jak trza...
az tu nagle po godzinie nie kreci, tak jakby nie mial sily akumulator...
do tego wszystkiego zaczely wariowac kontrolki na zegarach, klikaja i dochodzi jakies pykanie z okolic stacyjki i bezpiecznikow...
jak przekrece kluczyk w stacyjce to swiatlo gasnie, kontrolki tez i kompletna cisza, jak wlacze swiatla znowu pyka i miga na zegarach...
nawet bez kluczyka w stacyjce po nacisnieciu hamulca cos stuka i pyka spod tych zegarow
czy moglem spowodowac jakies zwarcie? nic poza wtyczka do elektromagnesu nie ruszalem... czy moze akumulator slaby?!
help!!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości



