jeśli nie masz pojęcia o dopasowaniu transponderów i sterownika silnika do immobilisera to poco się wypowiadaszNiemiec pisze:Dokodowanie transponderów polega na "połączeniu" zegarów z kompem silnika.
spalony licznik co robic??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
-
greg
może i nie mam pojęcia, ale robiłem to już kilka razy i jakoś działa :green_fuck:norek111 pisze:jeśli nie masz pojęcia o dopasowaniu transponderów i sterownika silnika do immobilisera to poco się wypowiadaszNiemiec pisze:Dokodowanie transponderów polega na "połączeniu" zegarów z kompem silnika.
no może i mój cytat na był fachowy, ale chciałem to w prosty, łopatologiczny sposób wytłumaczyć
Ostatnio zmieniony sob sty 23, 2010 17:08 przez Niemiec, łącznie zmieniany 2 razy.
http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf
Fachowa porada ,pomoc i robota !!!!!!!!!!!!!!autko naprawione dzieki Gregowi .Przyjechał stwierdził co trzeba zrobić ,kupić itd.Przy pomocy Grega kupiłem to co trzeba oczywiście zaproponował pewne modyfikacje -zgodziłem sie bez zastanowienia .Przyjechał naprawił, z takimi ludzmi jak Greg można bezstresowo przejść każdą naprawe .Jest kompetentny ,konkretny a co najważniejsze zna sie na tym co robi jest to jego pasja .Także dzieki jeszcze raz GREG
-
greg
Witam, sorki ze podpinam sie tutaj ze swoim problemem, ale nie moge zalozyc nowego tematu. Przy probie wyslania, prosi minie o jakis prefiks. Prosze administratora o ewentualnie przeniesienie mojego posta do nowego tematu ..Z gory przepraszam za zamiesznie.
moj problem zaczal sie kilka tygodni temu - alarm oraz immobiliser nie wylaczaly sie przy otwieraniu samochodu (wczesniej zalapywal nawet z kilkudziesieciu metrow)
ale jakos dawalem rade, po wlozeniu kluczyka do stacyjki i kilkukrotnym nacisnieciu przycisku na pilocie dopiero zalapywal i odpalal. Jednak wraz ze spadkiem temperatur bylo co raz gorzej - im zimniej tym dluzej musialem siedziec i walczyc z pilotem (oczywiscie baterie byly wymienione). Jakis tydzien, 10 dni temu przy najwiekszych mrozach, padlo wszystko. Alarm i immobiliser nie reaguja - wylaczylem syrene zeby chociaz nie wyl - ale nijak nie moge odlaczyc tego immobilisera. Wkurza mnie to, bo nawet przy sporych mrozach, autko spokojnie pali ale za chwile odcina paliwo i gasnie. Myslalem ze zrobi sie troche cieplej, odpale i pojade do jakiegos magika, ale pogoda nie odpuszcza i chyba musze sam to jakos rozwiazac, przynajmniej zeby odlaczyc ten immobilizer i uruchomic auto. Czy ktos ma pomysl, jak odlaczyc to ustrojstwo
?? Jestem laikiem i nie mam zielonego pojecia jak to zrobic - do akumulatora nie idzie zaden kabel ktory moglby odpowiadac za to . .moze gdzie indziej tego szukac?? Sorry za glupie pytania, ale po prostu tego nie kumam .. Moze wystarczy jakas prosta interwencja?
nadmienie ze auto jest z polskiego salonu, alarm z immobiliserem, z tego co mowil poprzedni wlasciciel, byl montowany fabrycznie
bede wdzieczny za jakies wskazowki
z gory dziekuje i pozdrawiam
moj problem zaczal sie kilka tygodni temu - alarm oraz immobiliser nie wylaczaly sie przy otwieraniu samochodu (wczesniej zalapywal nawet z kilkudziesieciu metrow)
ale jakos dawalem rade, po wlozeniu kluczyka do stacyjki i kilkukrotnym nacisnieciu przycisku na pilocie dopiero zalapywal i odpalal. Jednak wraz ze spadkiem temperatur bylo co raz gorzej - im zimniej tym dluzej musialem siedziec i walczyc z pilotem (oczywiscie baterie byly wymienione). Jakis tydzien, 10 dni temu przy najwiekszych mrozach, padlo wszystko. Alarm i immobiliser nie reaguja - wylaczylem syrene zeby chociaz nie wyl - ale nijak nie moge odlaczyc tego immobilisera. Wkurza mnie to, bo nawet przy sporych mrozach, autko spokojnie pali ale za chwile odcina paliwo i gasnie. Myslalem ze zrobi sie troche cieplej, odpale i pojade do jakiegos magika, ale pogoda nie odpuszcza i chyba musze sam to jakos rozwiazac, przynajmniej zeby odlaczyc ten immobilizer i uruchomic auto. Czy ktos ma pomysl, jak odlaczyc to ustrojstwo
nadmienie ze auto jest z polskiego salonu, alarm z immobiliserem, z tego co mowil poprzedni wlasciciel, byl montowany fabrycznie
bede wdzieczny za jakies wskazowki
z gory dziekuje i pozdrawiam
- bocian19
- Łowca Rarytasów

- Posty: 2278
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
- Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
- Kontakt:
Sorry,jesli moge zapytac
A co maja kluczyki do licznika???
A co maja kluczyki do licznika???
Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg
on złamie Ci dokładkę 
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad
Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg
-
greg
Witam
Mam taki sam problem. Licznik jest spalony. Nie da sie z niego nic wyciagnac. Potrzebuje zaadoptowac immo w nowym liczniku zeby gralo z moimi starymi kluczykami , ecu.
POMOCY
PLEASE
[ Dodano: 29 Maj 2010 08:42 ]
greg, Czesc.
Mam spalony LICZNIK w golfie 4 1.9 2000 no 1J0 920922c
Wsadzilem nowy licznik w ktorym odczytalem PIN.
Ze starego nie da sie juz nic wyciagnac- zreszta pojechal na zlom.
Co teraz potrzebuje zrobic?
Czy musze sciagnac tez immo z ecu i wtedy zaadoptowac do zegara.
Slyszalem na forum ze jestes szpecem w tych sprawach.
POMOCY
PLEASE
Mam taki sam problem. Licznik jest spalony. Nie da sie z niego nic wyciagnac. Potrzebuje zaadoptowac immo w nowym liczniku zeby gralo z moimi starymi kluczykami , ecu.
POMOCY
[ Dodano: 29 Maj 2010 08:42 ]
greg, Czesc.
Mam spalony LICZNIK w golfie 4 1.9 2000 no 1J0 920922c
Wsadzilem nowy licznik w ktorym odczytalem PIN.
Ze starego nie da sie juz nic wyciagnac- zreszta pojechal na zlom.
Co teraz potrzebuje zrobic?
Czy musze sciagnac tez immo z ecu i wtedy zaadoptowac do zegara.
Slyszalem na forum ze jestes szpecem w tych sprawach.
POMOCY
-
greg
arek82, wyciągasz pin licznika i zakoduj kluczyki - czyli vag>17>login (tu wpisz pin poprzedzony zerem) i zatwierdź potem 10-adaptacja>kanał 21> ja wpisuje 0 test i save - potem wyłączam stacyjkę i ponownie wchodzę w licznik >login znowu ten pin > potem adaptacja 10> 21> wpisuje liczbę kluczy i save> wyłączam kluczyk wkładam następny włączam stacyjkę i wyłączam i koniec.
Teraz kodowanie licznika - ponieważ nie wiemy jakie miałeś kodowanie to próbujemy co tam masz czyli (zużycie okładzin, poziom w zbiorniczku spryskiw.) to sa 2 pierwsze cyfry czyli 00xxx lub 01xxx lub 04xxx lub jeśli i to i to to 05xxx.
Następnie ustalamy kraj w którym licznik jest używany - zmieniamy trzecią cyfrę czyli xx1xx- to europa xx4xx to Wielka Brytania xx3xx to Kanada - masz wtedy sygnał otwarcia drzwi kierowcy ale za to zegarek 12 godzinny
.
Teraz czwarta cyfra tu się posłużę ściągą -czyli czy masz czujnik poziomu oleju czy też nie - chociaż z tego co kojarze to w liczniku 822 sie chyba nie da wyłączyć.
xxx?x: Motorvariante (Serviceintervall) (ab MJ 2000)
0 - Festes Intervall ohne Geber für Ölstand/-Temperatur (QG0)
1 - Flexibles Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG1)
2 - Festes Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG2)
3 - Fahrzeuge ohne Serviceintervallanzeige (USA,Kanada
Teraz ostatnia cyfra to wskazania prędkosciomierza na podstawie przelicznika liczby impulsów czyli typu skrzyni - nie iwem jakie masz auto - więc znowu ściaga
xxxx?: Codierzahl für Wegimpulszahl
1 - 4358 (1,4l/55kW AHW/AKQ mit Schalt. Getriebe)
2 - 3538 (alle anderen Motorkennbuchstaben bzw. Autom. Getriebe)
3 - 4146 (1,6l/74-77kW und 1,9l/50kW-SDI mit Schalt. Getriebe)
4 - 3648 (unbekannt)
Teraz kodowanie licznika - ponieważ nie wiemy jakie miałeś kodowanie to próbujemy co tam masz czyli (zużycie okładzin, poziom w zbiorniczku spryskiw.) to sa 2 pierwsze cyfry czyli 00xxx lub 01xxx lub 04xxx lub jeśli i to i to to 05xxx.
Następnie ustalamy kraj w którym licznik jest używany - zmieniamy trzecią cyfrę czyli xx1xx- to europa xx4xx to Wielka Brytania xx3xx to Kanada - masz wtedy sygnał otwarcia drzwi kierowcy ale za to zegarek 12 godzinny
Teraz czwarta cyfra tu się posłużę ściągą -czyli czy masz czujnik poziomu oleju czy też nie - chociaż z tego co kojarze to w liczniku 822 sie chyba nie da wyłączyć.
xxx?x: Motorvariante (Serviceintervall) (ab MJ 2000)
0 - Festes Intervall ohne Geber für Ölstand/-Temperatur (QG0)
1 - Flexibles Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG1)
2 - Festes Intervall mit Geber für Ölstand/-Temperatur (QG2)
3 - Fahrzeuge ohne Serviceintervallanzeige (USA,Kanada
Teraz ostatnia cyfra to wskazania prędkosciomierza na podstawie przelicznika liczby impulsów czyli typu skrzyni - nie iwem jakie masz auto - więc znowu ściaga
xxxx?: Codierzahl für Wegimpulszahl
1 - 4358 (1,4l/55kW AHW/AKQ mit Schalt. Getriebe)
2 - 3538 (alle anderen Motorkennbuchstaben bzw. Autom. Getriebe)
3 - 4146 (1,6l/74-77kW und 1,9l/50kW-SDI mit Schalt. Getriebe)
4 - 3648 (unbekannt)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości




