tdi - brak mocy po kolizji zaworów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
tdi - brak mocy po kolizji zaworów
Pękła śruba od koła pasowego - kolizja zaworków (7 szt) - remont. Przejechałem 1000km i... brak mocy! Z trudem buja się na piątce do 4tyś obr/min. Miejscowy "spec" powiedział że po każdym zdjęciu paska rozrządu trzeba regulować na komputerze TE SILNIKI (VW III 1,9 tdi). To prawda czy wali głupa? Co może być powodem spadku mocy? Jak jest zimny gorzej pali - muszę go 2-3 razy podgrzewać.,
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
MAREK 74 pisze:o qrwa!!!!!!!!!! 250???????????????????????
to to muszą być same profesory jak tak sobie liczą



w dodatku niezwyczajni skoro biora 250zl za diagnoze i pewnie pracuja od 10 do 11 tylko
chyba kolego zle ci pasek ustawili nie zabardzo czaje TDI bo narazie nie ialem stycznosci z tym silnikiem ale zasada jest taka sama ustawia sie na znaki i choc jest przestawiony nawet o glupi 1 stopien Diesel nie zajara wszystko musi gadac jak nalezy wg znakow ustaw rozrzad jak nalezy i zobacz czy bedzie tak samo a pozniej diagnozy
a tak poza tym to przez ten inter cos tam VAG com na kompie wyskakuja wszystkie dolegliwosci auta i komp wykazuje co ytrzeba zrobic oraz wszystko jest opisane jaki blad do czego moze ktos mnie troche oswiecic??nie musicie ale chcialbym wiedziec

Re: tdi - brak mocy po kolizji zaworów
jak to sie stalo że pękla ci ta śruba czy wymienialeś rozrząd albo w innym celu ją odkrecaleś?diver pisze:Pękła śruba od koła pasowego - kolizja zaworków (7 szt).,
jeszcze jedno czy przez te pierwsze 1000 km było wszystko w porzo?
i dlaczego nie wymieniłes 8 zaworkow czy ten jeden by cię zbawil?
remont robiłem w trasie (awaria mnie tam dopadła....). Warsztat był polecony przez taryfiarzy - wydawać by się mogło - najlepiej zorientowanych. Fachowiec zrobił remont, nie używał VAG-u z powodu niemania. Samochód palił, (zimny kiepsko) jechał ał ał ał.... jak by miał 30PS a nie 90! Okazało się że zamienił węże od podciśnienia(!!!!), do tego sam doszedłem. Jednak dalej to nie to....
W okolicy jedynie PROFESORY mają VAG, no i oczywiście serwis - a to już Harvard!!!!
Sruba była oryginalna na klej wkręcana - znam poprzedniego właściciela - nic nie robili....
W okolicy jedynie PROFESORY mają VAG, no i oczywiście serwis - a to już Harvard!!!!
Sruba była oryginalna na klej wkręcana - znam poprzedniego właściciela - nic nie robili....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 123 gości