luzny pasek klinowy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
luzny pasek klinowy
Witam, problem wyglada tak: caly czas mialem problemy z ladowaniem aku (prawdpodobnie byl juz stary) zmierzylem napiecie ladowania ok 13v, troche malo, kupilem nowy aku naciagnalem pasek i wyszlo ladowanie ponad 14v. Trzy dni pozniej profilaktycznie zmierzylem ladowanie na jalowym wyszlo 11,5v  
 i pasek byl bardzo luzny. Przeczytalem juz duzo watkow i doszedlem do wniosku ze to kolo pasowe ?? czy jednak cos innego ? 1,6 td 92' 60km
			
									
									- guti
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 7379
 - Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
 - Lokalizacja: T-Mobile
 - Kontakt:
 
decker, koła pasowe masz juz powycierane, albo koło na alternatorze np, przyjrzyj sie czy scianki koła sa rowne, to znaczy czy rowno sie schodza ,  maja byc rowne w kształcie literki V  jezeli sa nierowne to albo wymiana koła, albo załoz szerszy pasek , 11,5 mm bodajze  zamiast 10,5 chyba , na jakis czas na pewno staczy 
			
									
									Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!! 

						
- 
				Przemek
 - Forumowy spamer :)

 - Posty: 2344
 - Rejestracja: śr lut 28, 2007 20:22
 - Lokalizacja: CENTRUM DOWODZENIA OSSY
 - Kontakt:
 
decker, ja tak miałem podobnie jak koledzy piszą ale mnie dotego doszło legulator napięcia najpierw pokazywał 14V a pojechałem do sklepu i spowroem pokazywał już 10V i stwierdziłem że alternator szwankuje ale za czołem wymieniać podzespoły i wyszło na to że walnięty był regulator napięcia
			
									
									LEŚNY PRZYTULAS
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości

