.:MK2:. dalej problemy - POMOCY!!! .:MK2:.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
.:MK2:. dalej problemy - POMOCY!!! .:MK2:.
To znów ja z tym samym tematem co poprzednio bo poprostu nie mam już pomysłu co może dolegać mojemu autku.
Jak dodaje gazu to szarpie nim i dusi go.Ni nie chce przyspieszać.Ostatnio zauważyłem że jak do połowy gaz wcisnę to tak się dzieje a jak go puszcze i od razu wcisnę do dechy to normalnie przyspiesza.
Sprzęgło mam oki,świece chyba też i pompa bo auto pali normalnie.Posłuchałem was że to katalizator i pojechałem na stacje diagnostyczną to sprawdzić i katalizator i sonda lambda są dobre.
Myślałem też że może to być linka z gazu skoro się tak zachowuje przy wciskaniu gazu i ma linka minimalny luz ale juz jej nie można podciągną.Byłem się pytać u mechanika czy może to być linka i powiedział że to nie możliwe żey to było to.
Na luzie auto normalnie chodzi i zapala bez problemu.
Też powiedział mi na stacji że mam ubogą mieszanke bo mam 0,13% a podobno powinno być 0,50%.
Nie wiemn co to może być poprostu nie mam już poimysłów POMÓŻCIE!!!!!!!
			
									
									Jak dodaje gazu to szarpie nim i dusi go.Ni nie chce przyspieszać.Ostatnio zauważyłem że jak do połowy gaz wcisnę to tak się dzieje a jak go puszcze i od razu wcisnę do dechy to normalnie przyspiesza.
Sprzęgło mam oki,świece chyba też i pompa bo auto pali normalnie.Posłuchałem was że to katalizator i pojechałem na stacje diagnostyczną to sprawdzić i katalizator i sonda lambda są dobre.
Myślałem też że może to być linka z gazu skoro się tak zachowuje przy wciskaniu gazu i ma linka minimalny luz ale juz jej nie można podciągną.Byłem się pytać u mechanika czy może to być linka i powiedział że to nie możliwe żey to było to.
Na luzie auto normalnie chodzi i zapala bez problemu.
Też powiedział mi na stacji że mam ubogą mieszanke bo mam 0,13% a podobno powinno być 0,50%.
Nie wiemn co to może być poprostu nie mam już poimysłów POMÓŻCIE!!!!!!!
Aktualnie przerabiam pewien temat związany z wariacjami w składzie mieszanki, fatalnymi osiągami i mierną reakcją na próbę regulacji gaźnika. A przyczyna - to walnięty siłownik podciśnieniowy na aparacie zapłonowym - pęknięta membrana i sobie tamtędy zasysa dodatkowe powietrze (uboga mieszanka). Próbowałem to już opisać, tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=20087
Ciut wcześniej wymieniłem podstawkę pod gaźnikiem, pomogło, ale nie zlikwidowało problemu (podstawka na 100% była do bani, bo lało się przez nią paliwsko na kolektor ssący). Dzisiaj wkładam zmontowany rozdzielacz zapłonu, z nowym siłownikiem.
			
									
									http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=20087
Ciut wcześniej wymieniłem podstawkę pod gaźnikiem, pomogło, ale nie zlikwidowało problemu (podstawka na 100% była do bani, bo lało się przez nią paliwsko na kolektor ssący). Dzisiaj wkładam zmontowany rozdzielacz zapłonu, z nowym siłownikiem.
- daaroo
- Forum Master 
- Posty: 1784
- Rejestracja: ndz paź 24, 2004 01:33
- Lokalizacja: Skarzysko/Krakow
- Kontakt:
Aktualnie przerabiam pewien temat związany z wariacjami w składzie mieszanki, fatalnymi osiągami i mierną reakcją na próbę regulacji gaźnika. A przyczyna - to walnięty siłownik podciśnieniowy na aparacie zapłonowym - pęknięta membrana i sobie tamtędy zasysa dodatkowe powietrze (uboga mieszanka). Próbowałem to już opisać, tutaj:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=20087
Ciut wcześniej wymieniłem podstawkę pod gaźnikiem, pomogło, ale nie zlikwidowało problemu (podstawka na 100% była do bani, bo lało się przez nią paliwsko na kolektor ssący). Dzisiaj wkładam zmontowany rozdzielacz zapłonu, z nowym siłownikiem.
jak to ma sie do tematu skoro kolega ma wtrysk jednopunktowy ??
problemy z wozem
jestem pierwszy raz na tym forum-witam wszystkich
objawy o ktorych mowa wskazuja na silnik krokowy,pewnie wystarczy wyczyscic
			
									
									objawy o ktorych mowa wskazuja na silnik krokowy,pewnie wystarczy wyczyscic
Dzisiaj byłem na warsztacie podobno dobrym no i tak na sucho nic mi nie powiedzieli.Tylko tyle że mam byc jutro rano i zostawić auto na cały dzień.Jeśli to będą sprawy regulacyjne to koszt ok.90zł.No a ja trzeba będzie coś wymienić no to części i też robota.
			
									
									PozdraVWiam - Tomek :pub:
zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068
						zapraszam do oględzin mojego VWeja :bajer:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=224068
Witam   Mam podobną sytuację ze swoim 1,3 NZ. Osobiscie podejrzewam, ze moze to byc przepływomierz. Mierzy on ilosc dostarczanego powietrza do silnika i na tej podstawie komputer ustala sklad mieszanki (mozliwe, że z tąd niewlasiwy sklad mieszanki). Nie znam się na tym, ale z tego co pamiętam....jest w nim taka klapka która zmienia polożenie i tym samym opór na potencjometrze...możliwe, że potenjometr jest walnięty lub inny element. Możliwe jest też, że uszkodzona jest (np. ze starości) siatka zabezpieczająca przepływomierz, a wtedy łatwo o awarie. Wybaczcie mi jeśli herezje wypisuje...nie znam się na tym, ale chciałem spróbować pomóc
  Mam podobną sytuację ze swoim 1,3 NZ. Osobiscie podejrzewam, ze moze to byc przepływomierz. Mierzy on ilosc dostarczanego powietrza do silnika i na tej podstawie komputer ustala sklad mieszanki (mozliwe, że z tąd niewlasiwy sklad mieszanki). Nie znam się na tym, ale z tego co pamiętam....jest w nim taka klapka która zmienia polożenie i tym samym opór na potencjometrze...możliwe, że potenjometr jest walnięty lub inny element. Możliwe jest też, że uszkodzona jest (np. ze starości) siatka zabezpieczająca przepływomierz, a wtedy łatwo o awarie. Wybaczcie mi jeśli herezje wypisuje...nie znam się na tym, ale chciałem spróbować pomóc  
			
									
									 Mam podobną sytuację ze swoim 1,3 NZ. Osobiscie podejrzewam, ze moze to byc przepływomierz. Mierzy on ilosc dostarczanego powietrza do silnika i na tej podstawie komputer ustala sklad mieszanki (mozliwe, że z tąd niewlasiwy sklad mieszanki). Nie znam się na tym, ale z tego co pamiętam....jest w nim taka klapka która zmienia polożenie i tym samym opór na potencjometrze...możliwe, że potenjometr jest walnięty lub inny element. Możliwe jest też, że uszkodzona jest (np. ze starości) siatka zabezpieczająca przepływomierz, a wtedy łatwo o awarie. Wybaczcie mi jeśli herezje wypisuje...nie znam się na tym, ale chciałem spróbować pomóc
  Mam podobną sytuację ze swoim 1,3 NZ. Osobiscie podejrzewam, ze moze to byc przepływomierz. Mierzy on ilosc dostarczanego powietrza do silnika i na tej podstawie komputer ustala sklad mieszanki (mozliwe, że z tąd niewlasiwy sklad mieszanki). Nie znam się na tym, ale z tego co pamiętam....jest w nim taka klapka która zmienia polożenie i tym samym opór na potencjometrze...możliwe, że potenjometr jest walnięty lub inny element. Możliwe jest też, że uszkodzona jest (np. ze starości) siatka zabezpieczająca przepływomierz, a wtedy łatwo o awarie. Wybaczcie mi jeśli herezje wypisuje...nie znam się na tym, ale chciałem spróbować pomóc  
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 171 gości









