utrata mocy podczas jazdy GOLF 7 GTI 163kw

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Matt Stern
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz kwie 14, 2019 18:33

utrata mocy podczas jazdy GOLF 7 GTI 163kw

Post autor: Matt Stern » ndz kwie 14, 2019 18:56

Witam wszystkich, moze tutaj znajde odpowiedz na problem ktory mnie spotkal zaraz po modyfikacji software.
Posiadam Golfa 7 GTI 2013r 220km. Samochod Posiadam od 2 lat zrobilem nim prawie 1000.000km bez problemow. Oleje i filtry jak rowniez drobne usterki zawsze wymieniane byly na czas. Postanowilem zrobic stage 1 w renomowanej firmie ktora specjalizuje sie tylko w modyfikacji zarowno software jak i mechanicznej.
Po modyfikacji uzyskalismy 305konikow i 450nm z zapasem jeszcze 50koni i okolo 50 nm. Zaraz po modyfikacji w drodze do domu spotkala mnie przykra niespodzianka a mianowicie po dodaniu gazu uslyszalem lekki stuk i auto stracilo moc. przejechalem tak jeszcze okolo 1.5km i zjechalem na stacje benzynowa. Zadzwonilem do firmy w ktorej modyfikacja byla wykonana i chlopaki po 2 h prxyjechali z pomoca. silnik zostal odpalony jednakze chodzil tj na 3 cylindry bo trzeslo silnikiem i z rury delikatny bialy dym. podpiety komp. wykazal cewke. Zalatwilismy set cewek zaplonowcyh i zamontowalismy 2 z nich. Samochod odpalil pochodzil 5sek i znow utrata mocy i trzesienie silnikiem po dodaniu gazu uslyszalem metaliczny stuk gdzies obok turbo ale mozna zalozyc ze w siniku i zgasilismy auto. Samochod na lawete i jutro okaze sie co to bedzie. Moje pytanie jest takie czy ktos moze przypuszczac co sie stalo? Zakladam nawet najgorszy scenariusz czyli przeskok lancucha a co za tym idzie kasacja silnika. Moze to turbo padlo? Jesli tak to czy spadek mocy i trzesienie autem jakby chodzilo na 3 cylindry sa tego objawem? I teraz jeszcze jedno pytanie ale to juz takie bardziej kolezenskie.... Co cholera zrobic z kosztami bo zapewne male nie beda. Firma tuningowa ma na stronie napisane ze nie ponosi odpowiedzialnosci za zniszczenia mechaniczne i robisz chip na wlasna odpowiedzialnosc jednakze jest cos takiego jak prawo konsumenta i mimo wszystko oni powinni za to odpowiedziec. Pytam po prostu bo jestem wsciekly i to bardziej na samego siebie bo samochod byl w bardzo dobrej kondycji dodatkowo pytalem sie ich czy robia ogledziny silnika przed tutningiem . dostalem jednoznaczna odpowiedz ze jest to dla nich oczywiste ale po tym co sie stalo mowia ze do silnika nie wejda i nie sprawdza co rozumiem ale nie wiem jak sie zachowac.

Za jakakolwiek Pomoc dziekuje i dam znac jutro co jest na rzeczy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk7 (2012 - )”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości