Strona 1 z 1

Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym

: wt lut 26, 2013 23:31
autor: patryk2223
witam

jak w temacie mam problem.

pacjent; Golf Mk5 Gti 2005 silnik 2.0 tfsi AXX z dsg

objawy: silnik zaczyna "świrować" pare minut po odpaleniu. na obrotomierzu nie widać żadnych skoków obrotów pod komputerem cały czas pokazuje 720 obrotów/min. a silnik pracuje nierówno, tylko na postoju, w czasie jazdy nie ma spadków mocy itp. po podłączeniu komputera nie ma żadnych kodów usterek. silnik zaczyna inaczej pracować po wyciągnięciu bagnetu do sprawdzania oleju lub odkręcenia korka oleju tzn. lekko nim zabuja i wskakuje na wyższe obroty ok 1100 1200 (trzyma równo 30 sekund) po chwili spada i tak w kółko

do tej pory sprawdziłem dolot, świece, ciśnienie na każdym garze 13-14, popychacz pompy paliwa i nic...

help!

Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym

: wt lut 26, 2013 23:44
autor: das177
Nie wykazało żadnych usterek? A logi dynamiczne robiłeś? Poszukaj Elektromechanika który zna się na rzeczy i posprawdza wartości. Te spadki i wzrosty obrotów sa równomierne, powtarzalne ?

Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym

: wt lut 26, 2013 23:50
autor: patryk2223
nie ma ani jednego kodu usterki. może lepiej będzie jak nakręce filmik i tu wstawie tak to ciężko wytłumaczyć jak to jest.

Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym

: śr lut 27, 2013 20:38
autor: das177
na pewno nie zaszkodzi. Z checia to zobaczę.

Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym

: śr lut 27, 2013 20:47
autor: das177
http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=83985" onclick="window.open(this.href);return false; wklep ten link może to Ci trochę pomoże, nie chce tego przepisywać bo to nie moja wiedza. Ale przeczytaj warto.
Od siebie dodam żebyś dokładniej przyjrzał się przepływomierzowi i sondzie lambda.

Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym

: śr lut 27, 2013 21:36
autor: Paweł Marek
A dolot jak sprawdziłeś? Niema syfu? Czytałeś coś o największej wadzie tych silników czyli tendencji do tworzenia się osadów w dolocie i na okolicy zaworów dolotowych?

Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym

: pn mar 04, 2013 20:08
autor: das177
No i co Patryk cos się wyjasnilo? :chytry: