Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

patryk2223
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lut 26, 2013 22:00

Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym

Post autor: patryk2223 » wt lut 26, 2013 23:31

witam

jak w temacie mam problem.

pacjent; Golf Mk5 Gti 2005 silnik 2.0 tfsi AXX z dsg

objawy: silnik zaczyna "świrować" pare minut po odpaleniu. na obrotomierzu nie widać żadnych skoków obrotów pod komputerem cały czas pokazuje 720 obrotów/min. a silnik pracuje nierówno, tylko na postoju, w czasie jazdy nie ma spadków mocy itp. po podłączeniu komputera nie ma żadnych kodów usterek. silnik zaczyna inaczej pracować po wyciągnięciu bagnetu do sprawdzania oleju lub odkręcenia korka oleju tzn. lekko nim zabuja i wskakuje na wyższe obroty ok 1100 1200 (trzyma równo 30 sekund) po chwili spada i tak w kółko

do tej pory sprawdziłem dolot, świece, ciśnienie na każdym garze 13-14, popychacz pompy paliwa i nic...

help!



Awatar użytkownika
das177
Grupa Zachodniopomorska
Grupa Zachodniopomorska
Posty: 16
Rejestracja: ndz sty 06, 2013 14:33
Lokalizacja: Stargard

Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym

Post autor: das177 » wt lut 26, 2013 23:44

Nie wykazało żadnych usterek? A logi dynamiczne robiłeś? Poszukaj Elektromechanika który zna się na rzeczy i posprawdza wartości. Te spadki i wzrosty obrotów sa równomierne, powtarzalne ?


Obrazek

patryk2223
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: wt lut 26, 2013 22:00

Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym

Post autor: patryk2223 » wt lut 26, 2013 23:50

nie ma ani jednego kodu usterki. może lepiej będzie jak nakręce filmik i tu wstawie tak to ciężko wytłumaczyć jak to jest.



Awatar użytkownika
das177
Grupa Zachodniopomorska
Grupa Zachodniopomorska
Posty: 16
Rejestracja: ndz sty 06, 2013 14:33
Lokalizacja: Stargard

Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym

Post autor: das177 » śr lut 27, 2013 20:38

na pewno nie zaszkodzi. Z checia to zobaczę.


Obrazek

Awatar użytkownika
das177
Grupa Zachodniopomorska
Grupa Zachodniopomorska
Posty: 16
Rejestracja: ndz sty 06, 2013 14:33
Lokalizacja: Stargard

Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym

Post autor: das177 » śr lut 27, 2013 20:47

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=83985" onclick="window.open(this.href);return false; wklep ten link może to Ci trochę pomoże, nie chce tego przepisywać bo to nie moja wiedza. Ale przeczytaj warto.
Od siebie dodam żebyś dokładniej przyjrzał się przepływomierzowi i sondzie lambda.


Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym

Post autor: Paweł Marek » śr lut 27, 2013 21:36

A dolot jak sprawdziłeś? Niema syfu? Czytałeś coś o największej wadzie tych silników czyli tendencji do tworzenia się osadów w dolocie i na okolicy zaworów dolotowych?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
das177
Grupa Zachodniopomorska
Grupa Zachodniopomorska
Posty: 16
Rejestracja: ndz sty 06, 2013 14:33
Lokalizacja: Stargard

Mk5 gti 2.0 tfsi nierówna praca silnika na biegu jałowym

Post autor: das177 » pn mar 04, 2013 20:08

No i co Patryk cos się wyjasnilo? :chytry:


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk5 (2003 - 2009)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości