Strona 1 z 1

[mk4] Pękniety przewód paliwowy 1.4 16v

: sob sty 11, 2020 18:59
autor: zeusik6
Silnik 1.4 16v . Wymienilem przewody bo ze starych cieklo paliwo, bylo czuc w kabinie zapach paliwa. Teraz ten przewod pod nr 1 wystrzelil a drugi czyli nr 2 tak jakby nie ma tam cisnienia. Gdy przewod wystrzelil odcialem go i znow polaczylem , ale cisnienie jest niesamowite w tym przewodzie jakby zaraz mial znow peknac. Na zdjeciu drugim w przewodzie nr 1 nie ma paliwa, a czy to urzadzenie pod numerem 2 to regulator cisnienia paliwa?

Ostatnio duzo palil. Prosze o podpowiedz czy wina moze byc regulator cisnienia paliwa? czy moze cos innego.

Obrazek

Obrazek

[mk4] Re: Pękniety przewód paliwowy 1.4 16v

: sob sty 11, 2020 23:26
autor: myszazro
Drugi przewód to powrót więc tam cisnienia nie będzie ale powinno płynąć paliwo,tak to jest regulator ciśnienia i powinien utrzymywać ciśnienie około 3 bar,jak pęka pierwszy to wszystko możliwe że regulator umarł

[mk4] Re: Pękniety przewód paliwowy 1.4 16v

: ndz sty 12, 2020 12:28
autor: zeusik6
Prawdopodobnie kupilem zly przewod a raczej spzredano mi przewod nie do paliwa a do oleju.
Oznaczenie oil hose w.p10 bar. Przewod pekl po okolo dwoch tygodniach.

[mk4] Re: Pękniety przewód paliwowy 1.4 16v

: ndz sty 12, 2020 12:53
autor: myszazro
Powinien wytrzymać

[mk4] Re: Pękniety przewód paliwowy 1.4 16v

: ndz sty 12, 2020 12:57
autor: marcin7x5
Ciśnienie na zasilaniu to ok 3 bar. Dziwne że nie masz paliwa w wężu powrotu.

[mk4] Re: Pękniety przewód paliwowy 1.4 16v

: ndz sty 12, 2020 13:23
autor: zeusik6
Wsiadlem dzis do auta, przekrecilem kluczyk by uruchomic pompe i oto efekt.

Obrazek


Waz napompowany jak Wujek Staszek na weselu syna. Postalem chwilke popatrzylem sie i w pewnym momencie dziabnelo znow benzyna , zrobila sie dziurka. W mojej opinii ewidentnie przewod ktory nie nadaje sie do benzyny a zarzekano sie u sprzedawcy ze do paliw moze byc.

[mk4] Re: Pękniety przewód paliwowy 1.4 16v

: ndz sty 12, 2020 13:26
autor: myszazro
Na początek zmień przewody,bo faktycznie coś z nimi nie tak,a jak będzie się to powtarzać to bym podmienił regulator

[mk4] Re: Pękniety przewód paliwowy 1.4 16v

: ndz sty 12, 2020 13:32
autor: zeusik6
Dzieki za odpowiedz. Ogolnie slyszalem ze tu regulator nie ma nic do cisnienia bo pompa i tak da max 3.5 bara na przewod. Dam znac jutro kupie waz do benzyny , ten od poczatku wydawal mi sie juz podejrzany bo byl dosc miekki choc mial w srodku zbrojenie, ale chyba zrobione z jakiegos sznurka ;/ Dobrze ze to sie stalo na zimnym silniku

[mk4] Re: Pękniety przewód paliwowy 1.4 16v

: ndz sty 12, 2020 17:02
autor: marcin7x5
Regulator to działa dopiero jak dojdzie do niego podciśnienie tym cienkim przewodem. Bez pracującego silnika na włączonym zapłonie powinno być te 3-3,5 bar czyli tyle ile daje pompa paliwa. Jak jest mniej to albo pompa niedomaga albo brudny filtr paliwa.
Tu ewidentnie jest coś nie tak z przewodem.