Golf 1.6sr AKL (Ciężkie odpalanie, brak mocy, trzęsie budą i silnikiem i inne!) POMOCY!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Silvanas
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz mar 31, 2019 19:55

Golf 1.6sr AKL (Ciężkie odpalanie, brak mocy, trzęsie budą i silnikiem i inne!) POMOCY!

Post autor: Silvanas » ndz mar 31, 2019 21:32

Witam.

Przejrzałem chyba wszystkie tematy z tym związane, ale żaden mnie do końca nie zadowolił jak i odpowiedzi w nim, powiedzmy, że takie szczątkowe informacje - dlatego też zakładam swój temat.
Myślę, że może uda mi się pomóc zanim oddam auto do mechanika :p
Postaram dokładnie opisać o co mi chodzi, jestem dosyć zielony w sprawach mechaniki, więc jak będzie coś niejasno napisane to chętnie postaram się to lepiej wytłumaczyć, ewentualnie nagrać filmik.

Wsiadam do samochodu, przekręcam kluczyk na zapłon, czekam aż zgasną wszystkie kontrolki i odpalam.
-Kręci, kręci, kręci (bez dodania lekko gazu raczej nie odpali, dodaje gazu tak kilka razy jakbym pompował pedał i odpali)
Obroty lekko wzrastają po czym spadają poniżej 1000, w okolicach jakoś 900-800 spadną i zaczyna się telepać buda i silnik (od jakiegoś czasu wręcz przygasza silnik, ale nie gaśnie)
Zauważyłem też, ze lekko przygasają światła (oświetlenie w środku nie) no i tak sobie chodzi powiedzmy jak mały traktor, przy dodaniu gazu tak jakby nie miał siły i trochę przerywa ( tak jakby był zatkany, bardzo pyrka, takie mam wrażenie)
- No i próbuję ruszać, muszę przytrzymać porządnie sprzęgło bo mam wrażenie, że zgaśnie po prostu, nie ma mocy, muszę dawać bardzo dużo gazu żeby jechał przy czym trzymać sprzęgło żeby nie zgasł
Chwilowe spalanie ciągle rośnie, czasami nawet do 30 litrów
Dzieje się tak na zimnym silniku (chociaż mam wrażenie, że na zimnym czasami odpala prawie od strzała) jak i na ciepłym, ciężko mu odpalić po prostu no i cały się telepie jak już odpali ALE!
Jest właśnie jedno ale.