Golf IV 1.6 16V

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ArekFANVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt lis 10, 2009 11:44
Lokalizacja: google

Golf IV 1.6 16V

Post autor: ArekFANVW » czw paź 25, 2012 09:45

Problem dotyczy kontrolki kontrolki silnikowej, która raz sie zapala na drugi dzień gaśnie np.
Na VAGU pokazalo mi bład. Powiem tylko tyle ze kiedyś pokazywał mi się ten bład i do wymiany była cewka ale wtedy chodził na 3 gary a teraz pokazuje się ten błąd.
A praca silnika jest prawidłowa prosze o pomoc.

1 Fault Found:
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit
P1178 - 35-10 - - - Intermittent
VAG pokazuje taki błąd powi


Arkadiusz

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Golf IV 1.6 16V

Post autor: Jacek75 » czw paź 25, 2012 10:46

Okresowa przerwa w obwodzie sondy lambda (nie grzałki tylko sygnału) - sprawdź wtyczki i kable.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Golf IV 1.6 16V

Post autor: marcin7x5 » czw paź 25, 2012 10:52

Błąd od sondy lamda. Trzeba sprawdzić układ podgrzewania sondy.



Awatar użytkownika
karek_7
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: sob lis 12, 2011 22:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf IV 1.6 16V

Post autor: karek_7 » śr lis 14, 2012 20:50

Jacek75 pisze:Okresowa przerwa w obwodzie sondy lambda (nie grzałki tylko sygnału) - sprawdź wtyczki i kable.

Witam,
Podłącze się do tematu...

Mam również ten błąd i chciałbym się upewnić czy to wystarczy wykręcić, wyczyścić i sprawdzić kable?
Zaznaczam, że spalanie nie wzrosło, samochód chodzi normalnie. Świeci się tylko check z tym błędem.



Awatar użytkownika
ArekFANVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt lis 10, 2009 11:44
Lokalizacja: google

Golf IV 1.6 16V

Post autor: ArekFANVW » czw lis 15, 2012 11:28

No wlasnie spalanie nie wzrosło ale kontrolka swieci się czy wyczyszczenie wystarczy zeby zgasła?


Arkadiusz

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Golf IV 1.6 16V

Post autor: marcin7x5 » czw lis 15, 2012 11:31

Czasami wystarczy tylko bład wykasować lub sam sama kontrolka zgaśnie jeżeli był to bład sporadyczny/chwilowy.



Awatar użytkownika
ArekFANVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt lis 10, 2009 11:44
Lokalizacja: google

Golf IV 1.6 16V

Post autor: ArekFANVW » czw lis 15, 2012 11:37

Kolego skasowalem ten błąd ale ostatnio troche pojezdzilem i dzisiaj sie podlaczylem i wyswietlil mi
2 Faults Found:
17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit
P1178 - 35-10 - - - Intermittent
17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting
P1564 - 35-10 - - - Intermittent


Arkadiusz

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Golf IV 1.6 16V

Post autor: marcin7x5 » czw lis 15, 2012 11:41

ArekFANVW pisze:17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting
Sprawdź napięcie na aku czy jest dobrze ładowane. Musisz zaadaptować na nowo przepustnicę.



Awatar użytkownika
ArekFANVW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: wt lis 10, 2009 11:44
Lokalizacja: google

Golf IV 1.6 16V

Post autor: ArekFANVW » czw lis 15, 2012 12:36

Dlaczego w takim przypadku trzeba przepustnice adaptować. I czy sama sie nie zaadaptuje?


Arkadiusz

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8813
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Golf IV 1.6 16V

Post autor: marcin7x5 » czw lis 15, 2012 13:12

Prawdopodobnie miałes jakis spadek napięcia co sterownik odczytał jako chwilowy brak zasilania. W instrukcji serwisowej przy takim kodzie błedu jest zalecenie aby "dopsowac sterownik silnika do przepustnicy"



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Golf IV 1.6 16V

Post autor: Jacek75 » czw lis 15, 2012 13:38

Dalszym krokiem jest sprawdzenie wiązki silnika zwłaszcza w miejscu wejścia pod akumulator. Po rozwinięciu tasmy można znaleźć uszkodzone przewody (silnik się rusza w trakcie pracy). Częsta awaria dotyczy kabla masowego od impulsatora w skrzyni biegów (brak prędkościomierza), ale spotkałem się z uszkodzeniem kabli przepustnicy, czujnika g28 wału i MAP sensora. Ktoś na forum tu miał zdjęcie jak miał pokiereszowane kable.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Folxs
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn maja 12, 2014 00:02

Re: Golf IV 1.6 16V

Post autor: Folxs » wt paź 01, 2019 14:35

Jacek75 pisze:
czw lis 15, 2012 13:38
Dalszym krokiem jest sprawdzenie wiązki silnika zwłaszcza w miejscu wejścia pod akumulator. Po rozwinięciu tasmy można znaleźć uszkodzone przewody (silnik się rusza w trakcie pracy). Częsta awaria dotyczy kabla masowego od impulsatora w skrzyni biegów (brak prędkościomierza), ale spotkałem się z uszkodzeniem kabli przepustnicy, czujnika g28 wału i MAP sensora. Ktoś na forum tu miał zdjęcie jak miał pokiereszowane kable.
Może kolega wytłumaczyć o które miejsce dokładnie chodzi pod akumulatorem? Też mi czasami wyskakuje sporadycznie błąd 17586 i rozważam czy coś z wiązką czy sonda umiera (a szerokopasmowej na przypał za 500zł nie widzi mi się wymieniać) to bym poszukał u siebie po kablach najpierw



Awatar użytkownika
mat06
Storm Beige
Storm Beige
Posty: 1049
Rejestracja: pn maja 18, 2009 21:08
Auto: Golf IV
Silnik: AZD

Re: Golf IV 1.6 16V

Post autor: mat06 » wt paź 01, 2019 18:47

Folxs pisze:
wt paź 01, 2019 14:35
Jacek75 pisze:
czw lis 15, 2012 13:38
Dalszym krokiem jest sprawdzenie wiązki silnika zwłaszcza w miejscu wejścia pod akumulator. Po rozwinięciu tasmy można znaleźć uszkodzone przewody (silnik się rusza w trakcie pracy). Częsta awaria dotyczy kabla masowego od impulsatora w skrzyni biegów (brak prędkościomierza), ale spotkałem się z uszkodzeniem kabli przepustnicy, czujnika g28 wału i MAP sensora. Ktoś na forum tu miał zdjęcie jak miał pokiereszowane kable.
Może kolega wytłumaczyć o które miejsce dokładnie chodzi pod akumulatorem? Też mi czasami wyskakuje sporadycznie błąd 17586 i rozważam czy coś z wiązką czy sonda umiera (a szerokopasmowej na przypał za 500zł nie widzi mi się wymieniać) to bym poszukał u siebie po kablach najpierw
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=610316


Obrazek

Folxs
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn maja 12, 2014 00:02

Re: Golf IV 1.6 16V

Post autor: Folxs » wt paź 01, 2019 20:46

Sugerujesz że jednak nie kable tylko od razu sondę wymieniać?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk4 (1997 - 2005)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości