Problem z silnikiem 2.0 ADY

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: rysiektr » śr sty 27, 2016 10:56

Czym ustawialiscie zaplon?
Mozliwe ze pompa sie konczy. Trzebaby zmierzyc cisnienie paliwa, bedzie wiadomo.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
NotMe
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sty 27, 2013 12:28
Lokalizacja: Nysa

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: NotMe » śr sty 27, 2016 13:11

zapłon był ustawiany na znaki w aparacie zapłonowym



drut4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw mar 18, 2010 22:21
Lokalizacja: bialystok

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: drut4 » ndz sty 21, 2018 14:14

Panowie a jesli u mnie tak pokazuje na odpalonym to co jest żleObrazek



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: rysiektr » ndz sty 21, 2018 23:17

Źle ustawiony zapłon/rozrząd


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

drut4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw mar 18, 2010 22:21
Lokalizacja: bialystok

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: drut4 » pn sty 22, 2018 16:00

podpowie ktoś ,czy zapłon się ustawia na odpalonym silniku czy na stojącym,oczywiście z vagiem



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: rysiektr » pn sty 22, 2018 16:02

na odpalonym nagrzanym silniku na wolnych obrotach


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

drut4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw mar 18, 2010 22:21
Lokalizacja: bialystok

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: drut4 » pn sty 22, 2018 17:33

podpowiedz ile powinno byc w tych 2 okienkach



drut4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw mar 18, 2010 22:21
Lokalizacja: bialystok

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: drut4 » pn sty 22, 2018 17:43

ok.juz wiem,



drut4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw mar 18, 2010 22:21
Lokalizacja: bialystok

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: drut4 » pn sty 22, 2018 18:25

tyle że u mnie mało co sie zmienia kręcąc aparatem w perwszym oknie wskoczylo na 6 a w drugim na 14



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: rysiektr » śr sty 24, 2018 09:24

Sprawdź ustawienia rozrzadu i aparatu zaplonowego względem rozrządu. Jeśli ustawiony jest ok to do sprawdzenia czujnik halla w aparacie zaplonowym - opis jak sprawdzic znajdziesz na forum.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

drut4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw mar 18, 2010 22:21
Lokalizacja: bialystok

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: drut4 » czw sty 25, 2018 17:51

rozrzad sprawdzony,czujnik halla też nadal wystepuje błąd,nie wiem gdzie szukać,może coś elektrycznie?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: rysiektr » pt sty 26, 2018 10:14

drut4 pisze:czujnik halla też
Hall nadaje sygnał? Może masz aparat zapłonowy nie od tego samochodu.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

drut4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 18
Rejestracja: czw mar 18, 2010 22:21
Lokalizacja: bialystok

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: drut4 » pt sty 26, 2018 14:10

hall nadaje ,tylko że wstawiony jakiś za 100 zl,poprzedninik wstawiał,szukam numeru aparatu i czujnika halla



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Problem z silnikiem 2.0 ADY

Post autor: rysiektr » pt sty 26, 2018 16:35

A aparat na pewno masz od ADY? Numery jakie masz na nim?

do ADY idzie Hall o nr 030 905 065, bosch 1 237 031 296


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości