Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
DamianCU
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 900
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: DamianCU » pt lut 20, 2015 21:13

Co do przepływki widziałem gdzieś poradnik jak poprawić działanie potencjometru klapki.
Jeśli chodzi o części zapłonu kupuj wszystko z BERU.


Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;

Łukasz_1988nl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: pt gru 11, 2020 14:02

Re: Golf 3 GTI nierówna praca po nagrzaniu

Post autor: Łukasz_1988nl » sob gru 12, 2020 15:52

Podłącze się pod temat. Mam problem z falowaniem obrotów w ABF-ie. Przepustnica była czyszczona, po podłączeniu pojawiły się falowanie obrotów. Adaptacje przeprowadziłem wg instrukcji ( podłączenie akumulatora i odpaliłem bez dotykania gazu, do momentu włączenia się wentylatorów chłodnicy). Zrobiłem krótka trasę i było wszytko prawidłowo. Na komputerze nie pojawiały się żadne błędy i obroty silnika były prawidłowe.

Następnego dnia zaczął się zawieszać na 2.5-3 tys obrotów i pojawił się błąd czujnika położenia przepustnicy G69. Błąd pojawia się przy każdym odpaleniu silnika, po dodaniu gazu i przekroczeniu 2000 tys obrotów.
Czy czujnik położenia przepustnicy mógł stracić swoje neutralne położenie dla wolnych obrotów???

Do diagnostyki używam Viaken mini vag bo golf posiada wejście OBD1



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości