Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2824
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem

Post autor: bioly05011 » śr lis 05, 2014 17:59

odpinałeś kleme by zresetować kompa?


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Kisielo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:45
Lokalizacja: Wieluń

Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem

Post autor: Kisielo » śr lis 05, 2014 20:32

Tak odpinałem i jest to samo.

Nadal pytanie czy sonda ma wpływ? Jak ją spr?

Może czujnik temp powietrza? Jest? Nie ma go?

A może ktoś jeszcze coś innego podpowie?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2824
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem

Post autor: bioly05011 » śr lis 05, 2014 20:47

czujnik tem. jest przy wtrysku, dziwne że tak jest po wymianie pompki


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Kisielo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:45
Lokalizacja: Wieluń

Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem

Post autor: Kisielo » śr lis 05, 2014 22:55

Jutro jeszcze spr czy przypadkiem może nie zanika napięcia na pompce w momencie spadku ciśnienia.

Bo reszta wydaje się być w porządku.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2824
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem

Post autor: bioly05011 » śr lis 05, 2014 22:58

lub podmień przekaźnik


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Kisielo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:45
Lokalizacja: Wieluń

Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem

Post autor: Kisielo » czw lis 06, 2014 12:25

Właśnie spr wygląda teraz tak:

-jak zmostkuję przekaźnik to i tak potrafi gubić napięcie na pompce.
-jak wsadzę osobny aku do bagażnika i zasilę nim pompkę to jest wszystko ok

Wie ktoś gdzie były montowane wyłączniki uderzeniowe/zderzeniowe/bezwładnościowe w tym modelu, może tam leży przyczyna?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2824
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem

Post autor: bioly05011 » czw lis 06, 2014 12:41

nie było takich ,coś nie tak z przekażnikiem albo sterowaniem przekaźnika czyli masa od ECU steruje coś nie tak może w instalacji lub zimny lut na płycie głównej komputera


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Kisielo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: śr kwie 02, 2008 22:45
Lokalizacja: Wieluń

Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem

Post autor: Kisielo » ndz lis 09, 2014 14:12

Ok i temat rozwiązany!

Po spr wszystkiego co możliwe ostatecznie problem rozwiązało założenie używanej ori pompki.

Pompka która była mimo, że nowa wsadzona 1 mc temu okazała się nie do końca sprawna.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2824
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem

Post autor: bioly05011 » ndz lis 09, 2014 14:29

takie są zamienniki


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Pompka paliwa 1.8 AAM 1991 problem

Post autor: Paweł Marek » ndz lis 09, 2014 18:42

Kisielo pisze:Zrobiłem jeszcze test z zapiętym manometrem podczas jazdy, ciśnienie spada poniżej 0,5 bar i wtedy auto już nie przyspiesza.
ja bym się tego czepiał nie szukał na razie innej usterki. Ciśnienie paliwa nie może tak spadać.
Wracając do rodzajów pomp: niema tyle rodzajów do mk3. Nie jest to bardzo istotne bo od tego jest regulator ciśnienia paliwa żeby ciśnienie zbijał do właściwego , poza tym każda pompa daje w realu wyższe ciśnienie niż nominalne, oczywiście bez sensu zakładać 3 lub 4 barową pompę ale te o oznaczeniu nominalnym 1 i 1.2 bara to jest to samo.
Więc ten spadek do 0.5 bara to jest usterka ale czy wynika z kiepskiej pompy, brudnego filtra czy uszkodzonego regulatora to już nie wiem. Oczywiście ciśnienie mierz na wężu dolotowym poprzez dołożony trójnik, na wylotowym bez sensu to przecież odpływ


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości