Strona 1 z 1

Przepływomierz powietrza 2E

: wt maja 20, 2014 23:00
autor: CIENKII
Witam .

Problematyczny przepływomierz powietrza silnik 2E , wyczyszczony , plytka z nadrukiem przesunieta , wartosci idealne , naciag sprezyny zmieniony aby czas wtrysku wynosil 2ms ... Jazda ?? idealnie , Spalanie ?? Idealnie , dojazdy do pracy 4,5 km przy temp 0-5 stopni 1o,3 litra !

Niby wszystko ok ale WKUR..A mnie gdy ,,kulam sie na wolnych obrotach a on zaczyna sobie ,,kangurki'' robic .... wiadomo o co chodzi .. jazda w korkach to męka .

Czytam i czytam i znajduje tylko zmiany przepływomierzy klapkowych w BMW na bez klapkowe takie same jak z silnika 2.0 ADY badz AGG ...

Co potrzebuje aby załozyc do 2E przepływomierz powietrza a ADY badz AGG ??


Mam zdolnosci manualne troche wiedzy i jezeli jest taka mozliwosc to napewno to zrobie ale wole najpierw zapytac bo mozliwe ze jest jakis sposób na zrobienie tego na zasadzie plug&play ... :food:

Przepływomierz powietrza 2E

: śr maja 21, 2014 22:47
autor: Paweł Marek
ja mogę ci tylko napisać że temat jest poruszony na forum elektrody , ktoś tam zajmował się na prośbę kolegów montowaniem odpowiedniego układziku żeby ECU z Digi to przyjął, może jest tam trochę szczegółów.
Tylko nie wiem po co to chcesz robić, rozumiem że jeśli ktoś ma LPG to chce uszkodzeń przepływki od strzałów uniknąć, ale w aucie działającym na benzynę? Po co? Skoro zmieniłeś naciąg to jasne że bez innych modyfikacji nie uzyskasz dobrej dawki paliwa na wolnych. Ja bym pewnie tak już kombinując wziął przepływkę z mk2 z regulacją składu mieszanki śrubą i doregulował nią wolne.

Przepływomierz powietrza 2E

: czw maja 22, 2014 21:37
autor: CIENKII
Paweł Marek,
Skoro zmieniłeś naciąg to jasne że bez innych modyfikacji nie uzyskasz dobrej dawki paliwa na wolnych
problem w tym ze moja przepływka chyba sie konczyła , i gdybym nie zmienił naciagu czas wtrysku wskakiwał co chwile po przegazówce na 7ms co skutkowało , dymieniem na niebiesko ( duzooo paliwa zmywało filtr olejowy ) bardzo nie rownej pracy na wolnych i podczas jazdy ze stałą predkoscia coraz mocniejsze wciskanie gazu z dymieniem z tyłu ( diesel mniej kopci na bucie )

Spalanie na trasie 11 litrów przy 90km/h ...

Naciagnieta sprezyna czas wtrysku nie wiecej jak 2ms i chodzi pieknie , na trasie 6,5 litra , po miescie do pracy i spowrotem 4,5 km przy 0 stopni ok 10 litrów sprawdzane kilka krotnie , lane do pełna ...

a po co kombinuje ??
WKUR..A mnie gdy ,,kulam sie na wolnych obrotach a on zaczyna sobie ,,kangurki'' robic