Panowie mam takie problem, kupiłem ostatnio Golfa III 2.0 8V silnik o oznaczeniu 2E czysta benzynka. Problem mam z bardzo wysokim spalaniem. Otóż autko po rozgrzaniu delikatnie faluje na wolnych obrotach i ciągle spalanie mam w granicach 15l/100km z początku myślałem że to przez termostat bo był uszkodzony i sie auto nie dogrzewało, wymieniłem termostat i nadal ten sam problem. Podpiąłem pod komputer i w silniku nie wykazało żadnych błędów myślałem z początku że to przez sonde ale ona pracuje. Okazało się jednak, że mam zaślepione miejsce gdzie powinien być powrót paliwa którego jak dostanie za dużo wraca do baku. I o to moje pytanie czy możliwe że przez to autko tyle pali? I jak powinien wyglądać wężyk z tym powrotem tzn. którędy ma on iść? Czy są jeszcze jakieś czujniki przez które może być tak wysokie spalanie? Mam nadzieje, że komuś postawie wielkie piwo za pomoc
Wysokie spalanie 2.0 8V
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Kamil1991
- Grupa Tomaszowska

- Posty: 244
- Rejestracja: czw sie 19, 2010 15:26
- Lokalizacja: ETM/Tomaszów Mazowiecki
Wysokie spalanie 2.0 8V
Witam.
Panowie mam takie problem, kupiłem ostatnio Golfa III 2.0 8V silnik o oznaczeniu 2E czysta benzynka. Problem mam z bardzo wysokim spalaniem. Otóż autko po rozgrzaniu delikatnie faluje na wolnych obrotach i ciągle spalanie mam w granicach 15l/100km z początku myślałem że to przez termostat bo był uszkodzony i sie auto nie dogrzewało, wymieniłem termostat i nadal ten sam problem. Podpiąłem pod komputer i w silniku nie wykazało żadnych błędów myślałem z początku że to przez sonde ale ona pracuje. Okazało się jednak, że mam zaślepione miejsce gdzie powinien być powrót paliwa którego jak dostanie za dużo wraca do baku. I o to moje pytanie czy możliwe że przez to autko tyle pali? I jak powinien wyglądać wężyk z tym powrotem tzn. którędy ma on iść? Czy są jeszcze jakieś czujniki przez które może być tak wysokie spalanie? Mam nadzieje, że komuś postawie wielkie piwo za pomoc
. Pozdrawiam 
Panowie mam takie problem, kupiłem ostatnio Golfa III 2.0 8V silnik o oznaczeniu 2E czysta benzynka. Problem mam z bardzo wysokim spalaniem. Otóż autko po rozgrzaniu delikatnie faluje na wolnych obrotach i ciągle spalanie mam w granicach 15l/100km z początku myślałem że to przez termostat bo był uszkodzony i sie auto nie dogrzewało, wymieniłem termostat i nadal ten sam problem. Podpiąłem pod komputer i w silniku nie wykazało żadnych błędów myślałem z początku że to przez sonde ale ona pracuje. Okazało się jednak, że mam zaślepione miejsce gdzie powinien być powrót paliwa którego jak dostanie za dużo wraca do baku. I o to moje pytanie czy możliwe że przez to autko tyle pali? I jak powinien wyglądać wężyk z tym powrotem tzn. którędy ma on iść? Czy są jeszcze jakieś czujniki przez które może być tak wysokie spalanie? Mam nadzieje, że komuś postawie wielkie piwo za pomoc
Cichociemny: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=446482" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Wysokie spalanie 2.0 8V
może i przez to ale ciężko powiedzieć ,, w każdym bądź razie powrót powinien być
zobacz tu opisywałem już , a wężyk idzie od regulatora do baku musisz go sprawdzić dlaczego ktoś go zaślepił , pewnie pompka nie dawała ciśnienia albo wąż pękł ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=410973" onclick="window.open(this.href);return false;
zobacz tu opisywałem już , a wężyk idzie od regulatora do baku musisz go sprawdzić dlaczego ktoś go zaślepił , pewnie pompka nie dawała ciśnienia albo wąż pękł ...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=410973" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hans-Hans
- Gadatliwa bestia

- Posty: 580
- Rejestracja: wt maja 06, 2008 14:00
- Lokalizacja: Dądrowa Górnicza
- Kontakt:
Wysokie spalanie 2.0 8V
Za wysokie spalanie są odpowiedzialne : Czujnik temperatury , Przepływomierz , Sonda . Odepnij przepływkę jak silnik pracuje . Silnik powinien zgasnąc lub lub prawie zgasnąc jesli będzi bez rużnicy po odpięciu to zły obiaw. Czujnik temperatury odepnij gdy obroty będą falowac i sprawdz jak reaguje . Odpala dobrze nie szarpie w czasie przyspieszania ? powrót do baku? jutro porobie zdjęcia to ci wyśle .
- Paweł Marek
- V.I.P.

- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wysokie spalanie 2.0 8V
oczywiście, masz sporo za wysokie ciśnienia paliwa, aż tyle sterownik silnika nie skoryguje skracając czas wtrysku, napraw to i powinno się unormowacKamil1991 pisze:Okazało się jednak, że mam zaślepione miejsce gdzie powinien być powrót paliwa którego jak dostanie za dużo wraca do baku. I o to moje pytanie czy możliwe że przez to autko tyle pali?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Kamil1991
- Grupa Tomaszowska

- Posty: 244
- Rejestracja: czw sie 19, 2010 15:26
- Lokalizacja: ETM/Tomaszów Mazowiecki
Wysokie spalanie 2.0 8V
Właśnie o to chodzi, że odpala dobrze i normalnie chodzi. Nie raz tylko na wolnych obrotach sie muli i kichnie ale to bardzo rzadko.
Cichociemny: http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=446482" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości
