Problematyczny przepływomierz powietrza silnik 2E , wyczyszczony , plytka z nadrukiem przesunieta , wartosci idealne , naciag sprezyny zmieniony aby czas wtrysku wynosil 2ms ... Jazda ?? idealnie , Spalanie ?? Idealnie , dojazdy do pracy 4,5 km przy temp 0-5 stopni 1o,3 litra !
Niby wszystko ok ale WKUR..A mnie gdy ,,kulam sie na wolnych obrotach a on zaczyna sobie ,,kangurki'' robic .... wiadomo o co chodzi .. jazda w korkach to męka .
Czytam i czytam i znajduje tylko zmiany przepływomierzy klapkowych w BMW na bez klapkowe takie same jak z silnika 2.0 ADY badz AGG ...
Co potrzebuje aby załozyc do 2E przepływomierz powietrza a ADY badz AGG ??
Mam zdolnosci manualne troche wiedzy i jezeli jest taka mozliwosc to napewno to zrobie ale wole najpierw zapytac bo mozliwe ze jest jakis sposób na zrobienie tego na zasadzie plug&play ...
