Problem z wejsciem na obroty.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z wejsciem na obroty.
Witam, posiadam Golfa 3 z silnikiem 1,8 ABS. Jakiś czas temu wystąpił u mnie problem z wejściem silnika na obroty, a dokładniej mówiąc to chodzi o duszenie się silnika podczas dodawania gazu. Spotkał się ktoś z czymś podobnym? Jeśli tak to proszę o radę co zrobić. Dodam że myślałem że zaciąga lewe powietrze i wymieniłem gumę (poduchę) pod wtryskiem, oraz cały wtrysk wraz z silniczkiem krokowym i nic to nie pomogło. Pozdrawiam.
			
									
									- piotrek.radom
- Mały gagatek 
- Posty: 127
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 19:18
- Lokalizacja: Radom
Problem z wejsciem na obroty.
Odepnij wtyczkę od czujnika temperatury i sprawdź czy jest jakaś różnica.
			
									
									- 
				andrzej85.g
- Mały gagatek 
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
Re: Problem z wejsciem na obroty.
mialem tak kolego  w swoim 1.8 abs.powiem ci tyle ze mi pomoglo odpiecie  sondy lambdy.jak chodzil na wolnych to troche kulal i przy dodawaniu  gazu dlawil sie  a przy okazji drastycznie wzroslo spalanie,po odpieciu sondy wszystkie objawy zniknely
			
									
									Problem z wejsciem na obroty.
Jutro podjadę na podnośnik i odłączę bo bez podnośnika to chyba nie dam rady, chyba że się mylę?
			
									
									- 
				andrzej85.g
- Mały gagatek 
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
Re: Problem z wejsciem na obroty.
kostka jest  na tylniej lapie od silnika.wystarczy wlozyc  dlon za rure od powietrza  dojscie piekne  wystarczy tylko otworzyc maske
 wystarczy tylko otworzyc maske
			
									
									 wystarczy tylko otworzyc maske
 wystarczy tylko otworzyc maskeProblem z wejsciem na obroty.
U mnie na tylnej łapie nie ma żadnej kostki, jest tylko wyjście 3 kabli, z tego jeden jest ucięty. Jeden z nich jest dalej podłączony z kablem który idzie do tyłu za silnik i tam z kolei jest zespolony z czymś co jest wkręcone w silnik. Próbowałem rozpiąć ten właśnie kabel i żadnych zmian to nie spowodowało, może nawet gorzej było gdyż żeby odpalić silnik musiałem sporo gazu dać.
			
									
									- 
				andrzej85.g
- Mały gagatek 
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
Problem z wejsciem na obroty.
jest wkrecone w silnik czy w kolektor wydechowy ? wyglada na to ze miales fabrycznie sonde 4 pinowa  a ktos zalozyl  1 pinowa.dlatego masz w tym miejsu uciete kable.powinna byc kostka na 4 pini.3 kable ida do instalacji  a 1 do masy.wtyczka od sondy ma 4 piny i wszyskie ida do sondy.jesli sie myle to prosze o sprostowanie 
			
									
									
- 
				andrzej85.g
- Mały gagatek 
- Posty: 60
- Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
- Lokalizacja: ZKO XXXX
Problem z wejsciem na obroty.
przydala by sie jakas fotka tej przerobki.wtety lepiej bylo by to wszystko ocenic. jak jest sonda 1 pinowa to wyglada to tak,sonda  ma wtyczke w ktora wchodzi kabel z sondy i kawalek kabla z oczkiem przykrecanym do masy  a z instalacji wychodzi druga czesc zestawu.
			
									
									Problem z wejsciem na obroty.
Jeśli możesz to wstaw swoją fotkę a ja jak będę miał możliwość wstawię swoją.
			
									
									- Paweł Marek
- V.I.P. 
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Problem z wejsciem na obroty.
ABS ma raczej sondę jednolablową, nowszy ADZ 4 kable. janis77, kable sondy powinny być zakończonę wtyczką więc ją należy rozłączyć, to co sie wydaje ucięte to może być ekran wiązki sondy i tak ma być.
Skoro wymiana wtrysku nic nie dała to moze zajmij się na raze oceną ciśnienia paliwa filtr pompa, pomiar manometrem ciśnienia a filtr wymień w ślepo bo to grosze.
			
									
									Skoro wymiana wtrysku nic nie dała to moze zajmij się na raze oceną ciśnienia paliwa filtr pompa, pomiar manometrem ciśnienia a filtr wymień w ślepo bo to grosze.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Problem z wejsciem na obroty.
Jeśli chodzi o ciśnienie paliwa to na manometrze pokazywało 1-1,2, jak mi się uda zrzucić zdjęcia z telefonu to je wstawię. Dodam że ja go głównie odpalam na benzynie a później LPG. Jak chodzi na benzynie to jest tak jakby kulał na jedną świece i do tego strasznie czuć spaliny, tak jakby nie przepalał.
			
									
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości



