Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!

Post autor: paku69 » ndz lip 29, 2012 13:51

Witam. Mam pytanie. Czy wejście do silniczka krokowego na wtyczkę w silniku 2E się obraca? U mnie kręci się to w kółko, bo nie wiem czy jest zepsuty czy nie. Pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony pn lip 30, 2012 17:14 przez paku69, łącznie zmieniany 1 raz.


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

nurek20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 02:33

Silniczek Krokowy 2E

Post autor: nurek20 » ndz lip 29, 2012 14:29

Kolego u mnie wtyczka się nie obraca a jeśli chodzi o sam silinczek to po przekręceniu zapłou on buczy sobie
Trzyma Ci obroty?



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4414
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Silniczek Krokowy 2E

Post autor: majekMK2 » ndz lip 29, 2012 15:20

nie obraca sie kolego sprawdź czy jest teraz wogole sprawny bo jeśli sie kreci to raczej już zepsuty


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Re: Silniczek Krokowy 2E

Post autor: paku69 » ndz lip 29, 2012 17:53

No właśnie muszę go trzymać na gazie żeby silnik działał, jak go puszcze to od razu gaśnie. Ech no to trzeba wymieniać ;) Dzięki Panowie :)


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

nurek20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 47
Rejestracja: ndz paź 09, 2011 02:33

Re: Silniczek Krokowy 2E

Post autor: nurek20 » ndz lip 29, 2012 23:11

Zawór biegu jałowego czyt. Krokowiec na 100% uszkodzony



Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Re: Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!

Post autor: paku69 » pn lip 30, 2012 17:15

Panowie czy do wymiany silniczka potrzebna jest później jakaś adaptacja etc? Wymieniłem na używkę ale dostałem zapewnienie że działa, a objawy są takie:

" onclick="window.open(this.href);return false;

Pomożecie? :)


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4414
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!

Post autor: majekMK2 » pn lip 30, 2012 22:12

moze czujnik temp. padniety lub ktos grzebał w zaworze tam jest taka zaslepka zółta jest ona zalana czy juz widac śrubę??


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Re: Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!

Post autor: paku69 » wt lip 31, 2012 00:57

W jakim zaworze? :)


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Re: Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!

Post autor: paku69 » wt lip 31, 2012 14:29

Panowie gdy odpinam wtyczkę z krokowca to nic sie nie dzieje, obroty stoja tak jak stały, co jest?


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4414
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!

Post autor: majekMK2 » wt lip 31, 2012 19:59

powinny opasc lub wzrosnąć jak pamiętam


Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
Obrazek

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!

Post autor: Paweł Marek » wt lip 31, 2012 21:34

powinien po odłączeniu wtyczki silnik zgasnąć albo prawie zgasnąć i ledwo ledwo chodzić. Ale przyczyn to może być dużo: nieszczelny dolot, błąd ustawienia rozrządu, zapłonu, błąd ustawienia podstawowego przepustnicy, uszkodzenie przepływomierza. Na tym etapie jeśli chodzi o sam regulator wolnych (to co nieprawdziwie nazywasz silniczkiem krokowym) to tylko go dotknij czy brzęczy jak zapłon włączysz. Na ogół jeśli brzęczy to jakoś tam działa a czy całkiem prawidłowo nie wiadomo, najlepiej podmień na próbę od kolegi na taki co do którego jesteś pewien że działa.
Regulator ma od strony lewej - jak zdejmiesz wąż z niego to zobaczysz śrubkę regulacyjną pokrytą żółtym lakierem, uszkodzenie tego lakieru oznacza że ktoś już ciś z nim grzebał nie wiadomo czy fachowo http://www.google.pl/imgres?q=2E+regula ... 6,s:0,i:89" onclick="window.open(this.href);return false;

sa takie zamienniki nie wiem jakiej jakości http://allegro.pl/silnik-krokowy-vw-gol ... 89829.html" onclick="window.open(this.href);return false;


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Re: Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!

Post autor: paku69 » wt lip 31, 2012 22:09

No właśnie problem w tym że samochód nie gaśnie, i nic się nie dzieje po wyjęciu wtyczki. Natomiast gdy wtyczka jest wyłączona i nagle ję wepnę to czuje po silniczku że zaczyna pracować. Dziwne? :D


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!

Post autor: Paweł Marek » czw sie 02, 2012 09:41

Jeśli awaria w 20-letnim aucie jest dla ciebie dziwna - no to dziwne. Napisałem wyżej od czego mniej więcej zacząć. Zostaw ten regulator w spokoju jest prawdopodobnie dobry a usterka gdzie indziej.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
paku69
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: ndz sty 27, 2008 02:03
Lokalizacja: Trzebinia
Kontakt:

Silniczek Krokowy 2E - Nowyt Problem!

Post autor: paku69 » pn sie 13, 2012 22:08

Pewnie że nie jest dziwna :) Natomiast problem nie dotyczył "silniczka krokowego" tylko trzeba było ponownie ustawić zapłon, natomiast po ustawieniu obroty idealnie stały na 900 jednakże auto miało muła. Po czym okazało się że jest źle rozrząd ustawiony, wymieniany 2msc temu. Rozrząd ustawiony i wszystko gra jak malina. :-)


Jest MK III GTI 2e :)
Jest MK IV Highline AJM :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości