Stukanie na zimnym i ciepłym silniku 1.8 AAM

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

denisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: pn sty 25, 2010 00:47
Lokalizacja: Wrocław

Stukanie na zimnym i ciepłym silniku 1.8 AAM

Post autor: denisz » pt cze 17, 2011 14:26

pietrekbyd pisze:pompa oleju nie daje ciesnienia?
możesz to sprawdzić jeśli chcesz - wykręcasz czujnik cisnienia oleju i tam mierzysz manometrem
pietrekbyd pisze: facet na slych zdiagnozowal ze jest to sworzen tlokowy na 2 cylindrze...czyli jak zdejme przewod wysokiego uspokaja sie stukanie...
ale Ty miałeś tylko głowicę ruszaną i po tej operacji zaczęło stukać. Nie wyklucza to zupełni chociażby tych sworzni, ale jest to raczej argument "przeciw" niż "za". Chociaż z drugiej strony źle zamontowana głowica chyba może skutkować rozklekotaniem mechaniki tłoków.
Poza tym mi osobiście się wydaje, że stuk wynikający z zaworów też się wyciszy się po zdjęciu przewodu WN, bo po prostu jak nie ma spalania, to ruchy wszystkiego, co odpowiada za dany cylinder są po prostu "spokojniejsze".
Ale być może faktycznie taki fakt wyklucza zawory. Dobrze by było, jakby ktoś coś napisał tu w tym temacie - sam jestem bardzo ciekaw.

Ja bym się możliwie maksymalnie upewnił, bo grzebanie w skrzyni korbowej to dopiero koszty.

ps
a stuki cichną tylko po zdjęciu przewodu WN z tego 2-go cylindra, czy z innych też?
Ostatnio zmieniony pt cze 17, 2011 14:49 przez denisz, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
pietrekbyd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt mar 17, 2006 12:28
Lokalizacja: CB
Kontakt:

Stukanie na zimnym i ciepłym silniku 1.8 AAM

Post autor: pietrekbyd » pt cze 17, 2011 14:41

Tak tylko jak 2 zdejme kabel to jest cisza....wczoraj byly podmienione szklanki na te ktore mialem od nowosci i dalej klepie....



denisz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: pn sty 25, 2010 00:47
Lokalizacja: Wrocław

Stukanie na zimnym i ciepłym silniku 1.8 AAM

Post autor: denisz » pt cze 17, 2011 14:46

pietrekbyd pisze:Tak tylko jak 2 zdejme kabel to jest cisza....
no to przynajmniej masz namierzony cylinder i wiesz, że tylko tam jest lipa.
aha, poszukaj może ile kosztuje nowy silnik do Twojego auta. Mi się wydaje, że powoli zbliżasz się w kosztach do tego... Policz, pomyśl i zastanów sie czy jest sens dalszych napraw. Części ze starego silnika może posprzedawać...



Awatar użytkownika
pietrekbyd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt mar 17, 2006 12:28
Lokalizacja: CB
Kontakt:

Stukanie na zimnym i ciepłym silniku 1.8 AAM

Post autor: pietrekbyd » pt cze 17, 2011 16:10

Rozmyslalem juz nad tym to jest moje auto do pracy i kulac dalej go bede a wiem po tej grubszej naprawie wtedy ze w srodku jest oki jak nalezy a na kupionym silniku to kto wie....



Awatar użytkownika
pietrekbyd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt mar 17, 2006 12:28
Lokalizacja: CB
Kontakt:

Stukanie na zimnym i ciepłym silniku 1.8 AAM

Post autor: pietrekbyd » pn cze 20, 2011 19:16

Witam po paru dniach...wrocilem od mechanika mierzylem cisnienie oleju i sprezania...
i tak...sprezania na 4 garkach 12,5:):):) a oleju lipka na wolnych 0,5 bara....na wysokich do 4 dochodzilo....i teraz powiedzcie czy to pompa olejowa nie psuje calego problemu z klekotaniem jak na tym filmiku co zalaczylem....



Awatar użytkownika
pietrekbyd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt mar 17, 2006 12:28
Lokalizacja: CB
Kontakt:

Stukanie na zimnym i ciepłym silniku 1.8 AAM

Post autor: pietrekbyd » pn cze 20, 2011 20:23

Czy pasuja inne pompy oleju do mojego 1.8 AAM?czy tego samego kodu musze miec?



Awatar użytkownika
Gawior
Forum Master
Forum Master
Posty: 1807
Rejestracja: śr lip 15, 2009 21:38
Lokalizacja: Częstochowa

Stukanie na zimnym i ciepłym silniku 1.8 AAM

Post autor: Gawior » pn cze 20, 2011 21:09

Nie wiem czy w 1.8 ABS nie jest ta sama.
Najlepiej jakby ktoś kto ma etke ci to sprawdził.


Moja dorożka - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=325090
Alpine Fantomface CDA-7897->Audio Art 200MS->DLS UR36S (UR2,5 i UR1)->woofer Focal K2P, Rodek R4100A2->STX 8" 23L@35Hz

Awatar użytkownika
pietrekbyd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt mar 17, 2006 12:28
Lokalizacja: CB
Kontakt:

Stukanie na zimnym i ciepłym silniku 1.8 AAM

Post autor: pietrekbyd » pn cze 20, 2011 21:34

Znalazlem cos takiego na allegro
http://allegro.pl/pompa-oleju-audi-80-b ... 80758.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Niby 1.8 2.0 ale nie widzialem w swoim jak to wyglada



Awatar użytkownika
pietrekbyd
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 108
Rejestracja: pt mar 17, 2006 12:28
Lokalizacja: CB
Kontakt:

Stukanie na zimnym i ciepłym silniku 1.8 AAM

Post autor: pietrekbyd » śr sty 18, 2012 00:45

Witam.Po przejechaniu 12tyś.km wszystko ucichło.Moim zdanie szklanki się ułozyły i jest gitara:)Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk3 (1991- 1997)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości