Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

seba97
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob wrz 27, 2014 20:30

Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e

Post autor: seba97 » pn kwie 27, 2015 20:37

Witajcie mam problem z podłączeniem gaźnika nie wiem gdzie jakie przewody maja iść może ktoś by zrobił zdjęcie i opisał co od czego jest PROSZĘ albo schemat bo ja już nie mam pojęcia jak do tego podejść podstawę dziś wymieniłem guma była popękana,pompka paliwowa działa bo sprawdzałem a co dalej to już nie wiem.... nie wiem jak podłączyć przewody paliwowe i podciśnienia....



Awatar użytkownika
krys94
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pt cze 08, 2012 20:17

Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e

Post autor: krys94 » pn kwie 27, 2015 21:15

Przecież pisałem Ci w poprzednim temacie jak mają iść przewody podciśnieniowe, a dokładnie:
krys94 pisze:Tutaj jest mało podciśnień więc obejdzie się bez schematu. Dwa króćce w gaźniku od strony głowicy: lewy zaślep(jak masz tam wężyk jeszcze do obudowy to go nie podłączaj tylko odczep od odbudowy i tak możesz zostawić ewentualnie zaślep też i w obudowie) a prawy ma iść do przyśpieszacza zapłonu w aparacie zapłonowym. Króciec z tyłu gaźnika od ściany grodziowej: ten przewód ma iść do siłownika pull down a drugi przewód z siłownika idzie do zaworu termiczno czasowego. To tyle z podciśnień
Jak dalej nie będziesz wiedział o co chodzi to otwórz maskę i popatrz od strony pasażera powinna być naklejka ze schematem podciśnień, ale myśle, że to co napisałęm powinno wystarczyć bo prościej sie tego napisać nie da.
Paliwowe to przewód z pompki do tego odstojnika na króciec co jest po środku, górny króciec to powrót, a dolny króciec z tego odstojnika ma iść do gaźnika. Jak nie wymieniałeś przewodów paliwowych to tam wszystko pasuje tylko w jedno miejsce.



seba97
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob wrz 27, 2014 20:30

Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e

Post autor: seba97 » pn kwie 27, 2015 21:27

ObrazekObrazek

zerkniesz czy dobrze?Obrazek



Awatar użytkownika
krys94
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pt cze 08, 2012 20:17

Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e

Post autor: krys94 » wt kwie 28, 2015 08:55

Pierwsze zdjęcie to jest odstojnik gaźnika albo inaczej pochłaniacz pęcherzyków powietrza. Górny króciec to powrót czyli tam podłączasz przewód który idzie prawym kielichem amortyzatora i pod podłogę. Ten drugi króciec co jest po środku to tutaj podłączasz przewód który wychodzi z pompki paliwa.

Drugie zdjęcie Lewy króciec gaźnika zaślep bo on ma iść do obudowy filtra powietrza jak masz tam wężyk to go nie zakładaj tylko zaślep króciec w gaźniku i w obudowie.
Drugi króciec podłącz do przyśpieszacza na aparacie i to jest ta gruszka widać nawet na ostatnim zdjęciu, ze jest podłączony wężyk. O odstojniku już pisałem ale na zdjęciu nie widać tam jest jeszcze jeden króciec po prawej stronie na samym dole i ten przewód ma iść do gaźnika.

Ostatnie zdjęcie. Pompa paliwa nie ma powrotu, jeden wężyk ten z filterkiem to jest główny przewód którym idzie paliwo ze zbiornika a ten drugi co z niej wychodzi tam u dołu to ma iść do tego odstojnika do środkowego króćca.
Odpowietrzenie pokrywy to jest odma i powinna być połączona z takim grubym przewodem co wychodzi z bloku pod gaźnikiem i idzie do dobudowy filtra powietrza, ale jak sobie tylko wisi to też nic sie nie dzieje.
Jak coś jeszcze nie rozumiesz to pytaj. :-)



seba97
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob wrz 27, 2014 20:30

Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e

Post autor: seba97 » wt kwie 28, 2015 12:06

a jeszcze jeszcze jedno odpowietrzenie z tylu gaznika na gorze jest taka strzalka i obok strzalki miejsce na przewod i gdzie on ma isc jak znajde zdjecie to pokaze to jest obok czujnik chyba temperatury nie jestem pewnyObrazek
Obrazek



Awatar użytkownika
krys94
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pt cze 08, 2012 20:17

Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e

Post autor: krys94 » wt kwie 28, 2015 16:10

To tak 1 to jest powrót paliwa przewód jest na prawym kielichu amortyzatora i idzie pod podłogę. 2 tutaj podłączasz przewód z pompki paliwa a 3 to jest wyjście paliwa na główny króciec gaźnika który napełnia go paliwem i tam właśnie podłączasz króciec numer 3(to ten co pokazujesz na drugim zdjęciu z tą strzałeczką). To obok po prawej to nie jest czujnik temperatury tylko zawór termiczno-czasowy i jak widzisz wężyk idzie do siłownika pull down a drugi z tego siłownika ma iść do gaźnika.



seba97
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: sob wrz 27, 2014 20:30

Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e

Post autor: seba97 » wt kwie 28, 2015 17:56

JUZ mam :D dziekuje bardzo za pomoc! :)



juniorexpert1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: wt lis 28, 2017 20:24
Auto: Golf MK2 1.3 1986
Silnik: MH

Re: Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e

Post autor: juniorexpert1 » sob kwie 11, 2020 19:35

Hej.
Mam problem, wymieniałem podstawę gaźnika. I został mi jeden niepodłączony przewód. Gaźnik 2E, silnik 1.3.
Przewód jest widoczny na 2 zdjeciu w tym wątku, na samym dole, taki brązowy. Wie ktoś gdzie to należy podłączyć?? Auto ogólnie odpala i chodzi ok, ale męczy mnie ten kabel :P



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8993
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Re: Jak podłączyć gaźnik 1.3 1987 pierburg 2e

Post autor: marcin7x5 » pn kwie 13, 2020 16:57

Jak brązowy kolor to zapewne jakąś masa (-) do podłączenia przy gaźniku...



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości